vad tror ni om Witehall till Brynäs?
« Föregående · 105190 Till forumet
Sv: vad tror ni om Witehall till Brynäs?
dapietro:Undrar samma sak! Tror ni Witehall skulle passa in i Brynäs?
Sv: vad tror ni om Witehall till Brynäs?
70 Rodrigues: Är Frölunda och Modo allvarligt intresserade (enl. Aftonbladet) kan vi (som vanligt) inte bjuda emot. Spara pengarna till nästa säsong och hårdsatsa då istället. Om Djoos, Sjödin och Larsson med 70-80 tusen i månadslön dessutom lägger av blir det en hel del stålars över till några topplirare.
« Föregående · 105190
såg han i Leksand mycket när jag bodde i bolänge
var till Leksand i bland
Vore perfekt i stället för Tony M