Vilken Brynässpelare tycker du har varit bäst den här säsong
682479 · Nästa » Till forumet
Sv: Vilken Brynässpelare tycker du har varit bäst den här säsong
Aarnio borde kanske varit ett alternativ också, även om han tyvärr inte är med oss längre.
Vilken Brynässpelare tycker du har varit bäst den här säsong
Varför är inte Spets ett alternativ? Han kämpar kanske hårdast av alla!
Jaja, jag får väl ta Almtorp då...
Jaja, jag får väl ta Almtorp då...
Spets? Aarnio?