« Föregående · 278240 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect: Samuelsson fick kontrakt precis före deadline -01 och Mårtensson kvällen före deadline -02. Det är tradition i Brynäs.
Sv: Brynäs 03-04
Strozzi: Det handlar nog inte så mycket om att tappa en målspottare till NHL, utan att komma på vem vår räddande föredetting är. :D
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect: Det var då det! Men visst var det härligt. Men något nytt SM-Guld blir det inte på ett bra tag!
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect: vi kanske tom ska hoppas på att anger går till nhl?? =) får vi chans på guldet i år...
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Jag tvivlar ändå starkt på att de tjänar lika mycket som slipsar, men styrelsen har ju tabbat sig förr.
Backup för Anger? Ja du... Men vi kan väl säga som så: Sist en spelare försvann i sista stund var inför 98-99 då Tommy Westlund blev erbjuden ett kontrakt och drog precis före deadline. Som ersättare plockade Brynäs hem en föredetting vid namn Tom Bissett som sedemera kom att tangera Håkan Loobs rekord på 40 mål/säsong och laget vann sitt tolfte SM-guld. Shit happens. :D
Backup för Anger? Ja du... Men vi kan väl säga som så: Sist en spelare försvann i sista stund var inför 98-99 då Tommy Westlund blev erbjuden ett kontrakt och drog precis före deadline. Som ersättare plockade Brynäs hem en föredetting vid namn Tom Bissett som sedemera kom att tangera Håkan Loobs rekord på 40 mål/säsong och laget vann sitt tolfte SM-guld. Shit happens. :D
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: då rinner mitt tålamod ut tror ja och strozzi ansluter till pessarna..
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect: Vad tror du att det finns för planer OM Anger drar till NHL, hemska tanke!
Sv: Brynäs 03-04
Ford Prefect: Så mycket mindre får dom nog inte, man vänjer sig vid en speciell "way of life" o då sänker man inte sin lön så avsevärt mycket men vad fan vet jag?En simpel pessimist......:-)
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Men Larsson och Djoos ersätter väl andra farbröder som fått/får gå? Dessutom tror jag inte de har samma lön som slipsar än som spelare.
David Nemirovsky
Strozzi: På 55 matcher för Ilves o Jokerit skrapade han ihop 41 poäng fördelade på 18 mål o 23 ass. Där har du ett hyffsat nyförvärv.....:-)
Sv: Brynäs 03-04
Strozzi: Larsson o Djoos är ju fortfarande anställda av Brynäs och så mycket mindre i lön tror jag nog inte att dom har. Att det kommer en målvakt av högklass räknar jag med eftersom pengarna till en sådan finns men sen är jag som sagt mer tveksam men jag skulle ju inte gråta ifall Nemirovsky skrev på för ett par år!
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: borde det inte ha frigjorts en del dineros nu då? nu när djoos och janne slutar, vi slipper betala melins och eskos lön, juniorerna går upp och ant får lägre löner än t.ex louvi och berqvist, man slipper betala Rams jättelön på 200.000 i mån etc.. NÅT hyffsat nyförvärv måste bara komma ut av det! tycker du inte?
Sv: Brynäs 03-04
Strozzi: Det är nog bäst att inte vänta sig för mycket för man blir som vanligt bara besviken. Att pengar finns till en målvakt av högklass det vet vi men sen då? Man får väl hoppas att sponsorgruppen har gått in med ytterligare deg för 2-3 spelare till.Som truppen ser ut nu så är den oerhört skadekänslig o ack så tunn.
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: det beror på hur tunga namnen är.. ja menar.. snackar vi lidström, norström, chechmanek och palffy så är det väl klart att de förbättrar laget? lite lätt överdrivet kanske =)
Sv: Brynäs 03-04
Strozzi: Tyngre namnen??? Enligt GP så ska det självklart till en ny målvakt, en back o ev en ny forward.Tror du verkligen att dessa 2-3 spelare ska kunna höja kvaliten på laget så avsevärt?
Sv: Rädda Brynäs !
prosten: Du vet att jag är lite trögtänkt, du vet vad jag menar...
("Back"-historien: Back/back) :-)
Telefonkedja och förföljelsemani?
Kopplar (!) inte riktigt...
??
Skulle jag känna mig förföljd av ett gäng telefoner?
("Back"-historien: Back/back) :-)
Telefonkedja och förföljelsemani?
Kopplar (!) inte riktigt...
??
Skulle jag känna mig förföljd av ett gäng telefoner?
Sv: Rädda Brynäs !
prosten: Nu skall du inte klaga på dom som klagar på yrkesklagarna. Du låter nästan som en yrkesklagaråklagare.. :-)
Jag tror inte det är så farligt. Proportionellt sett tror jag att det på 100 yrkesklagarinlägg går 5 som klagar på yrkesklagarna.
Efter att ha studerat sidan ett bra tag framkommer ett mönster:
Yrkesklagarna verkar leva i flock, attackerar gärna stötvis och samarbetar bra (telefonkedja?). Efter väl förrättat värv försvinner man ett tag för att ladda batterierna och sedan återkomma med nya friska krafter. Om det hänt ngt sedan man sist klagade spelar som sagt ingen roll...
Jag tror inte det är så farligt. Proportionellt sett tror jag att det på 100 yrkesklagarinlägg går 5 som klagar på yrkesklagarna.
Efter att ha studerat sidan ett bra tag framkommer ett mönster:
Yrkesklagarna verkar leva i flock, attackerar gärna stötvis och samarbetar bra (telefonkedja?). Efter väl förrättat värv försvinner man ett tag för att ladda batterierna och sedan återkomma med nya friska krafter. Om det hänt ngt sedan man sist klagade spelar som sagt ingen roll...
Sv: Brynäs 03-04
Huge: fan alltZå!!!! *ler* Björkk typ kan inTE åKa typ zkjIdzkor!! lInd e typ BA zkadAd!!! jj KaN ingenting! *skrattar* MAlmztRöm blev peTAd I MalMö!!!!! azzå JuNioReJna fÅr Inte zpela näztA År!!!! vi haj iNgA Pengar!!!! vi fÅj ALdrig en ny hall!!!! azzÅ ingen vill zpELa I bRynäz!!!!!! *ler* ....... :-)
Sv: Brynäs 03-04
Strozzi: Det du nog kan sluta hoppas på iaf, är att yrkesklagarna slutar grina. Sådana självklarheter som du nämner ställer sig många totalt oförstående inför, huvudsaken är att man får klaga.
Lite väl mycket Lunarstormstuk på många inlägg, om man säger så....
Lite väl mycket Lunarstormstuk på många inlägg, om man säger så....
Sv: Brynäs 03-04
Clarence: men nu var d rekordmycke bölande här! fattar inte hur ni orkar.. ni kan väl åtminstone vänta till vi vet vilka spelare vi får? börjar ju bli löjligt d här..
tror anledningen till att d inte presentaras några nyförvärv är att man bara jobbar på d tyngre namnen. deras namnteckningar är nämligen lite svårare att få... förstår att ni är nervösa, men vi kan inte bara komma med tomma anklagelser mot EK bara för att vi inte vet vad som händer.. lr hur? ja hoppas än så länge iaf!!
tror anledningen till att d inte presentaras några nyförvärv är att man bara jobbar på d tyngre namnen. deras namnteckningar är nämligen lite svårare att få... förstår att ni är nervösa, men vi kan inte bara komma med tomma anklagelser mot EK bara för att vi inte vet vad som händer.. lr hur? ja hoppas än så länge iaf!!
Sv: Wall Street
Tordan100: men va det inte så att wille löfqvist var golfare med hockey som sin hobby??
härlig inställning tycker ja!=) iaf så länge den funkar så bra som på wille o söderström!
härlig inställning tycker ja!=) iaf så länge den funkar så bra som på wille o söderström!
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Tommy nämnde just Andreas Johansson. Tänk om Brynäs kunde fånga in honom, inte i år kanske men om nåt år. Det är verkligen en härlig spelare! Hoforsare också.
Sv: Brynäs 03-04
Clarence: Huge har ju sagt att det ordnar sig och att allting blir bra o Huge har ju aldrig fel.......:-)
Sv: Brynäs 03-04
Tommy Söderström sitter i soffan i Sportspegeln, ska bli intressant o höra vad karln har att säga om en ev comeback!
Sv: Brynäs 03-04
Brynäs har bara tre rykten kvar på Hockeymgasinet. På minussidan står 12 spelare på rad. Det är lätt att hålla sig för skratt...
Sv: Brynäs 03-04
Bright: Det är nog bara en täckmantel det här med att han ska vara materialare, tror nog att Brynäs har värvat sin målvakt....:-)
Sv: Brynäs 03-04
70 Rodrigues: Glömde att nyförvärv nr 6 redan är klart: M Pettersson. Han blir säkert den Stora målvakt alla tjatat om i över en månad nu...
Sv: Brynäs 03-04
Vem tror ni egentligen blir Brynäs nyförvärv nr 6? Och när? Jag briserar snart av otålighet...
Sv: Brynäs 03-04
Clarence: Ja, det vore inte helt felpissat men det blir nog inte så, som vanligt alltså! Men som sagt Pavol Rybar är nog mer troligt!
Sv: Brynäs 03-04
Kanske är för mycket att hoppas på att det är Lasak men 2:e målvakten Pavol Rybar från Bratislava är väl inte otänkbart, han är född 71 och hade 93,1 i räddnings % på 53 matcher.
Sv: Brynäs 03-04
Clarence: Ett rykte gör gällande att en icke namngiven Slovakisk målvakt är på väg till Brynäs, kan det vara Jan Lasak månne???
Sv: Brynäs 03-04
Bright: Vi får väl fortsätta läsa tabellen upp och ner en säsong till på sportsidorna. Det är ju hur kul som helst...
« Föregående · 278240 · Nästa »