Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
« Föregående · 779019 Till forumet
Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Jag kan inte förstå varför Brynäs nu har fyra raka bortamatcher. Är Läkerol arena uppbokat eller? 2 raka bortamatcher är vanligt men 4 är för mycket. Spelordningsplanerana får tänka på det i framtiden
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Zettergren:
det hade timrå förra veckan åxå
det hade timrå förra veckan åxå
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Per HApps:
Jaha, vet du vad det berodde på? Eon arena upptaget eller?
Jaha, vet du vad det berodde på? Eon arena upptaget eller?
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Timrå 4 raka bortamatcher förra veckan,
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Per HApps: "Zettergren:
Öhh?"
DubbelÖhh.... :-)
Öhh?"
DubbelÖhh.... :-)
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Va hemmamatch? Ja för dig kanske som bor i Frölunda på Sveriges baksida. :-)
« Föregående · 779019