http://gd.se
.......zzzzzzzzz
« Föregående · 125454 Till forumet
Sv: .......zzzzzzzzz
Frasse99: håller med dejj tog inga utvisningar som var solklara t:ex nån i Brynäs vet inte vem kom helt fri och blir fälld så står han bara och TITTAR
Sv: .......zzzzzzzzz
Är beredd att hålla med Tor här,spelet mot DIF var i klass med att man skulle få pengarna tillbaka.Men Lahtis insats var än värre,han har nån hjärnskada antagligen,alltid lika mot Brynäs.
Sv: .......zzzzzzzzz
Sylf:
Till Lahtis försvar ska sägas att det inte bara är mot Brynäs han är kass, han är lika kass mot alla lag :o)
Till Lahtis försvar ska sägas att det inte bara är mot Brynäs han är kass, han är lika kass mot alla lag :o)
Sv: .......zzzzzzzzz
Gavlerinken: Bulans beskrivning av Lahtis (o)förmåga tycker jag var rätt bra:
(angående dåliga domare)
"Jag kan ju nämna Robert Lahti, till exempel. Han är fruktansvärt dålig. Dömer han mig på bortaplan, så vet jag att jag kommer att få minst tre utvisningar. Så fort publiken skriker, faller han för trycket."
(angående dåliga domare)
"Jag kan ju nämna Robert Lahti, till exempel. Han är fruktansvärt dålig. Dömer han mig på bortaplan, så vet jag att jag kommer att få minst tre utvisningar. Så fort publiken skriker, faller han för trycket."
« Föregående · 125454
Spelet mot Djurgården var skitdåligt . Man skämdes nästan. Men domaren Robert Lahti hans insats kan skarp ifrågasättas .
M.V.H Tor!