1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778961 inlägg · 7967 ämnen
« · 275720 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Brynäs 03-04
Strozzi: Dom har mindre med pengar en Brynäs.
Det jag menar spelarna sätter sej och skriver upp vilka spelare som dom vill ha till laget, sedan är det upp till den som är värvaransvarig att värva med dom pengar som finns och ta dom spelare som platsar i laget.

Sv: Brynäs 03-04
Sven Svettlugg: Oopps..groda..trodde ni var inne på bandy SAIK..fel fel....:-P

Sv: Björk
Sven Svettlugg: Inflyttad Vemdaling via Sundsvall

rakvattnet är det bakvattnet uppe i Jämtland?

Sv: Brynäs 03-04
LUNDSTRÖM 6: Är det så bra? SAIK verkar ju bara bli av med en massa spelare till Ryssland o man skulle ju inte typ vilja se nyförvärvet Björk i en Rysk klubb istället..:-)

Sv: Brynäs 03-04
LUNDSTRÖM 6: enkelt.. dom har pengar. Har vi också om 5 år

Sv: Brynäs 03-04
Varför kan inte Brynäs ta efter SAIK hur dom värvar.

Sv: Björk
Lilljanne: självklart, myren är överlägsen titta bara på Elofsson ;-)

Sv: Ang. Brynäs egna hockeysnack
bryndjoos: Starta eget snack jag förstår inte varför jag är ju inte inne hela tiden så jag måste fråga vad menar ni menar med eget ??
låt brynäs delta så mycke dom vill och låt alla som vill delta, det blir mer rättvist så,ta bort vänner dom man känner eller lär känna har eller får man e-post adress av ändå.e-post notation verkar bra.

Sv: Björk
65 Selander: Hur är det..kommer du från Hässelby?

Sv: Spelarnytt
wesleyjah: ja, det tror jag med..eller Körling i bara beskydd o tunna handskar..han kom på att bandy alltid har ändå bara varit en bondsport..:-)

Sv: Björk
65 Selander: Ja just det! Melin hette han!

Sv: Björk
Lilljanne: Myrträningen körde väl dom på Melins tid också, det var väl på den alla fick sina ledskador)

Sv: Spelarnytt
wesleyjah: Nu skojar du allt med oss

Sv: Spelarnytt
wesleyjah: Börja inte att jävlas nu!

Sv: Spelarnytt
Sven Svettlugg:

Jag kan avslöja att den 3:e tilltänkte är Tommy Söderström, som håller på att träna för en comeback för fullt nu....

Sv: Ang. Brynäs egna hockeysnack
bryndjoos: Varför lämna HS? Jag flytt int.

Sv: Ang. Brynäs egna hockeysnack
Tack på förhand .. ;)

Sv: Spelarnytt
65 Selander: ja, Honken var första o Norrena andra..men va jag fatta så är redan pengar avsatta, o det innebär att man letar vidare i den budgetklassen även om nu vissa spelare väljer någon annan klubb..tre företag delar på en liten pott till detta ändamål...

Ang. Brynäs egna hockeysnack
Hej

För att Brynäs egna hockeysnack skall bli så bra som möjligt tycker jag att ni här inne skall ha en speciell möjlighet att tycka till lite om detta..

Några frågor som vore intressant att höra era åsikter om…

1. Att Brynäs startar ett eget hockeysnack, bra eller dåligt ... för- och nackdelar?

2. Ska listning av inlägg ske på samma sätt som här i hockeysnack, med alla trådar synliga. Eller tråd för tråd ? Eller.. annat?

3. Nya funktioner?

4. Funktioner som ej behövs... ?

5. Brynäs IF:s delaktighet i forumet?

6. Begränsas till medlemmar i Brynäs IF?

7. Vänner / intern-mail(brevlåda) / bookmarks / presentations sidor … vad är bra och dåligt? Vilka ska vi ha med ?

8. E-mail notation? .. (Att man får ett email om att ett svar kommit inom en viss tråd)

Sv: Björk
Tordan100: Blir det myrträning i år? Eller försvann den med... vad hette han nu igen?

Sv: Björk
Men nu var det väl lite mycket "långbänk" här ändå.
upp med hakan vänner, barmarksträning.

Sv: Björk
Lilljanne: Bumberstickers på Gävlebilarna

"Ut sementem feceris, ita metes" - Som man sår får man skörda

Sv: Björck!
70 Rodrigues: Hämta hit Likit !!!

Sv: Björk
Huge: Okej, nu när vi alla vet att ekonomin suger då ska vi alltid applådera allt kring Brynäs. Framförallt måste vi påstå att alla lågbudgetvärvningar egentligen är förbannat bra (även om vi inte tycker det). Och skulle nån klantskalle påstå att nån spelare inte håller måttet, kölhala den fan. Och framförallt ska vi säga att det är lugnt hela säsongen även om vi ligger sist. Det är tränarens fel. Och skulle vi till slut åka ur så är inte det hela världen. För det är ju bara idrott det handlar om. Solen går upp imorron också. Efter regn kommer solsken. Driver dagg, faller regn. Det som göms i snö osv.

Sv: Spelarnytt
Sven Svettlugg: Hoppas att det du skriver stämmer annars så får vi göra plats för 2st på infartstavlan ;)

Har faktiskt själv hört från flera håll varav ett kommer från en i Brynäs styrelse att det finns vikta pengar för en målis. I första hand så var det Honken dom skulle pröjsa för.

Sv: Björck!
Sylf: Tycker att vi plockar Thailändaren Likit Andersson, han höjer sig nog i Brynäströjan!

Sv: Björk
Huge: flåt.. huge skulle d ju vara :-)

Sv: Björk
70 Rodrigues: hahaha.. instämmer =) tror d ekar här ibland.. allt ska ältas fraaam o tillbaks.

Men det visar ju iaf att vi Brynäsare är väldigt stolta och känner mest för vårat lag. RESPEKT grabbar!

Sv: Björk
Sylf: ...som den halvtysk jag är så ville jag bara passa på att dementera alla rykten om att "övergödda" tyskar överhuvudtaget existerar...däremot FINNS det en och annan som är förbannat kort för sin vikt:-))...

Sv: Spelarnytt
spookyMulder: Att det kommer en riktigt bra målis kan vi räkna med..att sponsorerna finns o att pengar kommer att sättas av vet jag stämmer..om inte Norrena så blir det något riktigt bra..:-)...

Sv: Björck!
Ford Prefect: Typ grisen i säcken !

Sv: Spelarnytt
Rögle och bajen blir inte att leka med nästa säsong. Dags att börja värva smart. Köp dom bästa i Rögle, Skellefteå och bajen. Det kan nog löna sej framåt våren.

Sv: Björk
Lilljanne: "Dom faktiska förhållandena har vi nog alla insett"

Kanon. Då tycks vi äntligen alla vara överens om att realiteten ser just nu ut som den gör och att det bara är att jobba framåt utifrån detta. Det tog lite tid för de flesta att haja detta, men bättre sent än aldrig...
Just nu har vi de pengar vi har och staben gör sitt bästa för att få valuta för pengarna. Kommer det in mer pengar, bara bra.
Ta en sväng till Gävle vetja, åk runt och fråga företag och kommun hur mycket man lägger på Brynäs. Jag vill också gärna veta.

Sv: Spelarnytt
Igor: Jomen Bissett gjorde inte mycket väsen av sig innan Brynäs plockade hem honom igen heller. Och Varvio var det inte mycket med i HV, men i AIK däremot...

Sv: Björk
Sylf: Eller avdankade finnar!

Sv: Björck!
Det är ju intressant att samtidigt som Brynäs signade Björck så plockade SSK in en backtalang född -84. Jag tror vi har blivit blåsta... ;)

Sv: Björk
70 Rodrigues: :-) har legat i koma ett tag.Bremerhaven...hmm.låter som en tillflyktsort för övergödda tyskar.

Sv: Spelarnytt
Sven Svettlugg: ...kan det månne vara Sjödda som är och sonderar terrängen hos sina kontakter i Tyskland/schweiz? Får vi Varvio, behålla Anger och lyckas få en sjujäkla målvakt (Norrena etc...) så ser detta rätt spännande ut...(känner att jag måste gå emot den negativa trenden här) ;-). Jag ställer mig (än så länge) dock lite tveksam till ultimate fightern Björck...

Sv: Spelarnytt
Igor: Skulle tro att han inte har så stora anspråk och är nog nöjd att få typ kontrakt på 1 år för att sedan söka sig vidare.

Sv: Björk
Sylf: BLIXTEN.......:-)

Sv: Spelarnytt
Igor: Skumt brukar det rätt ofta vara i något avseende med spelare som Brynäs intresserar sig av...

Sv: Björk
70 Rodrigues: HELVETE !!! Han står ju som rykte ser jag nu !!

Sv: Björk
wesleyjah:Behöver dom inte alls, jag vet redan nu att det är osmarta värvningar.....:-)

Sv: Björk
Varvio ? var det inte han som var med och körde gnaget i botten ? va fan ska vi med honom till ?

Sv: Spelarnytt
Angående Varvio: Har spelat i tyska andraligan i två år. Inget elitlag i europa har velat haft honom på flera år. Verkar vara nåt skumt med den killen. Kolla länken!

Sv: Björk
70 Rodrigues: Jag är oxå med..

Sv: Spelarnytt
spookyMulder: Japp, TIK är med o drar i honom också..tydligen inte så många mer klubbar..som vissa spelare som har en 6-7 föreningar som jagar..klart att lönerna rasar upp när alla bjuder över..

Sv: Björk
Lilljanne: Ang pengar så har jag hört från olika håll att "Bäckis" inte var så populär bland sponsorerna. Får hoppas att det vänder nu inför denna säsong och att något görs i kulisserna

Sv: Björk
70 Rodrigues:

Dom måste ju få spela först innan vi vet det :-)

Sv: Spelarnytt
spookyMulder: Jarkko Varvio, det kallar jag Värvning med stort V.

« · 275720 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
{Tommy}: Vore tråkigt om du lämnade Tommy. Många som uppskattar dig härinne
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)