Historik
Föregående · 42 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Taurus:
Men ni ledde med 4-2 inför sista. Det är fan inte nattsvart bara för att det gick helt åt pipan i sista idag...
Men ni ledde med 4-2 inför sista. Det är fan inte nattsvart bara för att det gick helt åt pipan i sista idag...
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Taurus:
Oj, jag menade inte att ni skulle bänka eller kicka honom. Det vore jätteidiotiskt!
Men ni behöver krigarledare som inte är fixstjärnor, tror jag.
Oj, jag menade inte att ni skulle bänka eller kicka honom. Det vore jätteidiotiskt!
Men ni behöver krigarledare som inte är fixstjärnor, tror jag.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Olle: En holistisk grundsyn. Laget kan mycket väl vara större än summan av spelarnas samlade förmåga. Se på klassiska LAG. Kan Perra få ihop laget så ser jag er som ett slutspelslag.
Motsatsen ser vi i t.ex Linköping och Malmö. Ni i motsats mot dem har tradition att vara ett starkt lag, en maskin med vilja och anda. Hos Timrå är stjärnorna aldrig huvudrollsinnehavare eller ledargestalter. Det är lagjobbare och krigare som traditionellt varit de informella ledarna.
Är vampen för mycket stjärna, saknar ni en krigarledare på isen i år. Det är frågor jag skulle ställa mig. Med rätt svar och rätt åtgärder utifrån detta tror jag att ni, trots skrala resurser och, på pappret, tunn trupp kan få till det hyfsat ändå!!
Motsatsen ser vi i t.ex Linköping och Malmö. Ni i motsats mot dem har tradition att vara ett starkt lag, en maskin med vilja och anda. Hos Timrå är stjärnorna aldrig huvudrollsinnehavare eller ledargestalter. Det är lagjobbare och krigare som traditionellt varit de informella ledarna.
Är vampen för mycket stjärna, saknar ni en krigarledare på isen i år. Det är frågor jag skulle ställa mig. Med rätt svar och rätt åtgärder utifrån detta tror jag att ni, trots skrala resurser och, på pappret, tunn trupp kan få till det hyfsat ändå!!
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköping 2011-09-24
McFire:
Klart man håller tummarna att det gick bra!!
Klart man håller tummarna att det gick bra!!
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköping 2011-09-24
Poffa: Ångade på som ett djävla lok vi sargen vid egen blå och skulle tackla blindside. Han kom fel och satte ut benet, som fick ta all energi i vad som såg ut som en rejäl vridning. Han fortsatte att åka, men knät/ fotleden bar inte och han dråsade ihop och kom sen inte upp.
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF lördagen den 24/9-11
90Steen_:
Äntligen! Hoppas han får en bra match!
Äntligen! Hoppas han får en bra match!
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköping 2011-09-24
Bad_Brett:
Nu ska vi se vad Boorken fnular till :)
Nu ska vi se vad Boorken fnular till :)
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
bisterfinnen:
Dessutom skriver jag här och på andra ställen i med- och motgång. Balanserat, moget.
Förstår att det känns surt att tappa i tredje, men ni behöver inte ta ut allt på mig. Det är inte mitt fel.
Jag är inte här för att häckla eller håna. Sorry.
Dessutom skriver jag här och på andra ställen i med- och motgång. Balanserat, moget.
Förstår att det känns surt att tappa i tredje, men ni behöver inte ta ut allt på mig. Det är inte mitt fel.
Jag är inte här för att häckla eller håna. Sorry.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Olle:
Dålig förlorare. Bit ihop och kom igen. Ta det som en man!
Dålig förlorare. Bit ihop och kom igen. Ta det som en man!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
haggen:
Surt att tappa i tredje. Vi är på väg att göra detsamma.
Surt att tappa i tredje. Vi är på väg att göra detsamma.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
fighter:
Kan det vara förmågan att forma fullständiga meningar?
Kan det vara förmågan att forma fullständiga meningar?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköping 2011-09-24
bisterfinnen:
Tolles knä såg inte stabilt ut... :(
Tolles knä såg inte stabilt ut... :(
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
mikaelkarlsson:
Nu leder vi. Vad tråkigt. Hur går det här?
Oj, 3-1 nu :)))))
Nu leder vi. Vad tråkigt. Hur går det här?
Oj, 3-1 nu :)))))
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Linköping 2011-09-24
yngwie:
Guess who's back!
Och Norrena grinar :)
Guess who's back!
Och Norrena grinar :)
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
Olle: Ja, det var inte värre än så. Skönt att han är tillbaka. Hur har det set ut?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2011-09-24
A51:
Våran Dick är med och leker. Hur går det för er Pikk?
Våran Dick är med och leker. Hur går det för er Pikk?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
supp:
Avvakta med den ett tag, är väl ett hett tips i all välmening :))
Avvakta med den ett tag, är väl ett hett tips i all välmening :))
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Johnny Bravo:
Hur menar du nu? Våran Dick har ju lovat att prestera redan på lördag :-)
Hur menar du nu? Våran Dick har ju lovat att prestera redan på lördag :-)
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon:
Den som lever får se. Ropa inte tjena hopp i galopp än.
Än står inte pikken i givakt!
Den som lever får se. Ropa inte tjena hopp i galopp än.
Än står inte pikken i givakt!
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt:
Det är väl klart som fan att det mest troligt inte rör sig om någon förkylning eller något annat virus.
Enligt mig finns det tre fyra olika möjliga orsaker, här arrangerat i sannolikhetsskala:
1. Skada som man vill mörka. Troligen ryggskada, som t.ex. diskbråck, eller fotledsskada eftersom han enligt uppgift deltar i mjuka övningar
2. Schism med Pärra
3. Magiskt virus, kanske på balansnerven eller hjärnskakning
4. Alkoholrelaterade problem, eller problem av annan disciplinär karaktär som har lett till en intern matchavstängning.
Jag gillar er pikk, han tillför spelet en dimension, så jag hoppas han är tillbaka på isen snart!!
Det är väl klart som fan att det mest troligt inte rör sig om någon förkylning eller något annat virus.
Enligt mig finns det tre fyra olika möjliga orsaker, här arrangerat i sannolikhetsskala:
1. Skada som man vill mörka. Troligen ryggskada, som t.ex. diskbråck, eller fotledsskada eftersom han enligt uppgift deltar i mjuka övningar
2. Schism med Pärra
3. Magiskt virus, kanske på balansnerven eller hjärnskakning
4. Alkoholrelaterade problem, eller problem av annan disciplinär karaktär som har lett till en intern matchavstängning.
Jag gillar er pikk, han tillför spelet en dimension, så jag hoppas han är tillbaka på isen snart!!
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Magnus Rövarn :
Tokfan, haha! Du får som du vill. Nu mår du va?
Kul med Jonte i elitserien och Timrå. Borgar för att ni får välbehövd och efterlängtad medial uppmärksamhet.
Tokfan, haha! Du får som du vill. Nu mår du va?
Kul med Jonte i elitserien och Timrå. Borgar för att ni får välbehövd och efterlängtad medial uppmärksamhet.
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
T T:
Förvisso. Men ni är väl inte i någon ekonomisk position att hålla en sju åtta välbetalda kanadicker på spelarfruläktaren, eller?
Förvisso. Men ni är väl inte i någon ekonomisk position att hålla en sju åtta välbetalda kanadicker på spelarfruläktaren, eller?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Jensen_12:
Betyder det att ni nu har en plats för en icke-EU eller?
Betyder det att ni nu har en plats för en icke-EU eller?
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 110917
Gustafsson:
Skellefteå gjorde just 2-2. Gissa vem som är syndabock? En ledtråd: AVGÅ!!
Skellefteå gjorde just 2-2. Gissa vem som är syndabock? En ledtråd: AVGÅ!!
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 110917
Sawchuk:
Och jag som tyckte all många överreagerade efter premiärförlusten. :)
Och jag som tyckte all många överreagerade efter premiärförlusten. :)
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 110917
J F K:
Ja-a. Så är det. Men Ölvestad är straffimmun. Det var därför Meyer fimpade honom lite.
Ja-a. Så är det. Men Ölvestad är straffimmun. Det var därför Meyer fimpade honom lite.
MoDo Hockey > Sv: Djurgården - MoDo 110917
J F K: Tacklingen i ryggen efter avblåsningen han tog för.. Ju!
Föregående · 42 · Nästa
Men vem tar täten av krigarna? Vem blir härföraren?