Historik
Föregående · 13 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Sen är det ju otur att vi spelar tredjemålvakten i årtiondets största turnering
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Varför sätter Samhall in tredjemålisen 2 raka matcher? Varför är Loob där? Vi hade allt flyt mot Italien, men nu går det sämre ???? - eh ... expert?
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Senaste nytt med några egna kommentarer
Efter Sebastian Hartmanns säsongsavslutande skada arbetar Timrå IK främst med att täcka upp luckan genom befintliga spelare i truppen, då transferfönstret i SHL stängde den 15 februari (vilket var bara dagar efter skadebeskedet).* Då är det ju inte stängt ??
Ökat ansvar för befintliga forwards: Spelare som Anton Wedin, Jonathan Dahlén och David Lilja ( * WHAT ??? ) förväntas axla ett ännu större ansvar i det offensiva spelet och i powerplay, där Hartmann tidigare haft en viktig roll.
Efter Sebastian Hartmanns säsongsavslutande skada arbetar Timrå IK främst med att täcka upp luckan genom befintliga spelare i truppen, då transferfönstret i SHL stängde den 15 februari (vilket var bara dagar efter skadebeskedet).* Då är det ju inte stängt ??
Ökat ansvar för befintliga forwards: Spelare som Anton Wedin, Jonathan Dahlén och David Lilja ( * WHAT ??? ) förväntas axla ett ännu större ansvar i det offensiva spelet och i powerplay, där Hartmann tidigare haft en viktig roll.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
OS - Hockey
ITALIEN - SVERIGE 11/2 21.10
SVERIGE - FINLAND 13/2 12.10
SVERIGE - SLOVAKIEN 14/2 12.10
*************************************************
KVARTSFINALER 18 /2
SEMIFINALER 20/2
BRONSMATCH 21/2
FINAL 22/2
ITALIEN - SVERIGE 11/2 21.10
SVERIGE - FINLAND 13/2 12.10
SVERIGE - SLOVAKIEN 14/2 12.10
*************************************************
KVARTSFINALER 18 /2
SEMIFINALER 20/2
BRONSMATCH 21/2
FINAL 22/2
+ 3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Hoppas knuffen på Hartmann är anmäld och blir granskad
+ 11
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2026-02-07
Jaha det var skidorna det. Då blir de hockey om en timme å toppat laget har Tommy gjort ser jag, synd bara att Emil är sjuk
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Lördag 7 februari (15.15): Leksands IF?Timrå IK (Tegera Arena)
Motståndarprofilen
10) Anton Johansson. 21-åringen trivs mot Timrå. I de tre tidigare mötena lagen emellan har han stått för två assist och ett mål ? med en poäng per match. Totalt har han gjort elva poäng över hela säsongen.
Notera att ?
? Tim Erixon, Jeremy Boyce och Anton Wedin är skadade.
Möjligen är Wedin redo för spel under lördagen.
Motståndarprofilen
10) Anton Johansson. 21-åringen trivs mot Timrå. I de tre tidigare mötena lagen emellan har han stått för två assist och ett mål ? med en poäng per match. Totalt har han gjort elva poäng över hela säsongen.
Notera att ?
? Tim Erixon, Jeremy Boyce och Anton Wedin är skadade.
Möjligen är Wedin redo för spel under lördagen.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jämtlandsfil: Får nog "#¤&&(/ bli en trepoängare till timrå imorrn, annars blire meltdown deluxe på detta forum
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
Äh det är lugnt grabbar. Målvakten ni ska överlista imorrn är bara lite knappt större än Dolph Lundgren, det går nog bra
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
The great one: vi är 7 poäng före Öre, om vi räknar att vi har bättre målskillnad som 1 poäng.
10 matcher kvar, bland annat kanske den helt avgörande matchen omgång 49, öre borta
10 matcher kvar, bland annat kanske den helt avgörande matchen omgång 49, öre borta
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
Just nu är vi på play in-plats. Bäst av 3 mot Brynäs.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
Vårt sista BP är ju fint också . La club le ägg vinner teken , slår två pass och smäller pucken i mål ..... 7 sek .
+ 3
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
Amir Miftakhov: När är deadli...just ja, inga pengar ...
Sitter Nubben på guldstolar på kontoret?
Sitter Nubben på guldstolar på kontoret?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköping HC 2026-02-05
För övrigt bör vi, för vår inre frid, hoppas på Lulä-seger ikväll
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Finns inget annat än vinst i dag. I absoluta nödfall kan jag godkänna 2 poäng ifall vi blir helt utspelade men råkar snubbla in en puck i sudden.
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
A...ha ????
ST
* Notera att
Tim Erixon, Jeremy Boyce, Anton Wedin och Ludvig Levinsson är skadade. De två sistnämnda närmar sig spel, och kan komma till spel under veckan.
ST
* Notera att
Tim Erixon, Jeremy Boyce, Anton Wedin och Ludvig Levinsson är skadade. De två sistnämnda närmar sig spel, och kan komma till spel under veckan.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Vi utgår från Juel va, det är ju trots allt Silly Lions vi möter...
+ 1
Föregående · 13 · Nästa
