Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Hellge:
De lätt märkvärdigt. Du körde XP va? Vilket ram-mine har du på burken?
Hur många program startas i samma veva som datorn startar?
hellge:
Om du känner ett stort behov av att din dator tar över vad du vill göra är Office 2007 ett bra alternativ. Vill du däremot kunna styra själv vad som händer är nog Office 2007 lite för egoistisk för din smak.
hellge:
Jag fick samma erbjudande via Mecenat, nappade. Men enligt dem så var det 91% rabbatt.
De funkar du får programen på engång med nyckel och allt. På så sätt är de riktigt bra, man kan beställa en backup skiva men den tar lång tid på sig, min har inte kommit ännu. Jag är nöjd förutom att mitt word har kraschat, men vart felet ligget ligger vet jag inte, kanske bara hade otur?
Paddan: Härligt! Jag har försökt att ladda hem så mycket av Allo Allo som jag kunnat men jag har bara lyckats få hem hela säsongerna 1-4. Det finns ju 9 säsonger totalt. Skickar med en länk till det sista avsnittet från 2007 där man får se vad som hände efter kriget. Tyvärr hade några av de som spelade karaktärerna avlidit...
Toppa det här då, Wayne Gresky:
Väldigt många har ju givit ut album med samma titel som bandet, och en del har givit ut en låt med samma namn som bandet - men hur många band kan ni som har givit ut en låt med samma namn som bandet, där något annat band har gjort låten?
Motörhead - Motörhead - Hawkwind
hellge:
Ett första koll du kan göra är att i Start-menyn kolla upp mappen "Autostart" och kolla om det finns program i den mappen.
Sedan rekomenderar jag varmt att följa detta:
1. Tryck på windowsknappen + R (alt. öppnar "kör")
2. Skriv in "msconfig"
3. Högstupp har du ett flikträdd, välj "Autostart"
4. Nu kommer en lista fram med vilka pogram som startas då datorn startas, det är bara att boka ur de pogram du inte vill ska starta. Rekomenderar att endast boka ur det du är riktigt säker på vad det är för något :)
Funkar inte detta finns bara en lösning som jag kan se det, köp mer RAM minne. :)