Löfbergs lila är äckligt!
« Föregående · 214980 Till forumet
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
carina: inte ska du skylla FBK:s fina spel o DIF:s osportsliga uppträdande på Löfbergs Lila...precis som om jag skulle säga att jag aldrig mer skulle dricka en Falcon, skulle aldrig falla in i mej =)
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
carina: du jag e stockholmare me, och nej såklart dom inte är osynliga.
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
Jeszica: Så då förstod du helt och hållet innebörden i det jag skrev? Verkade inte så nämligen. Ber om ursäkt om jag tog fel.
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
carina: Jo men asså först så lät det ju lite för mycket bara. Men sen så kom såklart smilegubbarna.
Men det gör inget, jag menade inget illa med det heller men jag ville bara säga att det var osportligt.
Men det gör inget, jag menade inget illa med det heller men jag ville bara säga att det var osportligt.
« Föregående · 214980
Ps. OK då...gratulerar till 5-1:an =)