Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
« Föregående · 1444559 · Nästa » Till forumet
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Huge: Kom ihåg vad jag skrev om Växjö och BP hemma. blir förvånad om de får mer än ett.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Vi leder skotten utanför mål med 11-1. Ställ in siktet, pojkar!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Skulle dessutom haft ett par PP vid det här laget.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Det kommer komma något strö-PP i tredje. Innan dess har vi nog haft ett eller två BP.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
arnio: Tycker Växjöspelarna ser trötta ut, inte bara i PP. När vi skruvar upp tempot är det klasskillnad!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: ÅH vad jag är glad att Brynäs satsade på juniorerna!!
+ 1
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Det gäller att hålla farten uppe och jobba hårt hela matchen ut nu. Just 2-0 ledningar har vi en tendens att JÄMT tappa!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Jaha, BP, tur att domarna är konsekventa i sin bedömning, NOT!!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Löjligt att bara hittat en växjöutvisning...de hänger ju inte med och hakar och håller fast mest hela tiden i egen zon. Håll tätt nu!!!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues: Jävla skit. Kan domarna åtminstone låtsas vara konsekventa. Det är löjligt att vi bara haft ett PP med tanke på den speed och fart vi har i anfallszon.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Makalöst.
Efter ca 11 Växjöhakningar/slashingar/trippingar så blåser zebran äntligen för utvisning.
Sen räcker det med att Lavander håller ut ena arm och nudda sin kille så blåser man på direkten..
Efter ca 11 Växjöhakningar/slashingar/trippingar så blåser zebran äntligen för utvisning.
Sen räcker det med att Lavander håller ut ena arm och nudda sin kille så blåser man på direkten..
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Fanken också...hoppas verkligen inte tvåan kommer inom kort....:-(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Som sagt, 2-0 ledningar är inte Brynäs starka sida....
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Lavander är så sjukt dålig i bytet han blir utvisad. Misstag på misstag. Noncharlant så man börjar fundera... 3-1 nu dock... :)
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: 3-1 då??? Det känns bättre, och mer rättvist!! Gött!!!!!!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Brynäs kör en klassiker, too many players, fy fan vad slarvigt, snacka om att släppa in Växjö i matchen :-(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
MarcusElving: Domarna sliter förtvivlat för att få in Växjö i matchen igen.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
70 Rodrigues:Att det ska vara så svårt att räkna....:-(
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Onödig utvisning...men det står 3-1 i PP till Växjö...det är som vanligt härnere. Det är tamejfan märkligt!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Granström gör mål igen, ketchup-effekten nu? Han gjorde ju mål i förra matchen också menar jag..
Redigerad kommentar
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Zappaholic: Inte särskilt märkligt, domarna är inte bättre, inte nån av dom. Allt rabalder om en till domare föll också pladask, det blev bara en till dåre på isen!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Jaha, så får vi ytterligare en utv, domarna är bland det sämsta jag sett!!!
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
Hahaha...4-1 i PP till Växjö. Vem fan är förvånad? Zebrorna gör ALLT för att hjälpa Växjö.
Sv: Växjö Lakers-Brynäs IF 1/12-2011 Vida Arena
sylf: Widing kunde stängt matchen där....sen utvisning åt fel håll istället
« Föregående · 1444559 · Nästa »