Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Yra stillastående höns sammanfattar väl första perioden bra.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8785}: Nu väntar tredje, när förlorade vi en tredjeperiod senast?😉
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Segt och osynkat ikväll, Försäsongshockey de luxe. Hoppas på lite hockey i tredje men det ser inte bra ut. Ersson i mål gör att vi fortfarande är med i matchen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas Sundqvist inte särat på andrakedjan ikväll utan ersätter Boqvist med ex Forslund.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Fan vad surt att vi ligger under. Ska Brynäs överraska positivt nån gång denna säsong så skulle kvällens match vara ett bra tillfälle att göra det.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns väl inte mer än rättvist att det får avgöras på tisdag. LHC känns som en lagom utmaning om sista slutspelsplatsen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jo, tar mig rätten att tycka precis vad jag vill. Brynäs började spela ängsligt efter kvitteringen och Rögle tog över och vann perioden komfortabelt. Nu är dock frågan om vi har chans att komma tillbaka i tredje. Jag tror inte det men hoppas givetvis.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi ligger alldeles för långt ifrån Röglespelsrna just nu som får spela varann i lugn och ro.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8624}: Alcéns idiotutvidning blåste bort det lilla självförtroende Brynäs hade.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
OM vi tar oss till slutspel tänds hoppet igen med gårdagens match på näthinnan.
En förstalina som fortsätter producera.
Kemin mellan Sallinen och Rudolf lovar gott och kan vi få in Kousal i den kedjan så har vi plötsligt två offensiva linor som kan avgöra täta matcher.
Kan sen tredjekedjan fortsätta spela obekväm brunkarhocket så har vi en kedja att döda motståndarnas förstalina.
En fjärdelina med speed som ger tröga backar gråa hår.
Fan man får ju guldfeeling;)
En förstalina som fortsätter producera.
Kemin mellan Sallinen och Rudolf lovar gott och kan vi få in Kousal i den kedjan så har vi plötsligt två offensiva linor som kan avgöra täta matcher.
Kan sen tredjekedjan fortsätta spela obekväm brunkarhocket så har vi en kedja att döda motståndarnas förstalina.
En fjärdelina med speed som ger tröga backar gråa hår.
Fan man får ju guldfeeling;)
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Härlig seger!
Jag är den första att lyfta pp hatten och gratulera LAGET!
Jag är den första att lyfta pp hatten och gratulera LAGET!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror inte jag sett så många passningar med rätt adress från Brynäs på hela säsongen, kul att se!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: T om Färjestad tycker synd om oss och putsar till siffrorna.
+ 2
Föregående · 15 · Nästa