« Föregående · 292462 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Håkkylajvs musik.
RavenLord: Iron Maiden går inte av för hackor, men alla vet ju att det såklart ska vara Ozzy. The Ultimate Sin är ju historiens bästa skiva :)
Sv: HV 71-Brynäs IF
Brynäs är såklart enda laget ikväll som inte gjort mål än. Å andra sidan har vi inte släppt in så många heller. *ta i trä*
Sv: Håkkylajvs musik.
micke: Har du inte hört uppföljaren? :-)
Nästa släpp kommer snart, titel: "Jag går IN och fiskar"
Nästa släpp kommer snart, titel: "Jag går IN och fiskar"
Sv: HV 71-Brynäs IF
Enligt rapport från rinken så var det en jämn andra period. Men vad hjälper de när det står 1-0
Sv: Håkkylajvs musik.
Hong Kong: Usch nej. Sånt orkar jag inte med...
Jag är sån slacker att jag bara köper "The best of"-skivorna :)
Jag är sån slacker att jag bara köper "The best of"-skivorna :)
Sv: Håkkylajvs musik.
micke: Näe...
"Jag går ut och fiskar"
Inte Dylan direkt, om man säger så...
Apropå checking from behind.
Ngn som såg Micke Petterssons armbåge i huvudet på en Timråspelare i första bytet av matchen jpå C+ idag?
Om inte det var GM så vet inte jag vad som borde rendera detta straff i fortsättningen. Otroligt ful grej som endast gav en 2:a.
"Jag går ut och fiskar"
Inte Dylan direkt, om man säger så...
Apropå checking from behind.
Ngn som såg Micke Petterssons armbåge i huvudet på en Timråspelare i första bytet av matchen jpå C+ idag?
Om inte det var GM så vet inte jag vad som borde rendera detta straff i fortsättningen. Otroligt ful grej som endast gav en 2:a.
Sv: Håkkylajvs musik.
micke: Nu tycker jag du är lite petig..Tror nog du sitter på både Gyllene Tiders och Freestyles alla plattor..=)
Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Mmm, såg det. Men sa dom inget om det på håkkylajv eller radiosporten? Det kanske inte var så illa mao?
Håkkylajvs musik.
Bra musik dom spelar - om man är ett popsnöre (vilket jag starkt emotsäger mig vara trots andra medborgares invändningar).
Gessles musik (som spelas just nu) är inte sååå jäkla djup när man lyssnar på texten om man säger så. :)
Gessles musik (som spelas just nu) är inte sååå jäkla djup när man lyssnar på texten om man säger så. :)
Sv: HV 71-Brynäs IF
lindberg: Jasså..trodde det var box 1745, Stockholm...därför jag inte fick det att fungera...=)
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Hej hopp alla....då var man tilbaka. Någon som har adressen till hockey live??
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Angående tur så antar jag att vi får sota för finalerna mot LHF -93, semifinalerna mot samma lag -99 och SM-finalerna mot m0d0 samma år. Dessa tre ggr kan man knappast anklaga BIF för att haft otur. :)
Å andra sidan så har vi SM-finalen -75 som domaren gav till Knätofs IF, men det var så länge sedan och tur vs otur har väl en preskritionstid (stavning?) på 15 år. ;)
Å andra sidan så har vi SM-finalen -75 som domaren gav till Knätofs IF, men det var så länge sedan och tur vs otur har väl en preskritionstid (stavning?) på 15 år. ;)
Sv: HV 71-Brynäs IF
sylf: det är väl nu det nya för denna säsong ska tas fram! Det som tränats under försäsongen, att komma igen trots underläge. Det skulle vara intressant att höra lite om Korhonens spel, någon som vet?
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: 1-0 till HV, verkar inte hända så mkt. Intressant med Leksand-Timrå.. TIK verkar ha konserverat fjolårsformen
Sv: HV 71-Brynäs IF
aphac: är det ngn som hör hockeyligans sändning med ok ljudkvalitet? det surrade mest så jag var tvungen att stänga av...
Sv: HV 71-Brynäs IF
aphac:
Tja, jag lyssnar på hockeylive .. och att dom är en liten aning bättre på HV's spelare är väl rätt väntat. Det brukar alltid vara hemmalagets spelare som omnäms med namn.
Tja, jag lyssnar på hockeylive .. och att dom är en liten aning bättre på HV's spelare är väl rätt väntat. Det brukar alltid vara hemmalagets spelare som omnäms med namn.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Dysso: radiosnubben nämnde varje HV-spelare men ingen BIF-are!! Färgglada reportrar har radiosporten alltid haft!
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne: Sen jag började lyssna så har HV knappt haft ett anfall.Men 2-0 kommer ändå,var så säker.
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne:
Enligt radiosporten så dominerade HV första halvan av perioden, och sen tog brynäs över. Blir intressant att höra hur det går i andra...
Enligt radiosporten så dominerade HV första halvan av perioden, och sen tog brynäs över. Blir intressant att höra hur det går i andra...
Sv: HV 71-Brynäs IF
Lilljanne:
På hockeylive fick ni precis beröm, så som sagt .. lugn i stormen!
Han beskriver givetvis hur det ser ut på isen just nu, men att det är stirrigt första perioden i en premiär är väl inget att dra stora växlar på?
På hockeylive fick ni precis beröm, så som sagt .. lugn i stormen!
Han beskriver givetvis hur det ser ut på isen just nu, men att det är stirrigt första perioden i en premiär är väl inget att dra stora växlar på?
« Föregående · 292462 · Nästa »