Historik
Föregående · 6 · Nästa
Timrå IK > Sv: Åttondelsfinaler 2024: Timrå IK - Rögle BK
Vad va de dom sa, laget som tar första matchen har vunnit matchserien 17 av 18 gånger? Åsså får det SÄMRE laget fördelen att börja hemma? Hål i huvudet om ni frågar mej!
Öret tog ledningen mot luleå också..
Öret tog ledningen mot luleå också..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Bromé och holm bänkas alltså ikväll igen.. kan va slut på säsongen för dom. Märkligt.
+ 9
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-03-09
roger_sundsvall: de såg man 1minut innan de kom.. 🤦🏻♂️
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Malmö Redhawks 2024-02-15
{469}: haha exakt. De vi alltid sagt. Eronen, puckräddaren! 😎
+ 4
Timrå IK > Sv: Rögle BK - Timrå IK 2024-01-11
roger_sundsvall: nu stängde jag av. Har nog aldrig hänt förut.
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
Herminator: haha exakt! Coachat å coachat.. Mieho kommer väl alltid in från utvisningsbåset vid den där tiden 😂
+ 3
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2023-11-25
FH - avdammad: nu börjas det.. få va glad för 1 poäng 🙄
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2023-11-18
Sputnik: haha ja, verkligen!
Ser fortfarande fram emot våran ”trendbrottsmatch” å där ”allt går in”.. sen att vi kan lyckas hålla det också så det resulterar i 3poäng..
Mycket kan man önska, å 1poäng denna vecka samt insatsen i slutet av luleåmatchen känns sådär i efterhand.. Men inte behöver man skämmas för å ta 1 poäng mot de 2 lagen.
Vi ligger 10s i tabellen men 3 lag har spelat 1 match mer, och 1 lag 2 matcher mer. Med lite hårt jobb, flyt o medstudsar så har vi onekligen potential o klättra.
Ser fortfarande fram emot våran ”trendbrottsmatch” å där ”allt går in”.. sen att vi kan lyckas hålla det också så det resulterar i 3poäng..
Mycket kan man önska, å 1poäng denna vecka samt insatsen i slutet av luleåmatchen känns sådär i efterhand.. Men inte behöver man skämmas för å ta 1 poäng mot de 2 lagen.
Vi ligger 10s i tabellen men 3 lag har spelat 1 match mer, och 1 lag 2 matcher mer. Med lite hårt jobb, flyt o medstudsar så har vi onekligen potential o klättra.
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2023-11-16
Manderville: pääjärvi till hanzl o dahlen i mål. Samtliga i mitt fantasy. Äntligen! 🤣
Ta hem 3poäng nu! Behöver inte ens bli spännande tack.
Ta hem 3poäng nu! Behöver inte ens bli spännande tack.
+ 3
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
vonDöbeln: Håller med dig! Vi blandar o ger för mkt..
Antes kommentar ”de va ingen ide o kasta om någon för alla va så dåliga” kändes ju onekligen lite märklig.
Undrar också lite vart defensiven från förra året är. Inte jättevass räddningsprocent i år. Å offensivt har det inte runnit iväg en enda match och ”allt gått in”.
Växjö torsdag.. å som nån annan också påpekade, vi brukar vara ett lik ett par matcher efter ett landslagsuppehåll..
Men nu när allt känns så trist och grått, kör de säkert över växjö genom en bra match på torsdag.
Antes kommentar ”de va ingen ide o kasta om någon för alla va så dåliga” kändes ju onekligen lite märklig.
Undrar också lite vart defensiven från förra året är. Inte jättevass räddningsprocent i år. Å offensivt har det inte runnit iväg en enda match och ”allt gått in”.
Växjö torsdag.. å som nån annan också påpekade, vi brukar vara ett lik ett par matcher efter ett landslagsuppehåll..
Men nu när allt känns så trist och grått, kör de säkert över växjö genom en bra match på torsdag.
Timrå IK > Sv: Leksands IF - Timrå IK 2023-10-31
Ska vi trösta oss med att vi varit effektiva nu istället? 🙄😬
Timrå IK > Sv: Timrå IK - HV71 2023-10-26
Minns det gnälldes (påpekades 🙄) här för någon match sedan att alla alltid ska göra säsongens första mål mot oss.. Håller med att det ofta känns så, men idag för en gångs skull är de våra gubbar som få måla. Så jävla gött, ge oss 3 pinnar nu. Vill ha en 6poängsvecka!
+ 6
Föregående · 6 · Nästa


