borgen
247006 · Nästa » Till forumet
Sv: borgen
hegen: Borgen är inte så intressant för slipsarna så du kan nog vara lugn; fler än 6000 kommer det garanterat bli. Kul att det nu kan komma fler med äkta hockeyintresse på matchen.
Länkar:
http://www.bad-boys.nu
http://www.bad-boys.nu
Sv: borgen
FreddanVF: Dom kommer nog visa hemmapubliken sitt rätta värde på Lördag och måndag. Vi får hoppas på det i alla fall. Tror att tacklingen gjorde så att spelet och även publiken måste jag tillägga sjönk en smula. Men vi skall väl visa att vi även kan hålla ångan uppe i dessa viktiga matcher.
Norrena är felfri. Dessutom har jan hjälp av backarna, något som Henke tyvärr saknade. Dessutom spelar man bra framåt, emellanåt riktigt bra. Nu skall vi inte räkna ut Timrå, för de spelar oxå bra, det är bara det att Frölunda varit snäppet bättre hittills, och det känns väldigt skönt.
Sedan kan man ju bara säga: Tolsa är ju för underbar. Ingen nyhet, men fan vad bra han är!!!