Historik
Föregående · 39 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Niklas Czarnecki - Bra eller Anus?
Huge: *asg* Klart att det var du som skulle försvara Czarnecki😂😂😂. För det är väl en utopi att Czarnecki skulle ha behandlat Andersson på det sättet?
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
mattias - 74: Håll dig i Leksands boken o sluta messa bilder på Leksandssupportrar till mig😉😂
+ 7
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
Bra där "Sickan", tur att ni har en plan. Ska bli intressant o se hur den ser ut.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 11/12-14
hahii: Han kör en Czarnecki, det lossnade ju för Lauritzen när han fick vara inne på allt, oavsett vad😂😂😂
+ 5
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
Clarence: Japp, backläget är akut, måste in någon snarast!!!!!
Brynäs IF > Sv: Laget säsongen 2014/2015
Huss: Tror att Wallace blir en positiv överraskning, blir en nytändning i Brynäs. Vem fan vill bo i Örebro liksom😂
+ 14
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
SH: Ja, ser inte bättre ut, kul o se att TJ jobbar lite😉
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Kan meddela att vi återigen(hur fan det nu är möjligt) är inne i en svacka. Bedrövligt jävla ickespel😠😠😠
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Zappaholic: Så man får vara nöjd med det lilla alltså😂😂😂
Brynäs IF > Luleå HF - Brynäs IF 6/12-14
Otroligt tuff match imorgon. Om vi ska ha någon som helst chans, så är det nog bäst att alla är "där".
Tips: 3-2
Tips: 3-2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 4/12-14
Tur att det är lite folk på plats som är tvungna och se skiten. 5-35 i skott efter 2 perioder😠😠😠😠
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 4/12-14
Tyvärr så gör det ju d!
Länkar:
?Det måste vara fel, kan inte stämma...? | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
?Det måste vara fel, kan inte stämma...? | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköpings HC 4/12-14
Givetvis så är det den 4:e imorgon. Får hoppas att Peja ändrar det i matchtråden😃
+ 1
Brynäs IF > Brynäs IF - Linköpings HC 4/12-14
Efter några dagars paus är det dax för fight igen. Frågan är om det här kortare uppehållet har gynnat oss eller ej? Vad tror ni om morgondagen?
Brynäs IF > Sv: SILLY 14/15
bradberry: Jo jag vet😃
Länkar:
Brynäs bekräftar jakten på ny center | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
Brynäs bekräftar jakten på ny center | Brynäs | SHL | Sverige | Hockey | Sportbladet | Aftonbladet
+ 2
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Huge: Ja fy fan så fräckt och dom hade mage att vara på plats😂😂😂
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
TJ, killen med kollen, vi släppte in 3 mål på 4 sek. Nä, 3 mål på 59 sek. Hur fan är det ens möjligt??
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Davey_22: Du kan omöjligen vara förvånad, det är ju så här det har sett ut dom senaste 15 åren, med undantag för gulden. Skrämmande o se hur det går i en spiral nedåt😠
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Så här ser det oftast ut när toppen möter botten. Ni kan ge er fan på att vi torskar på lördag också😠
MoDo Hockey > Sv: Modo-HV71
J F K: Hade Brynäs värvat honom, så hade Huge givetvis tyckt att det varit en klockren värvning, lite så han jobbar😂😂😂
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huss: Tror också att Lundberg blir kvar säsongen ut. Snacket om 6 veckor är bara snack, allt för att lugna mobben, vilket mobben givetvis inte köper😉
Brynäs IF > Frölunda Indians - Brynäs IF 27/11-14
Imorgon är det upp till bevis, det blir givetvis mycket tuffare än igår. Tar vi poäng så ska vi vara mer än nöjda.
Tips: 4-3
Tips: 4-3
Brynäs IF > Sv: BRYNÄS-Modo 25 nov 2014
bifhjärta: Får se hur han lyckas mot Frölunda, lite skillnad på motstånd.
+ 1
Föregående · 39 · Nästa



