Historik
Föregående · 14 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Norin ser mer än lovligt vimsig ut, spelar fast sig gång på gång. Guds försyn att inte trean kom där.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Luleå HF - Brynäs IF 2019-10-10
Tycker faktiskt det ser betydligt bättre ut än hemma mot HV71. Hade inga förväntningar att vi skulle dominera mot Luleå så ett måls underläge är godkänt.
Nu får vi se om det finns nån spets framåt i andra.
Nu får vi se om det finns nån spets framåt i andra.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71 2019-10-05
Scerban: Kan till en del bero på att föreningen blåser upp förväntningar inför säsongen. Inget ont om visioner men när man tittar på laguppställningen så inser man att den rimmar illa med visioner och mål.
Om dom åker runt i rena dräkter eller nerlusade med reklam spelar ingen roll. Allt fluff runtomkring kan jag inte bry mig mindre om.
Personligen är jag bara intresserad av att se ett slagkraftigt herrlag som tillhör toppen i SHL.
Om dom åker runt i rena dräkter eller nerlusade med reklam spelar ingen roll. Allt fluff runtomkring kan jag inte bry mig mindre om.
Personligen är jag bara intresserad av att se ett slagkraftigt herrlag som tillhör toppen i SHL.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71 2019-10-05
Forsberg 1978: Fattas bara att dom blir nollade på hemmaplan så är helgen fullbordad.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71 2019-10-05
Zappaholic: Nu väntar Luleå och Skellefteå borta, ser ut att bli en tuff vecka.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Hv71 2019-10-05
Haha, parodi på hockey, jävla sopor. Dom vet verkligen hur man ska dra publik till matcherna.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Rumpelstiltskin: Håller med, dom skulle gått efter insatsen mot Leksand.
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
Jävligt less på hockey just nu efter smällen på ölund. Reducerat nu iallafall...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Uselt att inte kunna stänga den här matchen vid 3-0. Nu gäller det att ta sig samman. Vi har ju trots allt dominerat matchen men det delas inte ut stilpoäng.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blytunga mål, nu får vi se om laget kan steppa upp i tredje. Oskön känsla i magen just nu...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: riktigt bra period där vi kunde haft större ledning. Nu gäller det att fortsätta på samma sätt i andra. Djurgården lär komma ut hårt....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skönt att slippa skiten i en vecka nu sen väntar Djurgården hemma, då jävlar....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Har stålarna från Monitor kommit in på kontot än?
På med spenderbyxorna och spetsa upp andra och tredjekedjan. Behåll Ölund, Sallinen, Danielsson (helst inte) och Forslund men resten kan vi skeppa iväg. Lindelöf, Lundgren bort på backsidan och möjligen Norin. Ta hem Marcus Ersson och Söderström. Ge Boqvist ett bud som han inte kan tacka nej till.
Har pengar kvar så ta hem Bäckis också. Sen är jag nöjd.
På med spenderbyxorna och spetsa upp andra och tredjekedjan. Behåll Ölund, Sallinen, Danielsson (helst inte) och Forslund men resten kan vi skeppa iväg. Lindelöf, Lundgren bort på backsidan och möjligen Norin. Ta hem Marcus Ersson och Söderström. Ge Boqvist ett bud som han inte kan tacka nej till.
Har pengar kvar så ta hem Bäckis också. Sen är jag nöjd.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Såg lite stelt och nervöst ut i första, hoppas dom kan slappna av lite i andra och spela ut lite.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: jaja, en avundsjuk malmöfantast ska vi nog inte ta på så stort allvar.
Skiter fullständigt i namnbytet om det ger klirr i kassan.
Skiter fullständigt i namnbytet om det ger klirr i kassan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
dAVydov: Vi slarvade bort segern men spelmässigt ser det mestadels riktigt bra ut.
Förstakedjan magisk men kommer tas hårt framöver så det gäller för de andra kedjorna att steppa upp, framförallt Ölunds kedja.
Dags för Ersson x 2 att debutera på lördag.
Förstakedjan magisk men kommer tas hårt framöver så det gäller för de andra kedjorna att steppa upp, framförallt Ölunds kedja.
Dags för Ersson x 2 att debutera på lördag.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Blek första hälft i andra men sen är vi bosatta i LHCs zon. Tufft att börja tredje i bp men sen är det bara trycka gasen i botten.
Rödin är överjävligt bra och spelar på en nivå som vi inte sett på många år.
Rödin är överjävligt bra och spelar på en nivå som vi inte sett på många år.
+ 7
Brynäs IF > Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Bra period igen med ett kreativt spel. Visst blir det en del felpass men föredrar den här typen av hockey alla dar i veckan framför sarg ut och dump and chase.
Fortsätt så!
Fortsätt så!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är väl bara Lindelöf som inte riktigt hänger med i tempot. Ser hellre Ersson på hans plats.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Helvete vad bra vi börjat! Fröjd att se hur vi trycker fast Frölunda gång på gång.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danielsson måste vara sämsta värvningen någonsin i förhållande till lön.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Deschenau är lysande i en medioker match. Brynäs klart bättre i andra perioden.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ljusglimten är väl att det är försäsong. Finns en del att slipa på. Kreativitet i all ära men ibland är sarg ut att föredra. Lika bra att inkassera en förlust så inte laget får heliumhuvuden.
+ 3
Föregående · 14 · Nästa