gott om biljetter kvar till matchen står det på hemsidan, borgen verkar inte vara så het, bli det 6000 pers? tycker det är synd för ett fullt borgen när vf spelar är en fantastisk upplevelse.
borgen
« Föregående · 246758 Till forumet
Sv: borgen
FreddanVF: Dom kommer nog visa hemmapubliken sitt rätta värde på Lördag och måndag. Vi får hoppas på det i alla fall. Tror att tacklingen gjorde så att spelet och även publiken måste jag tillägga sjönk en smula. Men vi skall väl visa att vi även kan hålla ångan uppe i dessa viktiga matcher.
Sv: borgen
hegen: Borgen är inte så intressant för slipsarna så du kan nog vara lugn; fler än 6000 kommer det garanterat bli. Kul att det nu kan komma fler med äkta hockeyintresse på matchen.
Länkar:
http://www.bad-boys.nu
http://www.bad-boys.nu
Sv: borgen
danoj: Styrkebesked av hela laget hittills. Dom spelar för varandra, något de kanske lärde sig av Timrå i Tisdags!?!
Norrena är felfri. Dessutom har jan hjälp av backarna, något som Henke tyvärr saknade. Dessutom spelar man bra framåt, emellanåt riktigt bra. Nu skall vi inte räkna ut Timrå, för de spelar oxå bra, det är bara det att Frölunda varit snäppet bättre hittills, och det känns väldigt skönt.
Sedan kan man ju bara säga: Tolsa är ju för underbar. Ingen nyhet, men fan vad bra han är!!!
Norrena är felfri. Dessutom har jan hjälp av backarna, något som Henke tyvärr saknade. Dessutom spelar man bra framåt, emellanåt riktigt bra. Nu skall vi inte räkna ut Timrå, för de spelar oxå bra, det är bara det att Frölunda varit snäppet bättre hittills, och det känns väldigt skönt.
Sedan kan man ju bara säga: Tolsa är ju för underbar. Ingen nyhet, men fan vad bra han är!!!
« Föregående · 246758