FBK-SSK
« Föregående · 313641 Till forumet
Sv: FBK-SSK
TBSE: Ja, effektiviteten är viktig.
Vi hade några matcher i början av säsongen då utdelningen var lite sisådär trots att vi gjorde 3-4 mål i varje match iaf...
Snacka om att vi FBK-fans är bortskämda med bra spel ;)
Hörde på P4 att det var kattens lek med råttan, det bådar ju gott. Men jag tycker nästan det ska vara så när ettan möter jumbon som har 20p mindre efter 12 omgångar (då FBK dessutom bara spelat 11)
Vi hade några matcher i början av säsongen då utdelningen var lite sisådär trots att vi gjorde 3-4 mål i varje match iaf...
Snacka om att vi FBK-fans är bortskämda med bra spel ;)
Hörde på P4 att det var kattens lek med råttan, det bådar ju gott. Men jag tycker nästan det ska vara så när ettan möter jumbon som har 20p mindre efter 12 omgångar (då FBK dessutom bara spelat 11)
Sv: FBK-SSK
Grabbarna ställde ut grillorna i sista perioden och spelade på resultatet. Detta lyckades dom bra med men personligen gillar jag inte det här sättet att spela. Det är livsfarligt att göra såhär när en hel period återstår, allt kan hända och då kan det vara svårt att ställa om.
Nästan synd att SSK inte nätade en gång så de lär sig en läxa *skämt* =)
Trevligt för Wally att spela bra!
Nu väntar MIF på måndag, en match som jag ska bevittna. Nu har vi vunnit 11 av 12 matcher så det vore väl fan om man inte slår Malmö då också ;)
Nästan synd att SSK inte nätade en gång så de lär sig en läxa *skämt* =)
Trevligt för Wally att spela bra!
Nu väntar MIF på måndag, en match som jag ska bevittna. Nu har vi vunnit 11 av 12 matcher så det vore väl fan om man inte slår Malmö då också ;)
« Föregående · 313641
Om vi inte får allt för mycket tuppkam så bör matchen sluta 5-1