Historik
Föregående · 61 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Öhrstedt är klar!!!
Står lite om Brynäs i Tomas Ros blogg. Se dom två första (se länk).
Brynäs IF > Sv: Soling i Tre Kronor
Lunkan: Ja du. Var ju en back (tror jag) med nr 18, kanske var han?
Brynäs IF > Sv: Soling i Tre Kronor
Laget som presenteras imorgon blir nog det här:
Målvakter
#1 Johan Holmqvist
#25 Markus Korhonen
Backar
#2 Niklas Andersson
#3 Daniel Johansson
#5 Mikko Kuparinen
#7 Tommy Sjödin
#8 Martin Öhrstedt
#18 Sebastian Sulku (Skadad)
#22 Jörgen Sundqvist
#28 Daniel Casselståhl
Forwards
#9 Henrik Malmström
#10 Antti Aarnio
#11 Jonas Almtorp
#12 Andreas Dackell
#14 Mathias Månsson
#19 Niklas Bäckström
#21 Ove Molin
#23 Björn Danielsson (Skadad)
#24 Tommi Miettinen
#27 Lars-Erik Spets
#36 Mikael Lind
#39 Vesa Viitakoski
#62 Mikael Wahlberg
Eventuellt att Linus Morin också kanske tar en plats (?).
Det innebär att vi har sju backar om vi tar och värvar Öhrstedt, åtta med Sulku som dock är skadad. Vi har tolv hela forwards och så Danielsson som kanske åkt på en riktig skada och blir borta länge. Det behövs som vi redan tidigare konstaterat en back av hög klass och så nu även en forward, om nu inte Danielsson kommer tillbaka på en längre tid.
Målvakter
#1 Johan Holmqvist
#25 Markus Korhonen
Backar
#2 Niklas Andersson
#3 Daniel Johansson
#5 Mikko Kuparinen
#7 Tommy Sjödin
#8 Martin Öhrstedt
#18 Sebastian Sulku (Skadad)
#22 Jörgen Sundqvist
#28 Daniel Casselståhl
Forwards
#9 Henrik Malmström
#10 Antti Aarnio
#11 Jonas Almtorp
#12 Andreas Dackell
#14 Mathias Månsson
#19 Niklas Bäckström
#21 Ove Molin
#23 Björn Danielsson (Skadad)
#24 Tommi Miettinen
#27 Lars-Erik Spets
#36 Mikael Lind
#39 Vesa Viitakoski
#62 Mikael Wahlberg
Eventuellt att Linus Morin också kanske tar en plats (?).
Det innebär att vi har sju backar om vi tar och värvar Öhrstedt, åtta med Sulku som dock är skadad. Vi har tolv hela forwards och så Danielsson som kanske åkt på en riktig skada och blir borta länge. Det behövs som vi redan tidigare konstaterat en back av hög klass och så nu även en forward, om nu inte Danielsson kommer tillbaka på en längre tid.
Brynäs IF > Sv: Sista backplatsen ..
Det sägs att Öhrstedt blivit erbjuden ett kontrakt över ett år med Brynäs. Inte mig emot då jag tycker att han varit bra.
Brynäs IF > Sv: ETT TIPS! Slå på fyran!
lillovechkin: Haha. Vad gör man inte för en svensk komediserie :)
Brynäs IF > Sv: ETT TIPS! Slå på fyran!
GävleLasse: Hehe, jo. Det var Jokerit - Brynäs dom var på (tror jag).
Brynäs IF > ETT TIPS! Slå på fyran!
Ser på Sporten, på TV4. Just innan pausen visade vad som kommer senare i programmet. Tyldigen ska det bli ett (litet?) reportage om Boork/Brynäs. Slå på fyran och kolla, dock reklam just nu!
Föregående · 61 · Nästa