Historik
Föregående · 9 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Rögle
Jag tror också att det är risk för att dommaren kommer att visa ut oss i tredje
perioden nästan oavsett..Men hoppas jag har fel! Gå för 3p nu gubbar!!
perioden nästan oavsett..Men hoppas jag har fel! Gå för 3p nu gubbar!!
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Rögle
tur man inte köpte matchen!! Gör man inte mål i 5-3 då jävlar vinner man inga matcher heller! Såna här matcher SKA vi vinna OM VI inte tänker vara där nere i
tabellen hela säsongen...
tabellen hela säsongen...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
sylf: Blir för jobbigt o åka när jag jobbar förmiddag..sen har ja 12 mil dit..Du får väl
heja lite från mig du då..
heja lite från mig du då..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäs-Rögle i morgon då..Hua känns som att det är en VIKTIG match på
nåt konstigt vis...
nåt konstigt vis...
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 17/10 2009
Jompe: Bra sammanfattat!! Ja visst Brynäs var ju tom bättre än FBK i 55min i stort sett. Men varför är man så dåliga dom första 5 min kan man undra..Brynäs behövde ju knappast någon varning att FBK öser järnet i början av sina matcher..Men som du skrev, hoppas man kunde ta med sig rätt saker på bussen hem, för då vinner vi i nästa match, det tror jag!
Nästa match möter vi Rögle, hemma i läkerolen, snacka om att det är en viktig match redan då! Vid en ev torsk så får vi vara där nere o harva säkert bra länge..Så spänn musklerna från första sekund i nästa match nu gubbar!!
Nästa match möter vi Rögle, hemma i läkerolen, snacka om att det är en viktig match redan då! Vid en ev torsk så får vi vara där nere o harva säkert bra länge..Så spänn musklerna från första sekund i nästa match nu gubbar!!
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK - Brynäs IF 17/10 2009
Brynäs gör en rätt bra match, man vinner tex skotten i alla tre perioder..Meen vi har inget flyt alls idag, och utan flyt vinner vi inte mot Färjestad!! Bara att bita ihop o komma igen med revanchlusta upp till öronen och köra över nästa lag, vilket jävla lag det än må vara!! Brynäs var minst lika bra som FBK men ingen poäng trots det alltså...Nu blire en öl!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
hmm undra om man ska orka vara uppe en stund till o se om man kan få in lite "Bäckis & Ovechkin magic" before bedtime..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MarcusElving: okey tack! =) (tack för tipset på det Elitprospects me
glömmer alltid bort den sidan finns) är ju en bra sida det! Kul att det går
bra för Daniel! =) Frågan är om han hade valt Brynäs igen då om han väljer elitserien snart igen..
glömmer alltid bort den sidan finns) är ju en bra sida det! Kul att det går
bra för Daniel! =) Frågan är om han hade valt Brynäs igen då om han väljer elitserien snart igen..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Håller med vissa ang Månsson..Det är den spelare som verkar ta bort
på tok för mkt positiv energi ifrån laget, säger jag utan att riktigt veta
det, har bara fått den uppfattningen..Han är en spelare som kräver mkt
uppmärksamhet och verkar vara lite kaxig attityd på han med...Nej då tar
jag mkt hellre hem Widing igen så att det blir lite fler mål framåt, om det
hade gått..Undra hur det går för han ja..?
på tok för mkt positiv energi ifrån laget, säger jag utan att riktigt veta
det, har bara fått den uppfattningen..Han är en spelare som kräver mkt
uppmärksamhet och verkar vara lite kaxig attityd på han med...Nej då tar
jag mkt hellre hem Widing igen så att det blir lite fler mål framåt, om det
hade gått..Undra hur det går för han ja..?
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
Anders Berg: Jaja okey blir bara lite less på att det ska klagas på namn när
det finns lite värre saker..(tex att sverige torska) Men jag är väl en bondjävel
då! Det kan kan ta då jag fick in drygt 5000 på NHL hockey!! (otroligt) =D
det finns lite värre saker..(tex att sverige torska) Men jag är väl en bondjävel
då! Det kan kan ta då jag fick in drygt 5000 på NHL hockey!! (otroligt) =D
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
Jajjen: haha ja jäklar var het Luleås tränare verkade vara, man såg ögonen nästan poppade ur skallen på dom hehe! =)
Sverige är borta =(
Sverige är borta =(
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
Bissett19: Det med trasiga skridskor vet väl Timråspelare hur det kan bli om jag inte minns fel..
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
Linström_92: han får ju inte ens tackla utan att han åker på uvt..orättvist
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
MarcusElving: hoppas på det..Lasse är ju ändå en av dom bästa vi har..
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
låter inte som att man kan springa med en avskuren muskel..Hoppas verkligen inte att Lasse är borta då blir det tufft att fortsätta med att släppa in så lite mål..
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
Dom som säger att Kahnberg är bra måste man ju ifrågasätta nästan....
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
65selander: sån optimist kan man inte vara..Portugal bara vinner, vänta får du se..
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
Brynäs gör en riktigt stabil insats ikväll! ++++
Sverige utslaget-----man älskar ju sverige, o lider med dom, efter så mkt stolpe ut, o en domare som förmodligen dömde offside felaktigt vid ett av sveriges mål..Trist men som Brynäsare vet man hur orättvist det kan vara med idrott!
Sverige utslaget-----man älskar ju sverige, o lider med dom, efter så mkt stolpe ut, o en domare som förmodligen dömde offside felaktigt vid ett av sveriges mål..Trist men som Brynäsare vet man hur orättvist det kan vara med idrott!
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
Anders Berg: Vem fan bryr sig om stavningen jävla pretto tönt!
EEEEEro stavas det väl...? nåja Hoppas Nordquist kommer till spel snart iaf.. Lasse kommer säkert tbx snart för han är en riktig He-Man inbillar jag mig..!
EEEEEro stavas det väl...? nåja Hoppas Nordquist kommer till spel snart iaf.. Lasse kommer säkert tbx snart för han är en riktig He-Man inbillar jag mig..!
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
MarcusElving: Fy faan Lasse borta, o Sverige borta från VM, kan det bli värre?
Det är en hemsk kväll trots vinsten för Brynäs ikväll!! =((
Det är en hemsk kväll trots vinsten för Brynäs ikväll!! =((
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
Falken: själv satt man o vred på skallen hela tiden o ville se både fotboll o hockey hehe =)
Brynäs IF > Sv: Inför Brynäs - Luleå
Riktigt fin första period av Brynäs! Minst lika bra som mot HV, men den här gångenfår vi utdelning med! =)
Brynäs IF > Sv: Kahnberg och Somuervouri
5645 tappra får se Brynäs göra en bra match igen i läkerolen!
Brynäs IF > Sv: SSK - BIF
Bra gjort att vinna mot SSK på bortaplan faktiskt, det är ingen lätt match att "bara vinna" så bra gjort grabbar! F.ö tror jag att vi möter Luleå vid "rätt tillfälle" på lördag, o jag tror på mkt bra chans till ytterligare poäng till vårt kära Brynäs! Natti natti nu sova! =)
Föregående · 9 · Nästa