1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779353 inlägg · 7967 ämnen
3039228 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: A proposito de nada
Är det idag va hoppas på en fredags värvning

Sv: A proposito de nada
Peja: Ska man sitta och läsa dina sura kommentarer om utematchen nu ända fram till match och sen två veckor efter det.
Kul...

Som någon sa. Gå inte. Jag betalar inte priset till en konsert om jag tycker att det är för dyrt. Då struntar jag i det. Ganska enkelt.

Sv: A proposito de nada
Jugge: Det märks att du inte tittat på VM

Nu är det ju nya regler som gör att domaren inte blåser av vid minsta kontakt. Vilket fått spelarna att resa sig upp efter att dom varit i backen. För blåser domaren och sjukvård kommit in så måste dom gå av 1 minut innan man kommer in igen.
Så ingen ligger kvar.

Detta tycker jag ska införas i hockeyn oxå, typ.

Domaren blåser inte av bara för att en spelare har ont.
För så ont har man sällan. Som det är nu så ligger man kvar för att man har tagit efter fotbollen.
Som nu har ändrat.

Sv: A proposito de nada
Mattson: Gissar att Brynäs vill slå publikrekord för svensk damhockey. Det hade varit kul men samtidigt känns det lite ohederligt att slå ett sånt rekord om man bara gör det genom att locka folk till en herrmatch som spelas precis efter. Om vädret ställer till det med isen riskerar man även att göra den ännu sämre om en annan match spelas där precis innan.

Sv: A proposito de nada
Joppe: Du behöver bara gå tillbaka till förra säsongen. Delia och Kempny (som la ner säsongen innan efter typ halva på grund av motivationsbrist) skulle jag säga var superchansningar. Witkowski var uppenbarligen en panikvärvning som man blev tvungen att göra när skadeläget på backsidan blev allt för kritiskt.

Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ja, håller med fullständigt. Har sjukt svårt att förstå hur sparkboll, speciellt svensk, kan vara så poppis. Spelet är igång i c:a 10 sekunder, sen har antingen en svensk tjongat iväg bollen blint eller så ligger någon ner och grinar

Fotboll börjar bli samma sak som amerikanska fotbollen. Man håller på och ställer upp i 17 timmar, sen är spelet igång i ett fåtal sekunder innan alla ligger i en böghög på marken

Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Hockey har mycket att lära av fotbollen. Dels proletärandan att man inte måste vara son till Fimpen (med träningsläger och favorisering för 100 000kr om året) för att lyckas, dels ett VM och EM där de verkligen är de bästa mot de bästa.

Sv: A proposito de nada
Kan inte förstå fotbollstittare. Det här är sä fruktansvärt tråkigt.

Sv: A proposito de nada
Joppe: Bulan är en annan ruggig chans värvning som Alcen "lyckades" med. Var rätt låga odds på att Bulan skulle fucka sin karriär. Men där gick Alcen all in....

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: jag antar att du pratar om witkowski. Absolut. Men jag skulle gärna se en lista.

Sv: A proposito de nada
Joppe:
Det räcker att säga Wandell så är det end of disquse

Sv: A proposito de nada
Peja: vilka panikvärvningar och superchansningar har Alcen gjort sedan han klev in på kontoret?

Jämfört med alla andra värvningar.

Sv: A proposito de nada
Peja: Hahahaha

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: haha..jag fick brev direkt :-)

Sv: A proposito de nada
Peja:
Superchansningar?
Med tanke på LC skadehistorik, kan han då räknas som en superchansning?

Alla panikvärvningar? Har JA gjort många panikvärvningar?

Sv: A proposito de nada
Pettisbif:
??

Sv: A proposito de nada
moment22: Var på Timrå-matchen. Kallt men minne för livet. Kommer inte att missa detta.

Sv: A proposito de nada
Peja: Free seating men man köper biljett till olika sektioner. Jag hoppas innterligt att ni med säsongskort får plats på någon av de bästa sektionerna.

Sv: A proposito de nada
Peja: Dom borde nog kollat upplägget med dej först

Sv: A proposito de nada
Peja: Får väl passa på att gå upp på läktarn i pausen mellan matcherna. Eller offra dig och se Brynäsdamlag för en gångs skull.

Sv: A proposito de nada
Peja: Har ångrat mig i snart 14 år att att jag inte gick på förra utematchen så nu har jag köpt biljetter åt mig och farsan. Visst är 895kr pengar, men dom går till en god sak; Brynäs IF!

Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Misstänkte det. Med andra ord får vi som inte är intresserade av SDHL-matchen skitplatserna på SHL-matchen eftersom det är free seating. Tack för kaffet när man har varit på varje herrmatch sedan hedenhös.

Sv: A proposito de nada
Peja:
11:00 - Arenaområdet öppnar med alla aktiviteter
11.30 - SDHL Brynäs IF Färjestad BK
15.15 - SHL Brynäs IF Färjestad BK

3039228 · »

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Det är ju för fan komik att följa den här sidan
Fans har skrikit sig blå över att det dröjer innan nyförvärv presenteras
Brynäs presenterar ett superstarkt nyförvärv
Lite för starkt visar det sig för en NHL-klubb vill ge honom en ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)