Metallica
« Föregående · 727850 Till forumet
Sv: Metallica
MIK 7-1: Haha, lite sant :) Men ändå inte, bara på And Justice och St Anger tycker jag. Långkörare från andra album håller hela vägen tycker jag.
På nya låten känns det dock som en pricksäker sammanfattning, även om den börjat växa för mig nu :)
Lustigt dock hur många tycker som du och ändå klagar över Black och att de då sålde ut sig med mera lättsmälta låtar.
På nya låten känns det dock som en pricksäker sammanfattning, även om den börjat växa för mig nu :)
Lustigt dock hur många tycker som du och ändå klagar över Black och att de då sålde ut sig med mera lättsmälta låtar.
Sv: Metallica
Deas:) Jag är ett Metallica-fan eller var,
slutade lyssna på dem efter Black-Album.
Har inte hört nya låten, men nog har de sålt sig allt.
Några intressanta frågor är:
Vilket är Metallicas sound?
Vilken musikstil har de, thrash?
Behöver de en cover för att spelas på radion nu för tiden?
Hör till dem som tycker att Metallica var bättre förr.
Men svartaplattan har växt med åren.
slutade lyssna på dem efter Black-Album.
Har inte hört nya låten, men nog har de sålt sig allt.
Några intressanta frågor är:
Vilket är Metallicas sound?
Vilken musikstil har de, thrash?
Behöver de en cover för att spelas på radion nu för tiden?
Hör till dem som tycker att Metallica var bättre förr.
Men svartaplattan har växt med åren.
Sv: Metallica
Paddan: Stämmer bra. Efter några dagar i mp3spelaren har den växt litegran, fast mitt huvudsakliga intryck är detsamma som första gången. Några riktigt coola partier, men för lång och ojämn.
MIK 7-1: Jag gillar både gammla och nya Metallica. Mer gammla såklart och Load ReLoad är ju, även om de är bra, tråkiga för att vara gjorda av just Metallica.
St Anger gillar jag skarpt dock.
MIK 7-1: Jag gillar både gammla och nya Metallica. Mer gammla såklart och Load ReLoad är ju, även om de är bra, tråkiga för att vara gjorda av just Metallica.
St Anger gillar jag skarpt dock.
« Föregående · 727850
När släpps den ?? har du nåt smakprov du kan skicka * host *