« Föregående · 275849 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs 03-04
RavenLord: Jag som trodde att det var det fina spelet man klappade och skriker över...
Sen är det med dessa Portföljer , publikvakterna på Gavlerinken skulle behöva gå på lära under Ljusdals World Cup .
Tror du att dom skulle veta hur man tar sin publik då?
Sen är det med dessa Portföljer , publikvakterna på Gavlerinken skulle behöva gå på lära under Ljusdals World Cup .
Tror du att dom skulle veta hur man tar sin publik då?
Sv: Brynäs 03-04
LUNDSTRÖM 6: Japp tror de gör mycket att man står..sen är de ju lite små kallt så man klappar o skriker gärna för att hålla igång..sen gör ju det som finns i bandyportföljen sitt ;)
Sv: Brynäs 03-04
RavenLord: Vi skulle ta bort taket på Gavlerinken och slänga ut alla sittplatser...
Tror du vi skulle få bättre fart på publiken?
Tror du vi skulle få bättre fart på publiken?
Angående Björck
Detta är från SSK:s hemsida och forum
----
Björk fick gå och det känns inte fel.jag tycker Björk kunde vara grym i en match för att i nästa match göra en sämre insats.hans inställning var super men rörligheten sämre.
bara att önska Jeppe lycka till i Brynäs,han kommer inte göra bort sig.
----
Björk fick gå och det känns inte fel.jag tycker Björk kunde vara grym i en match för att i nästa match göra en sämre insats.hans inställning var super men rörligheten sämre.
bara att önska Jeppe lycka till i Brynäs,han kommer inte göra bort sig.
Sv: Brynäs 03-04
LUNDSTRÖM 6: Går ej jämföra Brynäs med SAIK för vi är Bandyns Real Madrid som de andra avundsjuka supportrarna utrycker sig..vad BIF skulle jämföras med för Fotbollslag vet ja ej de lär bli något div 6 lag på Grönland...Angående SAIK så vill gott som alla spelare dit och spela för att det är en sån proffsigt skött klubb..med BIF verkar de ju vara rakamotsattsen...i saik är det spelarna som avgör och disskuterar vilka som ska värvas och som passar in i laget(de som lämnar gör det efter så mycke framgång att de behöver nytändning och ny motivation) Ja de e annat än BIF det om man nu på nå vis kan jämföra...jag ser båda lagens alla matcher hemma och tycker nog både spel och publik är bättre på Jernvallen..
Nä nu jäklar vill man att de tar å visar upp nå riktigt nyförvärv i BIF
Nä nu jäklar vill man att de tar å visar upp nå riktigt nyförvärv i BIF
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
lucky luke: Kan det bero på att det är vissa som håller en låg nivå på sina innlägg. Det har under denna månad blivit 8 raderade inlägg på Brynäs gästbok här på HS.
Jarkko Varvio
Undra vad kommer att skrivas här om han hamnar i Timrå.
"En ny miss av EK, kan dom inte värva vad vi vill ha."
"En ny miss av EK, kan dom inte värva vad vi vill ha."
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
LUNDSTRÖM 6: Vem har sagt nå´t annat, jag skrev att det var heldött när det bara var öppet för medlemmar, som det varit under hela säsongen, är nu öppet "på prov" sedan ung en månad, mao "håll dig i skinnet och skriv snällt annars stängs det igen!"
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
lucky luke: BT:s forum är öppet för alla.Prova om ni vågar lämna denna sida.
Sv: Brynäs 03-04
Tomas HOCKEY: Dessutom sa min granne igår att Niclas Wallin är på väg till BIF eller Timrå. Plus att en kanadensisk tidning skrivit att Dackell är sugen på BIF till hösten...
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
bryndjoos:
1. Starta inget nytt forum, detta (HS) fyller alla behov!
4. Eget Brynäs-forum!
6. Vilken dj..a fråga, titta på BT:s forum - heldött när bara medlemmar ägt tillträde!
Igor: Har alldeles rätt, hur vet ni att det är vi Brynäsare som svarat?
1. Starta inget nytt forum, detta (HS) fyller alla behov!
4. Eget Brynäs-forum!
6. Vilken dj..a fråga, titta på BT:s forum - heldött när bara medlemmar ägt tillträde!
Igor: Har alldeles rätt, hur vet ni att det är vi Brynäsare som svarat?
Djoos plats
Ett rykte som jag hörde senast i eftermiddags är att man skulle ha tagit en första kontakt med Pasi Petriläinen för att fylla Djoos plats..man söker tydligen en spelande offensiv förmåga för att fylla Djoos lucka, men Pasi är ju en som en hel del föreningar är o rycker i så vi får väl se...breddat med ett par junisar är då backbesättningen löst...o kanske får man se på rykterna på hockeymagasinet om man hört något nytt om vår vän Pasi...
Sv: Brynäs 03-04
Tomas HOCKEY: Jag har faktiskt insider information att BIF jagar Salo om det inte blir av med Norrena ;)
Sv: Spelarnytt
wesleyjah: Var inte det för ett ev kontrakt med ett utlänskt lag i europa ?????? han skulle ju svara senare...
Sv: Brynäs 03-04
Vad är det här hockeyälskare? Så fort det diskuteras om en spelare här så hamnar ryktet på Hockeymagasinets transfer sida!
Har jag fått det här om bakfoten eller vad?
Kanske ska testa med en lögn he he!!? Tommy Salo till Brynäs
Oooops! Kanske inte skulle skriva att det var en lögn? :)
Har jag fått det här om bakfoten eller vad?
Kanske ska testa med en lögn he he!!? Tommy Salo till Brynäs
Oooops! Kanske inte skulle skriva att det var en lögn? :)
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
bryndjoos: Åter igen vad då eget vad är detta då ??? jag får ju inga svar ...
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
bryndjoos: Tjusningen med detta forum är att det är lätt att greppa dom andra GB samt att alla som har konto på HS oavsett klubbtillhörighet kan gå in och skriva på varandras.
Sv: Ang. Brynäs egna hockeysnack
Huge: Jag kan garantera att ni blir nöjda med "Jacke", en snabb elak jävel med utmärkt spelsinne! Får hoppas Wågen blommar upp igen hos oss, i ny omgivning (så blir alla parter glada).
Hoppas nu bara att ni stannar i denna GB, annars blir det tråkigt o mindre o läsa i fortsättningen!
Hoppas nu bara att ni stannar i denna GB, annars blir det tråkigt o mindre o läsa i fortsättningen!
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
Strozzi: Det är ju upp till var och en om man vill påverka innehållet i den nya forumet. Ingen är ju tvungen.
Vi vill bara ge alla en changs ..
Vi vill bara ge alla en changs ..
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
bryndjoos: Du kanske inte har sett det, men frågan ifall Brynäs ska skapa ett eget forum har redan debatterats här. Läs länken, där får du nog en del svar.
www.hockeyligan.se/hockeysnack/gastbok/team_guestbook.phtml?page=2&gid=3&thread=268870
www.hockeyligan.se/hockeysnack/gastbok/team_guestbook.phtml?page=2&gid=3&thread=268870
Sv: Brynäs 03-04
Strozzi: yes frågan är om Lukko vågar...
Tyvär verkar det troligt att Fredrik Norrena kan ersätta Jokerits stjärnmålvakt Kari Lehtonen om denne går till Atlanta.
Tyvär verkar det troligt att Fredrik Norrena kan ersätta Jokerits stjärnmålvakt Kari Lehtonen om denne går till Atlanta.
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
bryndjoos:
Jag antar att du då representerar BIF i detta fall.
Jag ställer då fråga två ännu en gång.
Varför skall detta forum bytas ut/kompleteras med ett nytt?
Ja jag vet om undersökningen, vad jag vill veta är...vad är syftet med dylikt forum och vad kan det åstadkomma som detta inte kan?
Jag antar att du då representerar BIF i detta fall.
Jag ställer då fråga två ännu en gång.
Varför skall detta forum bytas ut/kompleteras med ett nytt?
Ja jag vet om undersökningen, vad jag vill veta är...vad är syftet med dylikt forum och vad kan det åstadkomma som detta inte kan?
Sv: Brynäs 03-04
65 Selander: man kunde iaf antyda en övergång =)
Tack för ett par härliga år Louvi!! Synd att det blev som det blev förra året.. En stor hockeyspelare är du iaf!!
Tack för ett par härliga år Louvi!! Synd att det blev som det blev förra året.. En stor hockeyspelare är du iaf!!
Sv: Ang. Brynäs egna hockeysnack
QP: Wågström kommer ni att få nytta av. Var en av Lövens bästa spelare när dom var uppe i ES senast. Bra spelsinne och målskytt, kanske lite lätt i vikthänseende.
Kom väl aldrig riktigt in i Brynäs det första året. Har varit skadad från och till, men var mkt bra för 2 säsonger sedan i slutet av serien då han själv var frisk men övriga laget gick på knäna pga skador. Vi hade väl 2 ett tag om jag inte missminner mig: Wågen och Janne Larsson. Var skadad en hel del senaste säsongen, tror dock inte att han är speciellt skadebenägen, även om det ser så ut. Framtiden får väl utvisa om "bytet" med Dannes brorsa är positivt eller negativt. Lycka till.
Kom väl aldrig riktigt in i Brynäs det första året. Har varit skadad från och till, men var mkt bra för 2 säsonger sedan i slutet av serien då han själv var frisk men övriga laget gick på knäna pga skador. Vi hade väl 2 ett tag om jag inte missminner mig: Wågen och Janne Larsson. Var skadad en hel del senaste säsongen, tror dock inte att han är speciellt skadebenägen, även om det ser så ut. Framtiden får väl utvisa om "bytet" med Dannes brorsa är positivt eller negativt. Lycka till.
Sv: Ang. Brynäs egna hockeysnack
65 Selander: Tack, då finns det lite hopp iallafall, om han får vara frisk! Vi håller tydligen på att banta truppen med ett par hundra kg
samt minska medelländen med c a 12cm. Men snabba blir vi!!
samt minska medelländen med c a 12cm. Men snabba blir vi!!
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
bryndjoos: Jag tror tyvärr inte att någon som är aktiv på HS behöver något forum. Vi har redan allt vi behöver. Så du är nog på fel ställe och frågar, är jag rädd...
Sv: Åsikter om Brynäs egna Forum?
bryndjoos: Det verkar inte som det var vi på HS som svarade. Hur vet ni att det inte vara Leksingar som ville jävlas?
Åsikter om Brynäs egna Forum?
Nyligen gjorde Brynäs IF en undersökning om ska vi använda Hockeysnack som forum/gästbok eller starta ett eget? Hela 69,8% vill att vi startar ett eget forum och endast 22,6% vill att fortsätter att använda enbart Hockeysnack. Saken är klar, vi bygger ett eget forum och öppnar det inför nästa säsong.
En grupp har blivit tillsatt som skall utreda och skapa detta forum.
För att Brynäs egna forum skall bli så bra som möjligt tycker vi att ni här inne skall ha en speciell möjlighet att tycka till om detta.
Att Brynäs IF startar ett eget forum/gästbok innebär inte att denna inte kommer att kunna användas precis som vanligt. Utan är bara ett komplement till detta..
Några frågor som vore intressant att höra era åsikter om…
1. Att Brynäs startar ett eget forum, bra eller dåligt ... för- och nackdelar?
2. Ska listning av inlägg ske på samma sätt som här i hockeysnack, med alla trådar synliga. Eller tråd för tråd ? Eller.. annat?
3. Nya funktioner?
4. Funktioner som ej behövs... ?
5. Brynäs IF:s delaktighet i forumet?
6. Begränsas till medlemmar i Brynäs IF?
7. Vänner / intern-mail / bookmarks / presentations sidor …
vad är bra och dåligt? Vilka ska vi ha med ?
8. E-mail notation? .. (Att man får ett email om att ett svar kommit inom en viss tråd)
Markera gärna svaren med den siffra svaret tillhör …
Tack på förhand ..
En grupp har blivit tillsatt som skall utreda och skapa detta forum.
För att Brynäs egna forum skall bli så bra som möjligt tycker vi att ni här inne skall ha en speciell möjlighet att tycka till om detta.
Att Brynäs IF startar ett eget forum/gästbok innebär inte att denna inte kommer att kunna användas precis som vanligt. Utan är bara ett komplement till detta..
Några frågor som vore intressant att höra era åsikter om…
1. Att Brynäs startar ett eget forum, bra eller dåligt ... för- och nackdelar?
2. Ska listning av inlägg ske på samma sätt som här i hockeysnack, med alla trådar synliga. Eller tråd för tråd ? Eller.. annat?
3. Nya funktioner?
4. Funktioner som ej behövs... ?
5. Brynäs IF:s delaktighet i forumet?
6. Begränsas till medlemmar i Brynäs IF?
7. Vänner / intern-mail / bookmarks / presentations sidor …
vad är bra och dåligt? Vilka ska vi ha med ?
8. E-mail notation? .. (Att man får ett email om att ett svar kommit inom en viss tråd)
Markera gärna svaren med den siffra svaret tillhör …
Tack på förhand ..
Länkar:
http://www.brynas.se
http://www.brynas.se
Sv: Ang. Brynäs egna hockeysnack
prosten: Rätt frågat, vad är det för konstigheter nån håller på med.
Ska man behöva mista kontakten med den mest aktiva GB:n av alla?? Verkar gå åt information av gammal Sovjetmodell. Svårighet
för "utomstående o icke önskvärda" att göra sig hörda med spec. lösenord och medlemsskap (i "partiet"). Tänk om!!!
Vi fick ta över Wågström, finns det nåt hopp om honom eller är det nåt ni skrattar åt?
Ska man behöva mista kontakten med den mest aktiva GB:n av alla?? Verkar gå åt information av gammal Sovjetmodell. Svårighet
för "utomstående o icke önskvärda" att göra sig hörda med spec. lösenord och medlemsskap (i "partiet"). Tänk om!!!
Vi fick ta över Wågström, finns det nåt hopp om honom eller är det nåt ni skrattar åt?
Sv: Brynäs 03-04
Strozzi: Ja som sagt..i bandyns övergångar handlar det ju om summor om 50-100 tusen...o löner som man knappt kan leva på..där klubbarna omsätter under 10 miljoner..lite annat o driva hockeylag i elitserien...
Sv: Ang. Brynäs egna hockeysnack
bryndjoos:
Vem eller vilka representerar du?
Varför skulle detta forum bytas ut?
Vem eller vilka representerar du?
Varför skulle detta forum bytas ut?
Sv: Björk
Lilljanne: Ett litet formulär att besvara:
Ekonomin är just nu som den är men det jobbas på att förbättra densamma. Av inläggen att döma är det inte många som applåderar. Rätt/fel?
Mht nuvarande ekonomi nödgas vi göra ett par s.k "lågbudgetvävningar" Värvningar av högre klass kommer.
Åsikterna om de förras kvalitet är varierande. Ingen tvingar ngn att påstå att dessa alltid är förbannat bra. Rätt/fel?
Ingen påstod att det var lugnt hela förra säsongen. En del trodde däremot att det fanns en chans att rädda nytt kontrakt, trots allt.
Vi lyckades nästan. Rätt/fel?
Det var inte enbart tränarens fel. Han var dock en del i förklaringen till varför det gick så illa. Rätt/fel?
"Det är inte hela världen om vi åker ur. Det är trots allt bara idrott det handlar om."
Här vill jag själv svara: FEL!
För att travestera en känd ManUtd-ledare: "Brynäs väl och ve är inte en fråga om liv eller död. Det är mycket viktigare än så"
Det metreologiska (sol, regn, dagg, snö) överlåter jag åt SMHI att bedöma. Tippar att dom svarar: Rätt!
Vad svarar du på de 4 första påståendena?
Ekonomin är just nu som den är men det jobbas på att förbättra densamma. Av inläggen att döma är det inte många som applåderar. Rätt/fel?
Mht nuvarande ekonomi nödgas vi göra ett par s.k "lågbudgetvävningar" Värvningar av högre klass kommer.
Åsikterna om de förras kvalitet är varierande. Ingen tvingar ngn att påstå att dessa alltid är förbannat bra. Rätt/fel?
Ingen påstod att det var lugnt hela förra säsongen. En del trodde däremot att det fanns en chans att rädda nytt kontrakt, trots allt.
Vi lyckades nästan. Rätt/fel?
Det var inte enbart tränarens fel. Han var dock en del i förklaringen till varför det gick så illa. Rätt/fel?
"Det är inte hela världen om vi åker ur. Det är trots allt bara idrott det handlar om."
Här vill jag själv svara: FEL!
För att travestera en känd ManUtd-ledare: "Brynäs väl och ve är inte en fråga om liv eller död. Det är mycket viktigare än så"
Det metreologiska (sol, regn, dagg, snö) överlåter jag åt SMHI att bedöma. Tippar att dom svarar: Rätt!
Vad svarar du på de 4 första påståendena?
Sv: Brynäs 03-04
LUNDSTRÖM 6: ja dom må vara fattigare än Brynäs.. men ändå rikast i landet bland bandyklubbar. Precis som att jämföra sig med Frölunda
« Föregående · 275849 · Nästa »
- Han är stor och stark och mycket bra defensivt. Dessutom har han ett bra skott. Precis en sån spelare som vi behövde, säger han