Namn lista!!!
Se på FBK, tränare som kommer dit får anpassa sig, och så skall det vara här också. Det Frölunda skall stå för, skall inte ändras för varje tränare som kommer utan filosofin man har skall stå glasklart. Nu testade man en helt ny variant, som måste sägas, floppade helt. Därför måste man plocka tillbaka det Frölunda som stod för, en fartfylld hockey med snabba spelvändningar, där det fanns konstruktivitet, och det kan man inte göra med Dahlén, som förespråkar sin dump-hockey, som funkar jättebra i ES. Han har inte rutinen att leda ett lag, och tyvärr så räckte det inte. Han kan säkert bli en bra tränare om några år, men att leda Frölunda är ett för stort uppdrag just nu.
Nu har vi vunnit på bortaplan, ni hänger väl på så inte kedjan bryts eller???
FORZA TIK........alltid, alltid..... å forza ni med......;-)
Inte en chans att jag skriver på för att Uffe skall avgå. Låt grabbarna som är skadade komma tillbaka och få matchtempo, så ska vi se hur det ser ut då. Sedan bör nog alla inse att Frölunda varken är eller har varit favoriter till SM guld denna säsong. HV 71 var grymma i fjol. och är snäppet bättre denna säsong. Även Linköping har en grymt bra trupp.
Ni ska se att Frölunda är med i sluspelet, och möter dom inte just HV 71 i kvarten så är man minst i semifinal.
Redigerad kommentar
philirip: Jag vet vad de sk experterna och förstå-sig-på arna skrev inför säsongen. Därav mitt "bör nog alla inse..."
Jag har inte ansett att Frölunda är favoriter, dags för andra att inse det också. Men med alla spelare tillgängliga och med matchtempo i kroppen så visst är det ett topp 4 lag och semifinal blir det nog allra minst. Men alla spelare tillgängliga och med matchtempo i kroppen har dom inte haft en enda match hittills denna säsong...
Redigerad kommentar
Ikväll slipper man sitta i fåtöljen med ångest och begynnande hjärtbesvär då digitalboxen har rasat, blir en ny först imorgon.
Torsk ikväll så kan vi börja snegla neråt....
Redigerad kommentar
FORZA TIK............allltid, alltid..........
Hade mailkontakt med Ahdrian häromdagen, de kommer inte att sitta och titta på i alla fall.
Fyllot vill inte kicka Uffe, en av hans bättre kompisar. Han vill ha mer tid att låte Ulf få ihop ett så pass nytt lag. Något som ledning också ansett vara lämpligt. Sen om läget skärps till ännu mer framöver kommer naturligtvis allas inställningar ändras.
qslig: Oerhört intressant. Jag utgår från att du har någon form av arbetsuppgift nära Ahdrian när han lämnar sådan information till dig. Vad tycker han om att du sitter här och berättar det ni talat om då? Är han inte rädd att informationen kommer via rykten istället från honom själv?
Jag trodde att Frölunda som förening någongång skulle lära sig lite moral och etik. Men icke, vad det verkar.
spud: Jag tycker det är kul när Caslava har kul, lite halvkul fick han allt...
Stå på Er.........
Men på tal om frustration, om vi ska särskåda just det, finns det inte någon sån alls från mitt håll faktiskt. Jag lovar dig att jag har upplevt betydligt bistrare tider än de vi har bakom oss både den här säsongen och den förra, så jag är rätt härdad.
Hur vore det om du lyfte blicken? Ta bort den där skamfyllda uppsynen, lyft blicken och titta uppåt i tabellen.
Dream Team: Angående att komma in som tredje person, jag har lärt mig av den bäste. Dig.
Vad det gäller det övriga så är det enda jag läser från din sida: Avund.
Ja, än är det inte kört för något lag.