1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 778925 inlägg · 7967 ämnen

Vilken center ska bort?


Sv: Vilken center ska bort?
Kan inte sluta se på filmen när Bäckis träffar stolparna. Det är ju otroligt vilken talang och handleder han har. Jag uppmanar ALLA att gå på EN Brynäsmatch för att beundra hans spel. Jag har inte sett en större talang än honom.

Sv: Vilken center ska bort?
Nu när Lind är skadad så har dom väl bara fyra "utpräglade" centrar? Bäckis, Karlsson, Hansen och Almtorp? Ledsen om ja glömt någon, men om Lind kommer tillbaka så går ju Almtorp kraftigt bort och upp som ytter och bort borde väl Spets/Herman eller Salle gå?

Sv: Vilken center ska bort?
74050:
Om det nu inte är trickfilmat det där klippet...

Sv: Vilken center ska bort?
Clubsport:

OM?!?! :)

Jag menar, det är ju samma typer som gjort filmen om när Håkan Mild gjorde om Ronaldhinos bravad med ribbskott-ner på bröster-volley-ribbskott osv...

I rest my case! ;-)

Sv: Vilken center ska bort?
Clubsport: Förvisso. Tyckte iofs att framspelningen till 1-0 mot DIF såg ut att vara trickfilmad också.

Sv: Vilken center ska bort?
Gidde: Förstår jag dej rätt att du påstår att Håkan Mild och Ronaldinho inte har lika bra teknik?

Sv: Vilken center ska bort?
Clubsport: Hörde att Malmö var och nosade lite. Vilket nerköp...

Sv: Vilken center ska bort?
Gidde: killen är så grymt bra så jag vill så gärna tro att filmen är äkta

Sv: Vilken center ska bort?
74050:

Hehe, nä så dålig teknik tycker jag inte att Ronaldinho har ;-)

Mild har/hade andra kvaliteter, men teknik var inte en av dom...

Sv: Vilken center ska bort?
Anemyr:

Förstår det, och jag tycker också han är grymt bra...

Men att det är trickfilmat syns rätt lätt om man studerar filmen lite..

Du kan ju t.ex fundera på varför alla puckarna som tar i ribban är suddigare och ljusare grå än den som till slut går i mål...

Sv: Vilken center ska bort?
Gidde: "Du kan ju t.ex fundera på varför alla puckarna som tar i ribban är suddigare och ljusare grå än den som till slut går i mål..."

Bäckis skjuter så jävla hårt så att färgen bleknar.. ;)

Sv: Vilken center ska bort?
GävleLasse:

Hehe, jamen dom är ju samma färg redan INNAN han börjar skjuta :)

Sv: Vilken center ska bort?
Gidde: De bleknar ju av att de vet att det kommer att göra ont... ;)

Sv: Vilken center ska bort?
GävleLasse:

Fasen, den där har jag inget bra svar på!!! ;-)

Bäst jag slutar nu innan jag blir kickad från den här boken..... :)

Sv: Vilken center ska bort?
Gidde: Jag är van att få sista ordet *skratt*

Sv: Vilken center ska bort?
GävleLasse: Äh, vad var det för märkvärdigt med det där. Återkom när Bäckis kan skjuta en Pucko i ribban och vardera stolpen och den kommer tillbaka utan att gå sönder. Då först...

Sv: Vilken center ska bort?
Paddan: PET flaska?

Sv: Vilken center ska bort?
GävleLasse: Nänä, glasflaska ska det allt vara, inget jäkla fusk här inte.

Sv: Vilken center ska bort?
Paddan: Hehe.. det blir svårare förstås...Men Bäckis kanske nöjer sig med att skjuta ETT pucko på ribban... så håll dig undan ;)

Sv: Vilken center ska bort?
Paddan: Vilket Pucko då?

Sv: Vilken center ska bort?
GävleLasse: Hehe, jag får väl göra det.

Sv: Vilken center ska bort?
Paddan: Nej faktum är att jag har svårt att tro att Bäckis skulle gå med på att skjuta 4 luftpastejer och sedan lägga till en puck efteråt. Killen bryr sig liksom inte om hur bra han är. Han bryr sig ju inte i hur många poäng han gör, bara Brynäs går bra så är han nöjd.

Sv: Vilken center ska bort?
GävleLasse:

Enkelt!

Kolla med honom nästa gång ni käkar på 9:ans ;-)

Sv: Vilken center ska bort?
Gidde: Jo, man brukar se honom titt som tätt lite överallt. Han och någon kompis kom fram i lördags när jag stod och språkade lite med Sundlöv i en periodpaus på J20 matchen.

En man saknar att se är Malmström som hade för vana att käka kycklingsallad på Java Coffeehouse. Portionerna såg ut att innehålla minst en och en halv kollonilott med grönt..

Sv: Vilken center ska bort?
GävleLasse:

Dessutom är det ju "bara" 3 luftpastejer, den sista träffar han ju ;-)

Lägg även märke till att det är annat ljud på sista träffen mot de andra...

Sv: Vilken center ska bort?

GävleLasse: Ang Mlamen så är han också en renlevnadsmänniska

Gidde: Månlandningen har heller aldrig ägt rum :-)


Sv: Vilken center ska bort?
Gidde: Konspirationsteorier? Om man nu skulle fejka. varför inte loopa det riktiga ljudet på samtliga skott och varför inte klona den riktiga pucken?


Men jag skall fråga Bäckis vid första bästa tillfälle så får vi rätsida på det hela...

Sv: Vilken center ska bort?
65selander: "Månlandningen har heller aldrig ägt rum :-)"

Due to inconclusive evidence... ;)

Sv: Vilken center ska bort?
GävleLasse:

Toppen!!

Jag är mycket nyfiken på svaret :)

Sv: Vilken center ska bort?
GävleLasse: Ja, Java tappade en trogen kund.

Sv: Vilken center ska bort?
Det finns några kapabla backar i Hockeyallsvenskan men tyvärr spelar de oftast i topplag vilket innebär att de inte har es-klausuler. En intressant back vore Fredrik Persson i Rögle, som inte lär bli NHL-aktuell direkt heller vid en eventuell värvning nu/i sommar som t.ex Rahimi skulle bli.

Håller med om att det nästan inte känns som att alternativ att förlänga med Lind. Det vore kanon om Brynäs kunde ta hit Jonas Nordquist efter säsongen - han är förpassad till AHL och är tydligen bästa polare med Widing & Hermansson. Och jag tror Widing kommer tillbaks hit förr eller senare.

Västerås-Berglund har grym potential, men kommer nog bli ruggigt svår att signa. Skulle påstå att Kimby i Nybro skulle kunna blomma ut rejält på elitserienivå, han har stor potential.

Sv: Vilken center ska bort?
Peja:

FP funderar nog både en och två gånger innan han signar Brynäs efter hans tidigare sejour i föreningen är jag rädd...

« · 770753

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Bengt Ramen: Fan jag skulle ju inte skriva mer, men jag ber om ursäkt om du tog det på allra sämsta (AI sätt), Min avsikt var inte att vara jävlig mot någon. Det var ärliga frågor utifrån din attityd gentemot spelreklam. Jag blev ... | Läs mer
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)