Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
www.musicpix.net/gallery/Journey/journey2_001
NYTT ÄMNE ÄR MUSIK.
Jag vill se en "livebild" på den Amerikanska rockgruppen "Journey"
+ i kanten om någon hittar bild från sent 80-tal
www.nic.fi/~lapin/raportti03_tiedostot/pic_6_two_boys_eating_with_sticks.jpg
Apropå chopper så vill jag se nån som äter eller försöker att äta med pinnar.
Så jag undrar vad det är för skumt du försöker länka mig till , men du fär rätt eftersom din beskrivning av "hojen" passar rätt bra till den bild jag sökte .
I länken hittar du ett "monster" till .
ÖNSKA .
[url=home.kabelfoon.nl/~gnl/brit/brit8.jpg]Ariel Chopper[/url]
Vill se chopperbyggd Ariel i tidigt 70-tals stuk .
Gärna med webbgaffel och fyrcylindrig motor .
Det kan jag tala om för Dig.
"PB,Volvo, svart, Volvo Personvagnar, Göteborg". Alltså en Volvo.
Busenkelt. Skriv in bilnmuret med mellanslag mellan bokstäverna (i versaler) och siffrorna och sms:a till 71456, så svarar bilregistret inom två nanosekunder. På det sättet kan man kolla upp vem som äger en bil när man ska köpa den, till exempel.
Massor av plus poäng till dig.
Visst är det häfftigt att se draget i bilen avspegla sig i Jeramys bulldogg kinder ( c :
'
PB = Pettersson & Bendel???
Då vet vi ju hur det slutar...:-))
Friman SR:
Volvo, årsmodell 2006. 300 Hk och ägare är Volvo personvagnar.
Regnr: XDA104 | Färg: SVART |
Fabrikat: VOLVO | |
Årsmodell: 2006 | Fordonsslag: PB |
Chassinummer: YV1AS855671000361 | |
Upplysningar: | |
Ägare/Brukare | |
Namn: VOLVO PERSONVAGNAR AB | |
Adress: AVD 98800, PVP1 | |
Postnr: 405 31 | Förvärvsdatum: 2005-09-22 |
Redaktören på Vemdalens hemsida tog bild på en av provbilarna på väg norrut vid bensinmacken i Åsarna. Troligtvis så är det en Volvo enl vissa läsare.
Sist någon tog bild på en tysk bil i sveg tror jag så blev han jagad igenom samhället utav tyskarna. Var förövrigt en provbilsförare som körde ihjäl en persom ifjol i ett samhälle utanför sveg (tysk). Han fick bara böter...
http://www.vemdaleninfo.se/
Ni som vill se videon klickar på Download here .
Videon finner du här inunder
www.debussere.be/files/topgear99.wmv
Och blid på maskinen i länken
Så vill jag se en Ariel.
+ poäng till den som visar upp videon där Jeramy Clarkson kör en.
Ska vi vara petnoga så är din bild ej på en S-class samt alldeles för gammal. Den jag hade tänkt mig som exempel ser ut såhär,
www.madle.org/w116t.JPG
Eftersom Du var den enda som brydde sig så borde det vara Din tur att önska. Dock så tror jag att Du håller med mig om att ett så lågt samt fyndigt skämt från Helg Ernest ang dessa bilar borde ge honom en s.k. hedersönskning trots att han ej hade någon bild att visa.
Jag tar mig makten att passa bollen till Helg Ernest. Önska på, mannen !!!
den där polisbilen ser farligt lik ut den bil jag körde omkring med i Mora nåt år, innan jag flyttade avsides. Men det var en Ford och inte en Saab. Men å andra sidan hade den en bakvänd Saab V4-motor i sig - så denna bildserie kanske bara är en nyinkarnerad form av min bil?
Lovvärd debatt, om inte annat bara för själva meningsutbytets skull, men jag tror att era nationalstatsanpassade argument hade sett lite annorlunda ut (ja, mest är det nog knas som behövt fila på dem) om ni testat på att bo i syd-, eller västsverige under några år.
Nationalstaten finns inte som verktyg oavsett vilken sida man står på i den här debatten, det är bara förlorad energi (och skattepengar som går ner i smugglares fickor) och skapar bara bitterhet, alternativt uppgivenhet i slutändan att forma sina argument efter den.
knaskamilla:
Om hembränningen minskar och smuggelspriten minskar så minskar även tillgången till starksprit för de som inte kan köpa på Systembolaget. På så sätt så kommer det bli svårare för de unga att komma över starksprit och kan man då få en hårdare koll av leg vid köp av folköl så kommer ungdomsberusningen att minska.
Skulle alkoholskatten sänkas till en normalare nivå så skulle hembränningen och flödet av smuggelspriten att minska. Vore inte det bra? En marginell ökning av alkoholkonsumptionen bland vuxna för att minska den bland de unga och med ungefär samma intäkter i form av skatter ser jag som en framgång.
Jag menar, vi har ju testat så många andra vägar och det har ju verkligen lyckats hittills.
Eller det som är allra enklast att få tag på, eftersom de kan gå in i en affär och handla det själva: folköl. Det är knappast en slump att folkölsförsäljningen ökar kring t.ex. skolavslutningar.
Förresten så förstår jag inte vad som skulle bli bättre med att spriten var billigare och fler hade råd att köpa, skulle inte ungdomarna komma åt den då menar du? För det enda som möjligtvis kan hända är ju att man i stället för att beställa spriten från utlandet köper mycket mer i Sverige. Du kommer inte ifrån problemet med att folk dricker mer och mer och mer och alkoholen kostar samhället mer och mer och mer.
Nu har inte jag tid med dig mer, jag ska åka och göra en insats mot aids-spridningen.
Riktigt så är det förmodligen inte. Det är fortfarande fler och fler som handlar på Systemet (eller handlar de kanske mer och mer?). Dessutom har införseln minskat en aning på sistone, trots att vi har så befängda införselregler.
I slutändan förlorar man inte alls mer än om man sänkte alkoholskatten. Det allra effektivaste påverkansverktyg som finns är nämligen priset. Vad är det förresten fjortisarna dricker?
Det intressanta är ju att folk tror att staten tjänar pengar på att ha höga skatter på alkohol och tobak, när de i själva verket inte får ihop ens i närheten av vad som behövs för att täcka upp för kostnaderna.
Nä, jag är helt oskyldig till den kommittén. Men jag klippte faktiskt ut en artikel om det ur Lärarnas tidning när det begav sig.