VARSLA FINNEN!
« Föregående · 140170 Till forumet
Sv: VARSLA FINNEN!
Så här står det i aftonbladet angående mediadrevet mot Brynäs:
"Jag tycker det är snuskigt när de står med TV-kameror in i Brynäs
bås hela matchen. Jag tycker att journalister ska prioritera det som är bra i stället för att leta skit, säger Lückner och får medhåll av Brynästränaren Esko Nokelainen, som trots det pressade tabelläget emellertid inte känner sig särskilt stressad"
"Jag tycker det är snuskigt när de står med TV-kameror in i Brynäs
bås hela matchen. Jag tycker att journalister ska prioritera det som är bra i stället för att leta skit, säger Lückner och får medhåll av Brynästränaren Esko Nokelainen, som trots det pressade tabelläget emellertid inte känner sig särskilt stressad"
Sv: VARSLA FINNEN!
lucky luke:Tänk om vi hade Hammarström och Lindström i SK, det skulle va jävligt gött, där har du 2 killar som kan hockey!
Sv: VARSLA FINNEN!
Bissett: Det visar sig trots allt att bif väcker känslor och det är väl ändå nåt positivt...halva 4:ans hockey kväll handlade ju om bif
Sv: VARSLA FINNEN!
lucky luke: Håller med, låter extremt vettigt det Boorken sagt om Bäckström.. Har inte sett och knappt läst en intervju med gubbfan sen Electro Oil Cup ungefär!
Det lugnar nog ner både bland spelare och tränare om han går ut och tar på sig ansvaret.. han ska ju ändå inte stå på isen sen får vi hoppas!
Det lugnar nog ner både bland spelare och tränare om han går ut och tar på sig ansvaret.. han ska ju ändå inte stå på isen sen får vi hoppas!
Sv: VARSLA FINNEN!
Ford Prefect: Väcker trots allt känslor....det är många i det här landet som bryr sig om bif
Sv: VARSLA FINNEN!
tom-2: Har läst ett antal inlägg här från andra supporters som vill att vi ska rycka upp oss och som vill ha ner andra lag..
Det är kul att Brynäs är ett av väldigt få, hatat lag!
Det är kul att Brynäs är ett av väldigt få, hatat lag!
Sv: VARSLA FINNEN!
Vore det inte läge att slänga in en ren juniorkedja redan från start nu och ge dem ordentligt med istid? De har allt att vinna och inget att förlora, och motgångarna sitter inte i huvudet på dem på samma sätt. De vill visa upp sig, visa gubbarna var skåpet ska stå. Och rimligtvis borde det kunna få gubbväldet att tända till också. Skapa lite konkurrens inom laget helt enkelt.
Sv: VARSLA FINNEN!
bradberry: Lugn i bussen nu. Jag vet hur det känns. Det var inte roligt att vara Timråsupporter förra säsongen. Hösten/vintern var ett enda stort jävla mörker. Men om ni inte tar 3p i dom närmaste 4-5 matcherna gör ni nog klokt i att fortsätta kämpa men ändå mentalt ställa er in på Kvalserien. För att där rädda Brynäs IF kvar i ES. Visst jag har inte mycket till övers för Brynäs IF som TIKare men nog f-n är man bra hjärtlös om man inte tycker synd om er särskilt som man i egenskap av supporter själv varit djupt nere i skiten.
Lycka till!
TIK - STÅR NÄR DOM ANDRA FALLER!
Lycka till!
TIK - STÅR NÄR DOM ANDRA FALLER!
« Föregående · 140170
Hmmm