Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
« Föregående · 1803792 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: Tittar man till bara statistiken så är han defintivt bra. Tittar man till enstaka matcher (era höstlöv) så har han emellanåt släppt in några enkla puckar.
Men trots allt är han en bra SHL-målvakt.
Men trots allt är han en bra SHL-målvakt.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
mattiask: De flesta shl-målvakter hade nog redan blivit knäckta av att spela i Rögle när de var som mest skadedrabbade. Svängdörrar i försvaret är bara förnamnet.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
mattiask: Han är en målvakt i det nedre skiktet i SHL. Inte många som är så bra.....
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Nu skiter vi i målvaktsdiskussionen.
Däremot kan jag ej förstå hur Mannberg kan gå före Alcén?
Mannberg är en bra trettonde forward osv men Alcén måste ju gå före alla dagar i veckan.
Däremot kan jag ej förstå hur Mannberg kan gå före Alcén?
Mannberg är en bra trettonde forward osv men Alcén måste ju gå före alla dagar i veckan.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
mattiask: "Men jag blir ganska trött på det att man alltid ska ha en hackkyckling inför matcherna (Felix i 90% av fallen tillsammans med Mannberg)"
Hycklare? ;) Närå, det borde bara självklart att Alcén går före.
Hycklare? ;) Närå, det borde bara självklart att Alcén går före.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
kennys: Jag tror att Einstein var bra på andra saker än hockey... Felix är en bra målvakt med större potential än vad Rautio har även om Rautio är en mer stabil målvakt just nu. Frågan är när Felix tar nästa kliv. Kanske det kommer den dag som han känner att han har ett starkt stöd från engagerade fans...
+ 2
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Detta med att Johnson ej är tillbaka ska man tolka det som att det där specialskyddet han skulle prova inte funkade?
Kom igen nu Brynäs!!!!
Kom igen nu Brynäs!!!!
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Måste säga att jag är lite besviken på att Clark inte gjort mål ännu... ;-)
+ 7
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Är ju bara att konstatera att det är brutalt bra av Lakers att ta poäng i 19 (!) raka...
Fyfan vad underbart att se #16 på isen igen!
Fyfan vad underbart att se #16 på isen igen!
+ 6
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: trodde man knappast för en månad sedan.. otroligt positivt överraskad av laget !
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Forsberg 1978: Han har varit grym hela februari! Vill verkligen behålla honom.
+ 3
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Eh va? Säg inte att du är medlem i "jinx-klubben" som får panik bara man berömmer laget innan matchen är över.
+ 2
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: Ingen alls. Har jag påstått det? Men det är inte ovanligt att folk gör det här.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: Själv njuter jag av det spel vi visat upp så här långt ihop med några kalla👍
+ 2
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
De är nu man verkligen upptäcker hur innihelvete mycket man saknat Paille! Han är överallt i sina byten! 👍🏻
+ 8
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Brynäsgubbe: När du drar den helt orelevanta kopplingen så börjar man ju fundera. Och även om "folk gör det här" så har det ju inget med slutresultatet att göra ändå.
Kämpa i BP nu...
Kämpa i BP nu...
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Får akta sig för att ta för många tvåor idag, domarna blåser för minsta lilla tydligen.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Forsberg 1978: Klubba i ryggslutet med sträckta armar. Alltid två minuter.
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Lakers ser ju förvånansvärt svaga ut, men de lär ju steppa upp i andra. Jag är i alla fall mycket nöjd med vad vi presterar ute på isen så här långt, det ser (fortsatt) stabilt ut!
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Det är sånna här matcher som ger målvakter självförtroende! Kom igen Felix! Visa att du kan bli vår nya Svedberg nudå för tusan!
+ 6
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Vida Arena, tillsammans m Saab den finaste SHL-arenan o arenan-typen Brynäs skulle ha haft istället
Jävligt många rättrogna också!
Grym period
Jävligt många rättrogna också!
Grym period
+ 1
« Föregående · 1803792 · Nästa »