Vilka lag kan vi slå ut?
« Föregående · 669913 Till forumet
Sv: Vilka lag kan vi slå ut?
claesw: Utan en ny center och en ny back så ryker vi oavsett vilka vi får möta i en ev kvartsfinal, tyvärr! "Men som man bäddar får man ligga"
Sv: Vilka lag kan vi slå ut?
70 Rodrigues: Brynäs kan möjligen ta 1 match mot HV eller Frölunda. Sen är det punkt och stopp för laget , som det tar sig ut i detta nu.
« Föregående · 669913