-HEJA VF-
« Föregående · 231567 · Nästa » Till forumet
Sv: -HEJA VF-
eddie1: jag tror i och för sig att Modo kommer spela sitt vanliga spel,
Men vad va det Pirro sa efter 1-0 till vf
"Vi Trivs bättrei Scandinavium för att där har vi inte så mycket puck och kan spela vårat spel"
Ja då måste det betyda att dom inteb är lika bra i kempis som i scandinavium( när dom möter vf)
Men vad va det Pirro sa efter 1-0 till vf
"Vi Trivs bättrei Scandinavium för att där har vi inte så mycket puck och kan spela vårat spel"
Ja då måste det betyda att dom inteb är lika bra i kempis som i scandinavium( när dom möter vf)
frölundaindian: Kanske sär stavningen...
Men iaf så ser kempis hyfsat fullt ut med bara 4000 på läktarna, det är mest på stå där det ska packas in folk... Tycker alltid redan vid 4500 att det är knökfullt men men...
Publiksiffror hit o dit... det har alltid sina anledningar. Förväntningar, spelarmaterial, tradition, folks lathet, TV...
Men iaf så ser kempis hyfsat fullt ut med bara 4000 på läktarna, det är mest på stå där det ska packas in folk... Tycker alltid redan vid 4500 att det är knökfullt men men...
Publiksiffror hit o dit... det har alltid sina anledningar. Förväntningar, spelarmaterial, tradition, folks lathet, TV...
Dragan 2k: 0-3 I ryggen För MoDo, då är det tungt i scandinavium.
men det finns dom som säger att Modo skulle ta tag i detta och verkligen kämpa nu när det gäller så mycket.
ÖH.....dom två första matcherna var ju minst lika viktiga specielt den i kempis, dom har haft två chanser att vända och vinna detta är den 3.dje dom är lika motiverade som förut, inte mer.
Däremot tror jag att vf kommer åmga på mer, för dom har ju liksom en större MOROT och vinner dom i kväll så är det nästan klart men om dom skulle förlora så är det match igen.
Så 1-2 är mitt heta tips!
men det finns dom som säger att Modo skulle ta tag i detta och verkligen kämpa nu när det gäller så mycket.
ÖH.....dom två första matcherna var ju minst lika viktiga specielt den i kempis, dom har haft två chanser att vända och vinna detta är den 3.dje dom är lika motiverade som förut, inte mer.
Däremot tror jag att vf kommer åmga på mer, för dom har ju liksom en större MOROT och vinner dom i kväll så är det nästan klart men om dom skulle förlora så är det match igen.
Så 1-2 är mitt heta tips!
frölundaindian: Visserligen har vi vunnit både kvartsfinalerna med uddamålet men att påstå att Frölunda är rejält skakade är inte direkt någon sanning. Pirro försöker lägga över pressen på Frölunda inför dagens match men faktum kvarstår förlorar Modo ikväll är det i det närmsta kört för Ö-vikslaget.
Dragan 2k: Frågan är hur man skall orka upp imorgon bitti, det är ju så spännande så man kan ju inte stänga av tvn nu.
Men det är nästan sjukligt att hålla på att spela hockey så länge och dessutom mitt i natten.
skalpjägaren: Jo, det är nog bättre med Timrå.......tror jag.
Tre minuter (ca)kvar av femte perioden
Men det är nästan sjukligt att hålla på att spela hockey så länge och dessutom mitt i natten.
skalpjägaren: Jo, det är nog bättre med Timrå.......tror jag.
Tre minuter (ca)kvar av femte perioden
skalpjägaren:
Tja du, Timrå eller Luleå är hugget som stucket tycker jag.
För ett tag sedan så var det enbart Timrå och nu är det enbart Luleå, de har haft ett par jättelägen det sista och timrå hade en jättechans precis nu.
Usch för att att hålla på något av dom lagen. så nervöst det måste vara.
Tja du, Timrå eller Luleå är hugget som stucket tycker jag.
För ett tag sedan så var det enbart Timrå och nu är det enbart Luleå, de har haft ett par jättelägen det sista och timrå hade en jättechans precis nu.
Usch för att att hålla på något av dom lagen. så nervöst det måste vara.
skalpjägaren: Jaha, du har sportlov nu....:)
Jovisst räcker spelet till men det känns liksom inte bra ändå tycker jag. Jag hade den känslan när jag såg matchen idag (på tv:n)
Vaddå, vi kan väl släppa in 3 mål så länge vi gör fler......eller hur?
Och så Norrlandsderbyt mal vidare snart 13 min i femte.
Jovisst räcker spelet till men det känns liksom inte bra ändå tycker jag. Jag hade den känslan när jag såg matchen idag (på tv:n)
Vaddå, vi kan väl släppa in 3 mål så länge vi gör fler......eller hur?
Och så Norrlandsderbyt mal vidare snart 13 min i femte.
« Föregående · 231567 · Nästa »