Vilken Brynässpelare tycker du har varit bäst den här säsong
« Föregående · 682472 Till forumet
Sv: Vilken Brynässpelare tycker du har varit bäst den här säsong
Aarnio borde kanske varit ett alternativ också, även om han tyvärr inte är med oss längre.
Sv: Vilken Brynässpelare tycker du har varit bäst den här säsong
Malmen: Det är på grund av teknikska begränsningar som gör att några spelare saknas.
Spets? Aarnio?
Spets? Aarnio?
« Föregående · 682472
Jaja, jag får väl ta Almtorp då...