Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
« Föregående · 1803923 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Huge: Självklart ska man dra slutsatser ifrån tidigare erfarenheter och lära från dem, hur ska man annars kunna bli bättre? Tror faktiskt att det är just det vi ser just nu, Bulan och laget kunde i år stoppa raset, säkerligen med hjälp från erfarenheter från förra säsongen.
+ 3
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Westerholms måste bänkas. I alla fall Pontus. Lirar dom i Brynäs nästa år vette fan om jag inte lägger ner.
+ 4
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Grymt byte av Granström där! Sen åker han och byter klubba också för att få vila lite extra. Han kan alla knepen.
+ 5
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
moment22: Var inte det saken gällde. Det gällde om den negativa resultatutvecklingen under tidigare säsonger per automatik gör att samma utveckling måste komma i år.
Det är väl annars en självklarhet som inte ens behöver påpekas, att man alltid drar slutsatser och skaffar erfarenheter av tidigare säsonger i övrigt.
Det är väl annars en självklarhet som inte ens behöver påpekas, att man alltid drar slutsatser och skaffar erfarenheter av tidigare säsonger i övrigt.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Nä vad säger ni grabbar, ska vi ta och skicka Bulan till Luleå direkt?
+ 3
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
{8212}: Mannberg var riktigt bra i dag!
Fan om man fick se ett ordinarie Brynäs i slutspelet. En enda gång bara.
Fan om man fick se ett ordinarie Brynäs i slutspelet. En enda gång bara.
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Jävla fin lördag. Härligt Brynäs! Grymt viktig seger då Malmö vann, stolt över boysen! Trevlig lördag allihopa, SKÅL!
+ 3
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
honken21: säsongens mest stabila insats. Synd att Felix inte fick en nolla.
Verkar ha prickat in formen...
Verkar ha prickat in formen...
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Forsberg 1978: Booom👊vi är ett topplag som jag sa tidigare 😀 vilket lag vi har alltså ❤
+ 3
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Leksand kvitterar i BP med 1.33 kvar, från 1–4 till 4–4. Håll detta nu!
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Leksand reder fan ut detta... Fyfan vad sjukt. Vilken insats! Och att de får en tvåa när de jagar och sen gör mål direkt hahaha. Fy satan vad sjukt.
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Leksands finfina upphämtning ger mig ett par lax på PP-kupongen och Frölunda ett poängtapp. Ibland älskar man fan lillebror ändå! :)
+ 4
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
bifhjärta: Stämmer det verkligen? Hade vi inte fler i följd på 60- eller 70-talet?
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
mattiask: Håller med Dalrt om Mannberg: en bra defensiv rollspelare, knappast en slump att han får mkt förtroende i framförallt BP.
Att några läktarcoacher härinne har hängt upp sig på honom och sitter och kommenterar enbart hans agerande i varannat inlägg är inget att lägga nån större vikt vid om man är intresserad av en nyanserad och någorlunda objektiv debatt.
Att några läktarcoacher härinne har hängt upp sig på honom och sitter och kommenterar enbart hans agerande i varannat inlägg är inget att lägga nån större vikt vid om man är intresserad av en nyanserad och någorlunda objektiv debatt.
+ 5
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Jävlar vad tätt i toppen! Och "bara" sju poäng från serieledning nu... ;)
+ 5
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: Grymt bra insats ikväll. Grym vecka. 8-2 i målskillnad mot seriens två formstarkaste lag (förutom oss) Att åka ner till Växjö och släcka ned dem helt är fanimig ett styrkebeked.
+ 9
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Steenm: det bästa! Vi är 3p före saik. Det får gärna sluta såhär så slipper vi dom i slutspel!
+ 3
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Huge: Lite ditåt jag ville. Att det finns anledningar till att Bulan spelar Mannberg. Men för min del så tror jag att i det stora hela handlar det om att Bulan älskar Mannberg och dels vet vad han får men att han är en spelare som han ogärna bänkar även om han självklart gör det om det behövs.
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Huge: hm. Lätt att säga det nu. Varför har du inte försvarat honom tidigare?
Samma med Felix. Lätt att hylla honom nu. Men gjorde han en enda idioträddning idag? Växjö kom knappt till skott. Vi vinner KONTROLLERAT mot Växjö på bortaplan. Helt sjukt :-)
Samma med Felix. Lätt att hylla honom nu. Men gjorde han en enda idioträddning idag? Växjö kom knappt till skott. Vi vinner KONTROLLERAT mot Växjö på bortaplan. Helt sjukt :-)
+ 3
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
{5915}: Underbar vinst, jag såg bara tredje perioden och det såg ju stabilt ut. Tyckte att Ikonen Var bra....HV nästa...
+ 1
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
Helt enkelt strålande av laget. Vilken scenförändring mot vad det såg ut för tre-fyra veckor sen. Går nästan f ö r bra nu. Men bara nästan...
+ 2
Sv: Växjö-Brynäs 25 Feb 2017
mattiask: Jag väljer alcen före mannberg alla dar i veckan. Att mannberg har vissa kvaliteer, precis som alla på den här nivån, förstår nog alla.
+ 9
« Föregående · 1803923 · Nästa »

Det är väl att Mannberg ändå är en ganska bra "destruktiv" spelare. Han är snabb och kan därmed sätta tidig press så att motståndarna måste tänka eller inte får samma tid på sig att göra som de vill. Däremot har han ju ingen aning om hur han ska bära sig åt i anfallzon eller när han väl har tagit pucken. Det har vi iofs andra spelare till så det kanske inte är så jävla dumt alltid att han en spelare vars specialitet är att förstöra spelet. Men då bör denne matchas väldigt "taktiskt" också givetvis.