Vad hände med Kösa?
86479 · Nästa » Till forumet
Sv: Vad hände med Kösa?
Hugin: Blir det Skutskär för honom? I så fall borde väl det inte vara något större problem att plocka upp honom om vi återigen drabbas av mängder av skador.
Sv: Vad hände med Kösa?
Fuckup:
Delar Din uppfattning till fullo - han är förverkad på elitserienivå.
Delar Din uppfattning till fullo - han är förverkad på elitserienivå.