Vem ska Nordquist peta??
« Föregående · 1192540 Till forumet
Sv: Vem ska Nordquist peta??
Va fan e detta, dum utvisning av Kahnberg och tavla (?) av Markan...
VAKNA FÖR FAN BRYNÄS !
VAKNA FÖR FAN BRYNÄS !
Sv: Vem ska Nordquist peta??
Någon som hört något nytt ang Nordqvist, kan det vara så att vi kan få se honom redan på lördag :-)
Sv: Vem ska Nordquist peta??
70 Rodrigues: Han kommer inte debutera före Karjalauppehållet enligt T.J!!
Sv: Vem ska Nordquist peta??
Bissett19: Jag skulle inte bli förvånad om han får ett par matcher med J20 under uppehållet.
« Föregående · 1192540