Historik
Föregående · 12 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
I den andra straffläggningen vägrar dom att måla
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Skulle inte Boyce spela snart, typ förra matchen?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Nisse på Mon or: JA, för jag vill se Öjebjo i kvalet
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Just nu: play-in mot regerande mästarna. Tips till kvällen .... VINN
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Nisse på Mon or: Odds på Öjebjo sjönk nyss till 1.03
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
De blev Emil Berglund från sportrådet som hoppar in som andremålis
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Stabilt och roligt de här. Vi kan väl vinna på lördag me?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
HV tar straffarna, och går upp på 50 poäng, samma som Örebro
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Tyvärr möts ju Öre och Leksand nästa omgång . HV hade behövt en trea idag
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Som Håkan Loob brukar säga : Det är viktigt med powerplay
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Skarin, kom igen nu. Spela farbror Frej med galenskaparna nu
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Statistik-killen har en vikarie. Ibland står det 5 skott Malmö ibland 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Nisse på Mon or: Läsa innantill istället för använda ögonen
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Nisse på Mon or: Eller att HV tar trea, Örebro torskar och dom hamnar i kval
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Zåsse klubban: Saknar Skägget, vem tog hans plats?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Amir Miftakhov: Bättre sent än aldrig. Jag matchar budet o satsar 2 assist på Boyce
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
SPOODI: Vill ju ha derby nästa år . Växla upp !
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Är silly spännande? Allt utom 2 backplatser, ersättare till 54 och ja/nej till Boyce är det som återstår, resten är ju klart.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nä ... men om vi skulle vinna mot Slovakien i OS imorrn då så vi slipper Kanada i kvarten?
Föregående · 12 · Nästa
