Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
779766 · Nästa » Till forumet
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Va hemmamatch? Ja för dig kanske som bor i Frölunda på Sveriges baksida. :-)
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Per HApps: "Zettergren:
Öhh?"
DubbelÖhh.... :-)
Öhh?"
DubbelÖhh.... :-)
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Timrå 4 raka bortamatcher förra veckan,
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Per HApps:
Jaha, vet du vad det berodde på? Eon arena upptaget eller?
Jaha, vet du vad det berodde på? Eon arena upptaget eller?
Sv: Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Zettergren:
det hade timrå förra veckan åxå
det hade timrå förra veckan åxå
Värdelöst och ofördelaktigt ,4 raka bortamatcher för Bif
Jag kan inte förstå varför Brynäs nu har fyra raka bortamatcher. Är Läkerol arena uppbokat eller? 2 raka bortamatcher är vanligt men 4 är för mycket. Spelordningsplanerana får tänka på det i framtiden