1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779454 inlägg · 7967 ämnen
« · 292462 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: HV 71-Brynäs IF
Rönnqvist tappade pucken. Apropå att matcha juniorer.

Sv: Håkkylajvs musik.
RavenLord: Iron Maiden går inte av för hackor, men alla vet ju att det såklart ska vara Ozzy. The Ultimate Sin är ju historiens bästa skiva :)

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: Suck...2-0..på en retur.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Nu har alla utom BIF och DIF gjort mål.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Brynäs är såklart enda laget ikväll som inte gjort mål än. Å andra sidan har vi inte släppt in så många heller. *ta i trä*

Sv: Håkkylajvs musik.
Det ska vara hårdrock ex Iron Maiden "det ska rinna blod ur högtalarna" ;)

Sv: Håkkylajvs musik.
micke: Har du inte hört uppföljaren? :-)
Nästa släpp kommer snart, titel: "Jag går IN och fiskar"

Sv: HV 71-Brynäs IF
Enligt rapport från rinken så var det en jämn andra period. Men vad hjälper de när det står 1-0

Sv: Håkkylajvs musik.
Huge: Hmm. "Jag går och fiskar" om jag får be... :)

Sv: Håkkylajvs musik.
Hong Kong: Usch nej. Sånt orkar jag inte med...

Jag är sån slacker att jag bara köper "The best of"-skivorna :)

Sv: Håkkylajvs musik.
micke: Näe...
"Jag går ut och fiskar"
Inte Dylan direkt, om man säger så...

Apropå checking from behind.
Ngn som såg Micke Petterssons armbåge i huvudet på en Timråspelare i första bytet av matchen jpå C+ idag?
Om inte det var GM så vet inte jag vad som borde rendera detta straff i fortsättningen. Otroligt ful grej som endast gav en 2:a.

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: radiosporten har knappt nämnt Brynäs överhuvudtaget..

Sv: Håkkylajvs musik.
micke: Nu tycker jag du är lite petig..Tror nog du sitter på både Gyllene Tiders och Freestyles alla plattor..=)

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Mmm, såg det. Men sa dom inget om det på håkkylajv eller radiosporten? Det kanske inte var så illa mao?

Håkkylajvs musik.
Bra musik dom spelar - om man är ett popsnöre (vilket jag starkt emotsäger mig vara trots andra medborgares invändningar).

Gessles musik (som spelas just nu) är inte sååå jäkla djup när man lyssnar på texten om man säger så. :)

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: du kanske kan få en bandad variant den vägen ... ;-)

Sv: HV 71-Brynäs IF
micke: checking from behind neligt swehockey

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Jasså..trodde det var box 1745, Stockholm...därför jag inte fick det att fungera...=)

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: kolla länken

Sv: HV 71-Brynäs IF
Jag missade Rönkens 10-minutare. Är det ngn som hörde vad han gjorde?

Sv: HV 71-Brynäs IF
Hong Kong: hockeyligan.se

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Hej hopp alla....då var man tilbaka. Någon som har adressen till hockey live??

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Angående tur så antar jag att vi får sota för finalerna mot LHF -93, semifinalerna mot samma lag -99 och SM-finalerna mot m0d0 samma år. Dessa tre ggr kan man knappast anklaga BIF för att haft otur. :)

Å andra sidan så har vi SM-finalen -75 som domaren gav till Knätofs IF, men det var så länge sedan och tur vs otur har väl en preskritionstid (stavning?) på 15 år. ;)

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Tur får man inte. Tur förtjänar man. Eller?

Sv: HV 71-Brynäs IF
Bra tid för pp. 1-1 innan tredje skulle sitta som en smäck.

*SKJUT SJÖDDA!!!*

Sv: HV 71-Brynäs IF
Nu åker Brynäs på en utv som inte va nån.Rönnmark är en idiot.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Kom just på när vi hade tur sist.AIK på hovet,5 sek kvar.Grym tur !

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: det är väl nu det nya för denna säsong ska tas fram! Det som tränats under försäsongen, att komma igen trots underläge. Det skulle vara intressant att höra lite om Korhonens spel, någon som vet?

Sv: HV 71-Brynäs IF
FAN,dom slarvar för mycket,2 mot 1 lägen måste man förvalta.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Tur får man inte,den förtjänar man.

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Brynäs behöver få nåt vi inte haft på 3-4 år. Tur!

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: 1-0 till HV, verkar inte hända så mkt. Intressant med Leksand-Timrå.. TIK verkar ha konserverat fjolårsformen

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Inte riktigt,men vi borde ha gjort.

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Har varit borta en kvart. Vad har hänt? Leder vi?

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: TIK ångar på,3-1 borta mot LIF nu,starkt !

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: 2 + 10 på Rönnqvist nu checking from behind...ser lite tungt ut..

Sv: HV 71-Brynäs IF
Första ggn man hör Rönnkvist namn är när han får 2+10

Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Ingen höjdarkvalite´ här,men ok

Sv: HV 71-Brynäs IF
aphac: är det ngn som hör hockeyligans sändning med ok ljudkvalitet? det surrade mest så jag var tvungen att stänga av...

Sv: HV 71-Brynäs IF
aphac:

Tja, jag lyssnar på hockeylive .. och att dom är en liten aning bättre på HV's spelare är väl rätt väntat. Det brukar alltid vara hemmalagets spelare som omnäms med namn.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Dysso: radiosnubben nämnde varje HV-spelare men ingen BIF-are!! Färgglada reportrar har radiosporten alltid haft!

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Ja nu i PP kanske :(

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Nu är Kupan utvisad..

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Sen jag började lyssna så har HV knappt haft ett anfall.Men 2-0 kommer ändå,var så säker.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne:

Enligt radiosporten så dominerade HV första halvan av perioden, och sen tog brynäs över. Blir intressant att höra hur det går i andra...

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Skojar du eller??? Jag har ej hört nå från matchen alls

Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: Låter som Brynäs dominerar, även 5 mot 5.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Har inte hört Danielssons eller Rönnkvists namn än....

Sv: HV 71-Brynäs IF
verkar som om dom missar målchanser på löpande band.

Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne:

På hockeylive fick ni precis beröm, så som sagt .. lugn i stormen!
Han beskriver givetvis hur det ser ut på isen just nu, men att det är stirrigt första perioden i en premiär är väl inget att dra stora växlar på?

« · 292462 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)