1150x200-brynasbanner.jpg

Brynäs IF

SHL · 779050 inlägg · 7967 ämnen

Walle på väg tillbaka?


Walle på väg tillbaka?
Nytt jobb för Walle i Brynäs...?
Se länk!

Sv: Walle på väg tillbaka?
rackham: Det är ju strålande. Han lär ju vara kanonmotiverad för att göra ett kanonjobb för Brynäs... Jag förstår tanken att man vill sätta 79-80 lax i månaden i arbete, men vore det inte bättre att i så fall skicka ut Wahlberg på scoutingturné eller något liknande?

Sv: Walle på väg tillbaka?
Jompe: Jag tror att båda tjänar på detta. Walle vill väl inte hemma och rulla tummarna hela tiden. Han har trots allt Brynäshjärta och kan kanske göra nytta för Brynäs på något sätt.

Sv: Walle på väg tillbaka?
Jompe: Fan Gavlerinken är ju en byggarbetsplats och Walle är snickare i grunden. Det är väl bara att hänga på honom en hjälm å en väst ;)


Han kan väl dra ut spik eller packa i containers eller nåt... Sverigen mest välbetalda pettring blir han iaf.

Sv: Walle på väg tillbaka?
GävleLasse: Pettring låter som nåt man sysslade med på klassfesterna i högstadiet--kan man få betalt för det?

Sv: Walle på väg tillbaka?
GävleLasse: Haha, det är ju faktiskt sant att han är snickare. Han kan räta ut spikarna för nästa ombyggnad av Gavlerinken. Världens högst betalda praoelev^^.

Sv: Walle på väg tillbaka?
Jompe: Hehe... ja orden påminner väldigt mycket om varandra. Fast jag menar förstås benämningen på lärlingar inom byggsvängen.

Sv: Walle på väg tillbaka?
Jompe:
Vem skall passa barnen då?

Sv: Walle på väg tillbaka?
GävleLasse:
Skanska borde ha något jobb åt honom...

Annars kan han ju vikariera som "Tiger", då får han ju verkligen visa upp sig från sin bästa sida :-)

Funkar inte det, behövs det ledare på Hockeyskolan för de minsta, han kan basa för avdelningen "glida runt på ett läder"...

Sv: Walle på väg tillbaka?
P_S: Hmmm Walle i klacken... intressant, ska forska på det

Sv: Walle på väg tillbaka?
P_S:
AD, Hong Kong och Walle.

Brynäs motsvarighet till Ville, Valle och Viktor?

Sv: Walle på väg tillbaka?
rackham: En match borde kunna gå att få honom stå där vi får se. Lite möda får han göra för pengarna :)

Sv: Walle på väg tillbaka?
AD:
Walle, Sveriges bäst betalde hejaklackare alla kategorier?
Han kanske kan få med sig Kostas som moraliskt stöd...

Sv: Walle på väg tillbaka?
rackham: Kostas o Walle, vilket par :)

« · 645226

Att tänka på innan du skriver inlägg:
- Vänligen notera och respektera Hockeysnacks regler.
- Moderatorerna kommer att vara extra uppmärksamma på regelbrott som personangrepp, olämpligt språkbruk (t.ex könsord) och hot.
- Personangrepp gäller inte bara andra forumanvändare utan även spelare, ledare, domare etc.
- Om en skribent skriver ett inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att få en varning.

- Om en skribent skriver flera inlägg som bryter mot reglerna kommer denne att bli avstängd från att skriva i Brynäsboken under en viss tidsperiod.

- Om en avstängd användare återkommer under nytt användarnamn kommer det resultera i en permanent avstängning av det nya kontot.
- Om en skribent skriver fler än 5 inlägg under samma dag kan denne stängas av för spam om inläggsmönstret är av spamkaraktär.

- Motståndarfans som kommer in och hetsar under match kommer tilldelas matchstraff på en dags avstängning.

- Klagomål och ifrågasättanden om modereringen i gästböckerna skall inte förekomma på Hockeysnack och raderas omedelbart av tillgänglig moderator. Att bryta mot denna regel kan innebära avstängning från gästboken. 

- Moderatorerna ger alltid skribenterna chansen att editera inlägg i 5 minuter.

Sv: A proposito de nada
Välimäki presenterad!!! Härligt
  • 0x40-hv71logosvg.png Senast: Förlust mot HV71
    Monitor ERP Arena, 3-4 (0-1,1-2,2-0,0-1)