1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779474 inlägg · 7967 ämnen

Varför ingen info om truppen & läget


Varför ingen info om truppen & läget
Jag bara undrar varför vi inte får höra något om vad laget gör nu, hur de laddar osv. Kanske Ni i Gävle får info, men via hemsidan är det olidligt tyst om A-truppen. Hur är det med Soling's knä ??? Luovi's bihålor ?? Är Wågström ok ?? Vilka lag möter man under uppehållet för att hålla speed & intensitet ??? Jag tycker det är lite si & så med hemsidan, när det går tungt, eller ???

Sv: Varför ingen info om truppen & läget
Ove Milon: Gå in på lokalpressen www.gd.se och www.arbetarbladet.se dom skriver om det mesta som rör Brynäs.

Sv: Varför ingen info om truppen & läget
Lunkan: Okej !! Det skall jag göra !! Tack !

Sv: Varför ingen info om truppen & läget
Lunkan: Det står inget om Soling, Luovi & Wågströn där !! Är det någon som vet om alla tre är ok, eller ????

Sv: Varför ingen info om truppen & läget
Ove Milon: saxat från arbetarbladet

I tisdags spelades elitserien klart och fram till måndag har spelarna träningsledigt. Sedan blir det en veckas hård träning med två pass om dagen.
- Det kommer inte att bli två ispass om dagen, men någon form av träning blir det. Sedan hoppas vi då kunna köra några träningsmatcher veckan efter det, säger Gunnar.
Sedan blir det väl några spionresor också, kolla in blivande kvalserie motståndare?
- Ja, vi kommer att se Huddinge mot Skellefteå samt AIK mot Sundsvall. Det är bra att ha ett hum om hur de spelar.
De spelare som varit skadade, är de tillbaka till kvalserien?
- Jag räknar med att Roger Kyrö, Daniel Wågström och Björne Danielsson är pigga då.
Kan Jonas Soling bli en kvaljoker?
- Det är ytterst tveksamt, det har bara gått fem månader för Jonas efter operationen, då ska nåt exceptionellt hända i läkningen.

Tveksam
Jonas själv är tveksam till spel, han vill förstås inte chansa och få en ytterligare skada.
Kommer ni att anlita någon hjälp med det mentala, att få det här med kvalserien som något roligt och inte som något betungande?
- Det har jag inte bestämt mig för än. Men det ingår ju att det kan bli så här, ishockey är inte glamour jämt. Nu ska vi gilla läget och sedan hoppas på det bästa, att vi klarar oss kvar, säger Gunnar.

Sv: Varför ingen info om truppen & läget
Natten: här är några gästrikar som skulle kunna få komma "hem" igen.

Casselstål, M Lind, J.Johnsson, U Söderström och så kanske Dackell och A.Johansson. Eller vad säger ni?

Sv: Varför ingen info om truppen & läget
svedas: Jag säger: Mumma! Sorgligt bara att ingen av dem lär va´ aktuell för Brynäs...

Sv: Varför ingen info om truppen & läget
Bright: Är det nån som är det i dessa tider?

« · 232679

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Pettisbif: har träffat Gällstedt några gånger och som inflyttad Gävlebo ska jag dra en lans för han.
Jag skulle säga tvärtom, trevlig och sympatisk. Det kanske beror på hur man är själv vilket bemötande man får?
Jag är också ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)