Vad hände med Kösa?
« Föregående · 86402 Till forumet
Sv: Vad hände med Kösa?
Fuckup:
Delar Din uppfattning till fullo - han är förverkad på elitserienivå.
Delar Din uppfattning till fullo - han är förverkad på elitserienivå.
Sv: Vad hände med Kösa?
Hugin: Blir det Skutskär för honom? I så fall borde väl det inte vara något större problem att plocka upp honom om vi återigen drabbas av mängder av skador.
« Föregående · 86402