« Föregående · 223941 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Slutspelslag?
Det var inte dt som jag syftade på utan att SSK hör till ett av mina favorti lag... och därför var dt synd att dom inte vann över Leksand.
Sv: re
Kära Göteborgare. Eftersom jag själv är en go gubbe sedan några år, vill jag önska er all lycka i kvartsfinalen mot världens bästa hockeylag MODO :)
Jag är rädd för att ni får en revansch detta år, eftersom spelartappet har varit för stort år till år, och det blir svårt att mobilisera nya starka trupper direkt.
Passa på att vinn SM-guld i år, för det är reserverat under många år framöver när Foppa, Näslund och grabbarna kommer hem för att ge oss en storhetstid, ty vilket inte en människa på den jord kommer att förglömma.
Annars säger jag precis som vi brukar säga här i götet. GÖTT MOS GUBBAR!
Jag är rädd för att ni får en revansch detta år, eftersom spelartappet har varit för stort år till år, och det blir svårt att mobilisera nya starka trupper direkt.
Passa på att vinn SM-guld i år, för det är reserverat under många år framöver när Foppa, Näslund och grabbarna kommer hem för att ge oss en storhetstid, ty vilket inte en människa på den jord kommer att förglömma.
Annars säger jag precis som vi brukar säga här i götet. GÖTT MOS GUBBAR!
Sv: Slutspelslag?
finne85: Nu är det av akademiskt intresse i och med vi ändå inte skulle fått möta dem. När det gäller en eventuell lottning och Modo är ett av alternativen blir det alltid Modo. Så har det alltid varit och så kommer det alltid att förbli.
Sv: Slutspelslag?
Dragan 2k: Självklart. det är väl lika bra att ta allt när man ändå är i farten. skall det festas så är götet bästa plats för det.
Sv: Slutspelslag?
Peter72: O´learys är rätt schysst. Avenyn likaså. Äh. Vi festar över hela Göteborg.
Sv: Slutspelslag?
Dragan 2k: det är inte så många matcher kvar på säsongen. Vart skall vi gå och festa sen? O´learys? avenyn?
Sv: Slutspelslag?
Dragan 2k: det är inte så många matcher kvar på säsongen. Vart skall vi gå och festa sen? O´learys?
Sv: Slutspelslag?
Jenza: Stor i orden nu. Återstår att se vad laget kan åstadkomma i Scandinavium. Ni vinner inte där en gång till.
Sv: Slutspelslag?
Dragan 2k: kan vi inte för en gång skull slippa möta MODO varje år? det börjar bli tjatigt detta.
I år är det vår tur i alla fall. Synd MODO men ni möter ett bättre lag denna gången.
same same but different
I år är det vår tur i alla fall. Synd MODO men ni möter ett bättre lag denna gången.
same same but different
Sv: Slutspelslag?
Dragan 2k: Mycket nöjd, hellre modo än knätofsarna, ska bli intressant om FBK får ihop fullt lag efter den kvartsfinalserien, i år är det våran tur, nu tar vi modo!!!
Sv: Slutspelslag?
Dragan 2k: Vi börjar med ett derby och hoppas att sluta med ett derby syns i finalen hat så gött
Sv: Slutspelslag?
danoj: har inget alls emot att möta Modo. Sa det högt när lappen drogs. Innan man såg Modo så visst man ändå. Nej. Dags för revansch men jag börjar bli lite trött att alltid möta samma lag.
Sv: Slutspelslag?
Sebbe:
Fel! Det är vi som ska visa Frölunda att deras vinster mot oss var engångsföreteelser!
Fel! Det är vi som ska visa Frölunda att deras vinster mot oss var engångsföreteelser!
Sv: Slutspelslag?
liepins: ska ni visa Modo att deras vinster mot er under säsongen var engångsföreteelser eller?
Sv: Slutspelslag?
svanru: Njha. Tror eller hoppas att det inte blir så farligt under slutspelet. Tror att tränarna gör allt för att lugna ner det hela i och med att både lagen är riktigt bra i Power play. Men dömer Vinnerborg så vet man aldrig vad som händer.
Men man är i dagens läge rätt nljd med att man har fördel av hemmaplan även om jag tror att Frölunda även vinner åtminstone en borta match.
Men man är i dagens läge rätt nljd med att man har fördel av hemmaplan även om jag tror att Frölunda även vinner åtminstone en borta match.
Sv: Slutspelslag?
Det känns lika illa vilket utav lagen det blir,
men va sjutton egentligen kvittar det vem det blir,
det blir seger ändå, kanske inte i raka matcher.
Skönt iallafall att ha hemmaplan på sista avgörande om nu det skulle behövas.
men va sjutton egentligen kvittar det vem det blir,
det blir seger ändå, kanske inte i raka matcher.
Skönt iallafall att ha hemmaplan på sista avgörande om nu det skulle behövas.
Sv: Slutspelslag?
Dragan 2k: Men mot LIF blir det trångt i utvisningsbåset vore det inte roligt. s.k. fighting spirit. :-)))
Sv: Slutspelslag?
svanru: Låter som en mycket bra händelseutveckling. Vi skriker efter revansch mot Modo.
Sv: Slutspelslag?
frölundaindian: Är det pest eller kolera!!!!
Äsch ni är så bra så LIf eller MoDo spelar ingen roll ????
Jag ser gärna att FBK får LIF och ni Modo håller ni med!!!
Äsch ni är så bra så LIf eller MoDo spelar ingen roll ????
Jag ser gärna att FBK får LIF och ni Modo håller ni med!!!
Sv: Slutspelslag?
t0rre: Inte är jag någon favorit av leksand, nej.
Men ska man till slutspel får man inte vara så pinsamt dåliga som SSK, hur det går för den klubben nu ska bli intressant.
Men ska man till slutspel får man inte vara så pinsamt dåliga som SSK, hur det går för den klubben nu ska bli intressant.
Skit i lottning!
Såhär kommer kvartsfinalerna att spelas...
Frölunda - MoDo
Färjestad - Leksand
Timrå - Luleå
Djurgården - Hv71
Frölunda - MoDo
Färjestad - Leksand
Timrå - Luleå
Djurgården - Hv71
Sv: Slutspelslag?
danoj: Du fick din önskan uppfylld. då står det mellan MODO eller Leksand. vilket är att föredra? Spelar ingen roll. Vi tar allt och alla
Sv: Slutspelslag?
Var ett himla tjat, SSK förtjänar inte att gå till slutspel, dom eju rent ut sagt pinsamma, ska man se det hela ur den aspekten är leksand mer förtjänta av den platsen, skitsamma, vi tar dom allihopp.
Sv: Vi kommer att få möta MoDo!
Kikkoman: Kikkoman: så här tycker jag...om VF får möta Modo i kvarten och åker ur har de inget i ett slutspel att göra! Ska det bli nåt SM-guld måste man kunna slå alla, inklusive Modo, vilket jag tror att Frölunda gör om det nu blir VF-Modo...
Leksand leder med 2-0 och drar på sig en utvisning, varför är man inte förvånad? men klart att det blir leksand nu...
Leksand leder med 2-0 och drar på sig en utvisning, varför är man inte förvånad? men klart att det blir leksand nu...
Slutspelslag?
Vilka kommer vi att få möta? Är det Modo Eller Leksand?
Har vi turen med oss i år mot MODO eller får vi buselaget Leksand.
Allt kan hända. Se lotteriet i TV4 sporten ikväll 22:15
Har vi turen med oss i år mot MODO eller får vi buselaget Leksand.
Allt kan hända. Se lotteriet i TV4 sporten ikväll 22:15
Sv: Vi kommer att få möta MoDo!
Kikkoman: Äh, varför har Modo vunnit mot oss i tidigare SLUTSPEL jo för att dom har varit bättre hela säsongen,
men nu är vi bättre.
OPTIMIST....JAVISST
men nu är vi bättre.
OPTIMIST....JAVISST
Vi kommer att få möta MoDo!
Och då tror jag att chansen är stor att vi kommer att åka ut ur sm slutspelet...
Men får vi möta Leksand, så kommer vi att slå ut dom. Men då har vi säkert skador efter dom matcherna.
Så jag hoppas att Södertälje kvitterar så att vi kan vinna och gå vidare utan skador.
Men får vi möta Leksand, så kommer vi att slå ut dom. Men då har vi säkert skador efter dom matcherna.
Så jag hoppas att Södertälje kvitterar så att vi kan vinna och gå vidare utan skador.
« Föregående · 223941 · Nästa »