1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778917 inlägg · 7967 ämnen

VARSLA FINNEN!


Sv: VARSLA FINNEN!
KentaK: Nja, jag tvivlar på att det finns några Brynäs-hjärtan i den samlingen, bättre vore att ta vara på den kompetens som finns och dessutom är utrustad med rätt känsla för Brynäs. Rätta mig om jag har fel, men var inte Bäckis en ganska medioker spelare, sarg-ut-back, i mina ögon är han åtminstone en ganska medioker medlem av SK. Jag vill gå så långt, att jag påstår att han är en bidragande orsak till sponsorkrisen, tänker bl a på "Bissetaffären", mediakontakterna....
Hmmm

Sv: VARSLA FINNEN!
Så här står det i aftonbladet angående mediadrevet mot Brynäs:

"Jag tycker det är snuskigt när de står med TV-kameror in i Brynäs
bås hela matchen. Jag tycker att journalister ska prioritera det som är bra i stället för att leta skit, säger Lückner och får medhåll av Brynästränaren Esko Nokelainen, som trots det pressade tabelläget emellertid inte känner sig särskilt stressad"

Sv: VARSLA FINNEN!
lucky luke:Tänk om vi hade Hammarström och Lindström i SK, det skulle va jävligt gött, där har du 2 killar som kan hockey!

Sv: VARSLA FINNEN!
Bissett: Det visar sig trots allt att bif väcker känslor och det är väl ändå nåt positivt...halva 4:ans hockey kväll handlade ju om bif

Sv: VARSLA FINNEN!
lucky luke: Håller med, låter extremt vettigt det Boorken sagt om Bäckström.. Har inte sett och knappt läst en intervju med gubbfan sen Electro Oil Cup ungefär!
Det lugnar nog ner både bland spelare och tränare om han går ut och tar på sig ansvaret.. han ska ju ändå inte stå på isen sen får vi hoppas!

Sv: VARSLA FINNEN!
tom-2: Naturligtvis handlade det om Brynäs, nu när det går dåligt... :/

Sv: VARSLA FINNEN!
Ford Prefect: Väcker trots allt känslor....det är många i det här landet som bryr sig om bif

Sv: VARSLA FINNEN!
KentaK: conny får ni inte för allt kaffe i gävle!!! :)

Sv: VARSLA FINNEN!
tom-2: Har läst ett antal inlägg här från andra supporters som vill att vi ska rycka upp oss och som vill ha ner andra lag..

Det är kul att Brynäs är ett av väldigt få, hatat lag!

Sv: VARSLA FINNEN!
KentaK: det är ju uppmuntrande dom kanske kunde skänka oss lite poäng -:)

Sv: VARSLA FINNEN!
Vore det inte läge att slänga in en ren juniorkedja redan från start nu och ge dem ordentligt med istid? De har allt att vinna och inget att förlora, och motgångarna sitter inte i huvudet på dem på samma sätt. De vill visa upp sig, visa gubbarna var skåpet ska stå. Och rimligtvis borde det kunna få gubbväldet att tända till också. Skapa lite konkurrens inom laget helt enkelt.

Sv: VARSLA FINNEN!
bradberry: Lugn i bussen nu. Jag vet hur det känns. Det var inte roligt att vara Timråsupporter förra säsongen. Hösten/vintern var ett enda stort jävla mörker. Men om ni inte tar 3p i dom närmaste 4-5 matcherna gör ni nog klokt i att fortsätta kämpa men ändå mentalt ställa er in på Kvalserien. För att där rädda Brynäs IF kvar i ES. Visst jag har inte mycket till övers för Brynäs IF som TIKare men nog f-n är man bra hjärtlös om man inte tycker synd om er särskilt som man i egenskap av supporter själv varit djupt nere i skiten.

Lycka till!

TIK - STÅR NÄR DOM ANDRA FALLER!

« · 140170

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)