Frölunda HC

SHL · 60896 inlägg · 3408 ämnen
« · 228950 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: VF-MODO
Match på en måndag, känns lite ovanligt tycker jag.

Nåja, hur som helst så blir det fullt ös ikväll. Synd att jag inte har någon biljett men tur i oturen så har jag blivit sjuk så jag hade inte kunnat åka ändå.
Och sist gång jag såg MODO i Scandinavium så vann dom så jag skall hålla mig därifrån.

Men till alla Ni som skall dit, tjoa och ropa för mig också.

Sv: Henke!!!!!
Nja, de gör väll inte så mycket om henke får vila en match... =) jag menar då får vi visa MoDo att vi har två underbara målvakter.....

HENKEBUS: Inväntar svar från henrik leman ang det.

danoj:

inget nytt om min namne??

Linnea: Ok, jag har biljetter, 11 st närmare bestämt, men alla e redan sålda :)

danoj: jag ringde precis och bokade en. Vid sidan om klacken. fanns det och ovanför MODO-klacken kvar att völja mellan. Så det är nog inte för sent

Becka: Hehe, kan lova dig att du inte hade varit ensam om att vilja få tag på dom ;)

F*n att jag inte bor närmare Göteborg!!!!!!!!! Läste presic att det finns 130 biljetter kvar till matchen i kväll!

Idag fyller Mattias Luukonen år! Jag tror iallafall att det va idag......

Det är många i Vf som fyller år nu.

Henke!!!!!
Nej Henke får inte va sjuk!!!! Han är ju bäst!
Om det är sant får man hoppas att han är frisk till på onsdag för han behövs på borta plan.

Sv: Stå plats i scandinavium
Peter72: Det kanske var födelsedagstårtan som satte sig på tvären...hemska tanke..

danoj: nej då...jag e en trogen frölundait...=)

ribba9: Kanske var en hemlig modoit som hackade sig in på radions frekvens och strör lite dumma rykten ;)

Peter72: på hemsidan står det att henke ska stå...men det kanske stämmer.....

HENKEBUS: Jag hörde det på radion för en 20 minuter sedan. vet ej om detta är sant. men hoppas på det bästa

Peter72:

VAR HÖRDE DU DET???

ribba9: Hörde att Henke var sjuk och Norrena skulle stå i kväll stämmer detta?

28....
Var hemma i småland och hörde ett resultat från någon kvalmatch i hockey,, missade vilken nivå det var på men ett lag hade fått 28 tvåminutare,, samt ett antal 10 minuters,,

Men sen slog det mig att det måste varit leksand de menade!!

Vf chefen: tur då att man redan har biljett.....=)

ribba9: Enligt frolundaindians.com så finns det 130 biljetter lediga till i kväll.

Vf chefen: tycker det vore synd...dem kunde ta bort b och a....

ribba9: Tyvärr kan jag inte sektionsnamnen utantill men det stämmer som du säger.

Vf chefen: Fan vad gött om de lyckas få igeonm det...

Vf chefen: så alltså från b till u...

ribba9: Kolla länktips.

Vf chefen: vilka sektioner vad de dem skulle göra ståplats till??

Stå plats i scandinavium
Häftigt. Stefan Larsson är en GUD.

svanru: Jag tror nog att vi klarar av modo-"spöket" i år...
Dragkedjan visar nog vart skåpet ska stå ikväll.
Vore kul att möta er i finalen...

svanru: Ni får la ta och klämma dit rumpmasarna ikväll, dom verkar faktiskt tro att dom har en chans att ta er i karlstad :)

svanru: Ikväll kommer svaret. Kahnberg tillbaks då ska det bli intressant att se vad de kan göra.

Sv: R10's tråd
R10: Ja.

R10's tråd
komär Frölundda att ta sm guld??????

skalpjägaren: Ni grejar detta enkelt. 3-0, som ett tips. Jag undrar vad som hänt Dragkedjan det är inte så mycket de producerar sista tiden bortsett att Kahnberg var sjuk senast.

danoj: Ja, det är ju skönt att man är medlem iaf så att man har någon form av förtur till kommande biljetter...
Bara att bita i det sura äpplet och härda ut :)

skalpjägaren: hehe, har biljett till fredagen också :)
Timmarna fram till matchen kommer ju att gå jättesegt nu, men bara att bita ihop, den som väntar på nått got..:)

danoj: Synd att man inte kan vara där!
Hoppas de spöar modo ordentligt nu också...

VF-MODO
Bara 10,5 timme kvar till nedsläpp.
Ikväll kommer frölunda att visa vart skåpet ska stå.
Kahnberg är tillbaka så dragkedjan är intakt, detta skapar stabilitet ikedjorna eftersom kallio och johnson fick alternera i 2'a kedjan förra matchen.
Sen fortsätter väggen lundkvist i målet.

FORZA FRÖLUNDA!!

Sv: Pirro inför match
Skidrow: men va trevligt! varty kan man fiska med det? i fjollträsk a'la karlstad lr? LOL! =)

FreddanVF: Lika bra att ni åker ut nu Frölunda..annars får ni bara spela några extra matcher för att sedan få spö av Färjestad!! Forza FBK

Fram med ångvälten. Nu är det enda som gäller fram till mitten av april full fart. Full fart ända in i kaklet, som Tommy hade sagt. Ingen pardon ska lämnas åt fienden. Inte när The Big Red Machine ryckar fram över slagfältet. Här ska härskas och det är nu det måste börja. I Kålleseum likt Gladiatorer ska dom slåss för Guld. Blod, svett och tårar ska flöda... Glädjetårar i triumfens ögonblick!

Frölunda mot GULD i Kålleseum!!!

Peter72:
Japp precis din jargong är det i Frölunda laget med förhoppningsvis..(måhända undermedvetet)
Oh det är därför jag tror och hoppas att den här kvartsfinalserien lever mer den här tiden imorrnkväll än den gör just nu.

Peter72: ingen aning. I tidning och av Canal plus sa man influensa vilket jag tycker låter som en veckosjukdom asså tar en vecka att gå ur kroppen. Men Conny sa ju förkylning vem vet? Men det var något ljushuvud på MODOhockey.se som sa att dragkedjan var överskattad och att Frölunda var allmänt kassa. Men han glömde nog att Modo nollades ;o)

radiosaigon: kan dom göra mål?? Jag menar väggen slår ni inte hål på så lätt. MODO kommer bara att titta och stå med munnen öppen av beundran när VF sätter igång med sitt underbara spel. Alla bara jublar(pirro bara småler). Wernblom står och hänger vid kassen och snackar skit i allmänhet med Henke. MODO vet redan att matchen är förlorad. 2:15 in i första perioden.
:)))

Peter72:
Frölunda står för underhållningen och MODO gör målen menar du väl? :P

FreddanVF: Är det någon som vet om Kahnberg spelar i morgon? hoppas att dragkedjan är komplett när MODO kommer ner. då skall det bli åka av. VF står för underhållningen och MODO tar emot den.

Peter72: Måste varit så.. eller så hade den surnat :)

Sv: Vart fan ska man ta vägen?
BORÅSINDIAN: jag såg det precis att canal+ zap visar timrå det är så lätt o glömma zap kanalen..

FreddanVF: knappast inte mer än kanske dom själva men då är dom på fel gästbok. blåbärssoppan var kanske slut och dom vill ha mer. :)

Peter72: Jo jag såg lite vasalopp idag. Därför tyckte jag att masen kunde dra i sig lite och hålla tyst ett tag. Ingen här inne är väl ändå intresserad av vad en Leksing har att säga i nuläget.

FreddanVF: Såg du vasaloppet idag freddan? jag tyckte jag såg flera MoDospelare i spåret. dom gjorde inget särskilt mer än att slörpa i sig blåbärssoppa.

« · 228950 · »