Växjö Lakers-Brynäs IF Måndagen den 3/10-11
Ähhh! Synd för Löf där. Klubbar går av så han tvingas ta en utvisning..
Bra boxplay nu!
Tommy: Ja, skönt med paus! Brynäs agerade fullständigt tafatt efter PP't
Upp med spelet igen!!
HappyX3: Löf har blivit lite av hackkyckling. Det är nog för att han är en ganska liten back som aldrig har fått någon direkt uppmärksamhet, experterna har ingen riktig koll på vem han.
Så känner jag i alla fall, de vet inte riktigt vart de har honom.
Visst är han ung, orutinerat och ganska liten. Men jag tycker inte att han har gjort bort sig alls. Han sköter sig helt okej tycker jag!
Widing har synts till lite grann bland annat skottet från halva plan! ;))
men den kedjan har inte kommit upp till normal standard och fjärdekedjan är inte heller lika bra som dom ska.. Men hansen är ju borta och Rodhin gör debut med mera så inte fyskam ändå
Nej, Brynäs spel är inte alls bra nu! Ingen anfallsspel i stort sett, bara passivt hela tiden samt tar dumma utvisningar.
Håller ej!
Nu börjar jag bli förbannad! Spelet är ju helt jävla odugligt!
KOM IGEN NU!
Nu lär vi sätta puckrackarn i PP så laget får lite mer energi!
Växjö har ju tagit över..
sylf: Brynäs är helt odugliga efter första PP't
Blir det inte bättre omgående så torskar vi detta, garanterat!
Verkar som om batterierna inte är uppladdade får vi med nån poäng i dag får man vara nöjd känns det som. Satan så svårt det är att få långa seger sviter i hockey. Men jag hoppas jag har fel
Växjö ser ut som rena rama mästarlaget just nu!
Tommy måste ta en time out snart
Redigerad kommentar
Nu vill jag se Brynäs komma ut med ny energi i sista och ta hem dessa tre jävla pinnar.. Skitmatcher är skönast att vinna!
Brynäs sämsta period denna säsong undantaget Svedberg som har räddat oss.
Det krävs att man ökar tempot i allt om det ska bli poäng i kväll.
Hoppas att TJ kan få igång laget nu till tredje. Mer fart, mer intensitet.
Knappt korpen tempo i 2´ndra, hoppas Tommy kör hårfönen nu i pausen annars så kommer det att bli torsk ikväll.