Historik
Föregående · 43 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki Nine:
Åfan!
Dom får anlita Bister Productions istället :-)
Åfan!
Dom får anlita Bister Productions istället :-)
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gustafsson:
Äh. Nu är premiären avklarad. Värre än så är det inte. Jämtin grisar vidare på en annan kanal...
Äh. Nu är premiären avklarad. Värre än så är det inte. Jämtin grisar vidare på en annan kanal...
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Många fingrar = multitasking :) matchen är zluuut
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo:
Imponerad av c+ val att ha målen i mörkblått på svart. Lysande... Vitt är ute?!
Imponerad av c+ val att ha målen i mörkblått på svart. Lysande... Vitt är ute?!
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
liston:
Mmmh. Pirathockey. Träben, krok och lapp för ögonen...
Mmmh. Pirathockey. Träben, krok och lapp för ögonen...
Timrå IK > Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle:
Vi(n)rus menar du?
Det är väl spriten som ställt till det även för er pick?
Vi(n)rus menar du?
Det är väl spriten som ställt till det även för er pick?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så lyckas sugrörsligan dra igång "hata gbg". Impregnerande.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Isare som styrs upp i krysset med bra skymning. Inget att skämmas för.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Frölunda 2011-09-15
Bad_Brett:
Lugn, Hannula hade lite goda intentioner tycker jag. Det kommer! Hoppas att Tolle håller denna nivå hela säsongen, då kan det bli roligt.
Lugn, Hannula hade lite goda intentioner tycker jag. Det kommer! Hoppas att Tolle håller denna nivå hela säsongen, då kan det bli roligt.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2:
Era finländare har lite otur. Ilkka har missat rätt mycket av försäsongen har jag fått för mig. Visst har han lagt på sig några kilo också va?
Han har väl inte fått överta kolans klippkort på biteline?
Har ni otur så har Halonen fått diskbråck och då kan det i värsta fall bli Marcus Karlsson all over again.
Djävla skadebekymmer år efter år!
Era finländare har lite otur. Ilkka har missat rätt mycket av försäsongen har jag fått för mig. Visst har han lagt på sig några kilo också va?
Han har väl inte fått överta kolans klippkort på biteline?
Har ni otur så har Halonen fått diskbråck och då kan det i värsta fall bli Marcus Karlsson all over again.
Djävla skadebekymmer år efter år!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Tänk att få bli magnetrönkad. Det låter skönt :)
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie:
öpp öpp öpp!! Stjäl inte söndan! :)
Tackar. Batterierna laddas för att räcka ett helt år! Vi har ett bra lag, när vi blir samspelta. Nån rapport om Dicken?
öpp öpp öpp!! Stjäl inte söndan! :)
Tackar. Batterierna laddas för att räcka ett helt år! Vi har ett bra lag, när vi blir samspelta. Nån rapport om Dicken?
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie: I måndags blev det en kviga. I tisdags en dryga tvåhektos öring på forsmete. En veckas njutning och meditation är snart slut.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
yngwie: I skogen blev det 1-0 mot älgarna, om det kan vara någon tröst
+ 1
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2011/2012
qwertas: Dom övervägde inte beslutet överhuvudtaget. Dom har inte heller värderat marknaden seriöst för fem öre. Det är ju just det som är problemet. Jorden är platt. Punkt.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Modohockey.se
Nikki Nine: Ett forum samt unik information som man hittar på MH.se först, t.ex egna reportage, notiser om lagen, inför match etc tycker jag kommer långt före.
Liverapporter får jag via tv, radio och i värsta fall texttv.
Liverapporter får jag via tv, radio och i värsta fall texttv.
MoDo Hockey > Sv: Modohockey.se
PontusJ:
Det har du rätt i. När det är mycket att korrigera måste man börja i rätt ände och ta det viktigaste först.
Direktrapportering kan/bör andra sköta. Vill du hjälpa till att prioritera mera. Vad mer är oviktigt, vad är viktigast?
Det har du rätt i. När det är mycket att korrigera måste man börja i rätt ände och ta det viktigaste först.
Direktrapportering kan/bör andra sköta. Vill du hjälpa till att prioritera mera. Vad mer är oviktigt, vad är viktigast?
Föregående · 43 · Nästa
Bra PP!