Löfbergs lila är äckligt!
« Föregående · 214980 Till forumet
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
carina: inte ska du skylla FBK:s fina spel o DIF:s osportsliga uppträdande på Löfbergs Lila...precis som om jag skulle säga att jag aldrig mer skulle dricka en Falcon, skulle aldrig falla in i mej =)
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
carina: du jag e stockholmare me, och nej såklart dom inte är osynliga.
Sv: Löfbergs lila är äckligt!
Jeszica: Så då förstod du helt och hållet innebörden i det jag skrev? Verkade inte så nämligen. Ber om ursäkt om jag tog fel.
« Föregående · 214980
Ps. OK då...gratulerar till 5-1:an =)