Andersson

12872 inlägg · 24404 besäkare

Historik

· 12 ·
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
I den andra straffläggningen vägrar dom att måla

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Zäta75: Coolman sänker äggheads

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Skulle inte Boyce spela snart, typ förra matchen?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Tom Topp: "#¤&¤&% Linköping, orka ....

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Sanyet: Som är skadad, men ja, jag håller med

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Nisse på Mon or: JA, för jag vill se Öjebjo i kvalet

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Just nu: play-in mot regerande mästarna. Tips till kvällen .... VINN

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Nisse på Mon or: Odds på Öjebjo sjönk nyss till 1.03

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
De blev Emil Berglund från sportrådet som hoppar in som andremålis

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Gathlopp: Tyvärr ser Klöbben ut att ''missa'' kval i år med

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
Gathlopp: Risk att de blir hata JJ-kväll på forumet om han gör en tabbe ..... Hoppas han gör en riktig toppmatch nu

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
cloon: De va synn de. Kom igen, JJ


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2026-02-21
mattias - 74: SNÄLLA, spöa Örebro .....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Ikväll gör Lander mål

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Stabilt och roligt de här. Vi kan väl vinna på lördag me?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
HV tar straffarna, och går upp på 50 poäng, samma som Örebro


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Tyvärr möts ju Öre och Leksand nästa omgång . HV hade behövt en trea idag

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Nisse på Mon or: har dom ju redan gjort

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Rip Kirby: å räddar öreplast samtidigt :(

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
erathoo: Otippat . Så fort de ser brunt ut för öreplast så vinner dom mot ett topplag

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
erathoo: VARENDA MATCH vi spelar ..... Snart kommer de andra laget i kapp, nu bör nog lag xx anfalla mer, nu har de press osv osv

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Som Håkan Loob brukar säga : Det är viktigt med powerplay

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Rip Kirby: Örebro-fansen när deras lag leder är inte kul alltså


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Woody Jokinen: Örebooh på kvalplats

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Erre92: plötsligt står det 4 skott på malmö trots att dom hade 5 i första + ett mål i andra

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Skarin, kom igen nu. Spela farbror Frej med galenskaparna nu

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Statistik-killen har en vikarie. Ibland står det 5 skott Malmö ibland 2


Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Nisse på Mon or: Läsa innantill istället för använda ögonen

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Rip Kirby: Vi får se upp för 95:an i Malmö, samt händige herrn, dom är farliga

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Zäta75: Då måste nån ge 10 gratispoäng till Leksand då, dom verkar rätt körda

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Cobbel: Barre o Skägget är ju inte med

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Nisse på Mon or: Eller att HV tar trea, Örebro torskar och dom hamnar i kval

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Zåsse klubban: Saknar Skägget, vem tog hans plats?

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Hälge: ingen Boyce * upprörd *

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Amir Miftakhov: Bättre sent än aldrig. Jag matchar budet o satsar 2 assist på Boyce

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sakic: JAG tycker att Lander, Boyce och Skägget ska vräka in poäng i kväll

Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2026-02-19
Malmö hemma, budget-kommentator. KAN gå

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kryset: otippat

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hoppsan, i kvartsfinal nr 3 .....

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Rätt bra passningsläggare har jag hört. Och Kalle Mack på backen ser lovande ut

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kämpa Tjeckien =)

MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Almtuna IS : 2026-02-16
SPOODI: Vill ju ha derby nästa år . Växla upp !

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tallnäs: Grattis Modo, ett år till i landets roligaste liga

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
sikth: Play-in mot klockan slår då?

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Är silly spännande? Allt utom 2 backplatser, ersättare till 54 och ja/nej till Boyce är det som återstår, resten är ju klart.

Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nä ... men om vi skulle vinna mot Slovakien i OS imorrn då så vi slipper Kanada i kvarten?

· 12 ·
Om Andersson
Hejar på: 0x20-timraiklogosvg.png Timrå IK

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE

Från Timrå Centrum