Historik
Föregående · 62 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Linköping HC - MODO Hockey 2010-09-25
Huge:
Matte Modig ingen pingvin. Kan bli frysboxen för Sveddan....
(avd räddningsprocent Tarkki VS Sveddan)
Matte Modig ingen pingvin. Kan bli frysboxen för Sveddan....
(avd räddningsprocent Tarkki VS Sveddan)
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2010-09-23
Sawchuk:
Har Jimmie Erixon gått scenskolan i sommar?
Har Jimmie Erixon gått scenskolan i sommar?
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
arnio:
Var kommer all galla ifrån. Kan ni inte bara vara glada för vår skull?
Var kommer all galla ifrån. Kan ni inte bara vara glada för vår skull?
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Björn W:
int bålä byn.
int bålä byn.
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
mikenomad:
Husumsk rikssvenska :-) Inget för utbölingar, haha.
Husumsk rikssvenska :-) Inget för utbölingar, haha.
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
bisterfinnen:
3-2 en minut kvar...
3-2 en minut kvar...
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Sawchuk:
Danielsson blev utvisad för att Påsen gruffades. Dubbel dubbelutvisning. Fortsatt 5 mot 4
Danielsson blev utvisad för att Påsen gruffades. Dubbel dubbelutvisning. Fortsatt 5 mot 4
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Sawchuk:
Ägnar lill-riddarn sig åt någon slags watersport under pauserna? Tröjan är ju helt gul?
Ägnar lill-riddarn sig åt någon slags watersport under pauserna? Tröjan är ju helt gul?
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
mikenomad:
No worries. Vet du att du beter dig som en hyena. Otyckt beteende.
No worries. Vet du att du beter dig som en hyena. Otyckt beteende.
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Sawchuk:
Japp. Eller värre...
Japp. Eller värre...
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
bisterfinnen:
Känns inte helt tryggt med Smeagol som regent...
Känns inte helt tryggt med Smeagol som regent...
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Bad_Brett:
Vi kan ju konstatera att något är positivt i alla fall. Jag har fortfarande vissa mentala låsningar och det känns som att nyckeln till dessa låsningar finns långt bortom Isengard fortfarande.... Men Frodo har ju lämnat Fylke, så man ska aldrig säga aldrig...
Vi kan ju konstatera att något är positivt i alla fall. Jag har fortfarande vissa mentala låsningar och det känns som att nyckeln till dessa låsningar finns långt bortom Isengard fortfarande.... Men Frodo har ju lämnat Fylke, så man ska aldrig säga aldrig...
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Björn W:
Otroligt att vi kan spela avkopplat och ändå hålla 3-0...
Otroligt att vi kan spela avkopplat och ändå hålla 3-0...
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
bisterfinnen:
Hunters Glen Single Malt (Lidl-whisky) börjar sätta sina spår :-) Sorry
Hunters Glen Single Malt (Lidl-whisky) börjar sätta sina spår :-) Sorry
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Björn W:
Då vet du att tärkkelys i och med groningsprocessen med hjälp av amylaasi omvandlas till något som kan reagera med jäst och bilda alkoholi?
Då vet du att tärkkelys i och med groningsprocessen med hjälp av amylaasi omvandlas till något som kan reagera med jäst och bilda alkoholi?
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Björn W:
Jo. Appselut.
Jo. Appselut.
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
bisterfinnen:
TARK(K)Ista
TARK(K)Ista
Redigerad kommentar
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Björn W:
Lite finn-quiz: Tarkki-Karkki
Lite finn-quiz: Tarkki-Karkki
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
bisterfinnen:
Kolla snart när Tollefsen gnagar i sig Ekmans brat-näsa...
Kolla snart när Tollefsen gnagar i sig Ekmans brat-näsa...
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
bisterfinnen:
Å Dum-Nisse Ekman är oskyldig som vanligt... Och kommentatorn ser inget konstigt....
Å Dum-Nisse Ekman är oskyldig som vanligt... Och kommentatorn ser inget konstigt....
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Björn W:
Hehe, nä. Har så feta fingrar så jag fick chipsplaning på h:et och gled rakt in i en kraschlandning i G:et istället. Jublade ju bara Swartskies soloraid!
Hehe, nä. Har så feta fingrar så jag fick chipsplaning på h:et och gled rakt in i en kraschlandning i G:et istället. Jublade ju bara Swartskies soloraid!
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
Björn W:
Men WOGOOOOOOOO!
Men WOGOOOOOOOO!
MoDo Hockey > Sv: Modo Hockey - Djurgårdens IF, Fjällräven Center, 2010-09-18
shinzawai:
Krizan-klass på Tarkki.
En eloge till Freddan för vad som verkar vara riktigt lyckade nyförvärv, de allra flesta av dem!!
Sedär, en hyllning från ett aldrig så bistert mumintroll. Man upphör aldrig att förvånas :-)
Krizan-klass på Tarkki.
En eloge till Freddan för vad som verkar vara riktigt lyckade nyförvärv, de allra flesta av dem!!
Sedär, en hyllning från ett aldrig så bistert mumintroll. Man upphör aldrig att förvånas :-)
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Paddan:
Numera är det förhoppningsvis bara namnet som väcker de associationerna..
Numera är det förhoppningsvis bara namnet som väcker de associationerna..
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Vallin:
Tycker om att det sjöngs så mycket om Tomma Starköl i Läkerolen igår. Måste tyda på att det var en bra fest!
Tycker om att det sjöngs så mycket om Tomma Starköl i Läkerolen igår. Måste tyda på att det var en bra fest!
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Paddan:
Jag bara konstaterar att vi hade skönt gung högst upp på ståplats. Hofors-mannen showade rejält!
Jag bara konstaterar att vi hade skönt gung högst upp på ståplats. Hofors-mannen showade rejält!
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Några HS:are som kommer och kollar ikväll??
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai:
Hujedamej. Pecka Alcen är ingen Mikke Målvakkt.
Jag är orolig för vad den mannen lyckas prestera med halvstukade föredettingar och oborstade gröngölingar.
Hujedamej. Pecka Alcen är ingen Mikke Målvakkt.
Jag är orolig för vad den mannen lyckas prestera med halvstukade föredettingar och oborstade gröngölingar.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
InVinoVeritas:
Dimridåer och skuggspel. Desinformation och stand-ins. Spännande.
Och jag som trodde att allt som stod i tidningarna och på internet är sant.
Det enda jag hoppas är att Peter mår bra och att han har roligt varje dag. Det tycker jag att han är värd!
Dimridåer och skuggspel. Desinformation och stand-ins. Spännande.
Och jag som trodde att allt som stod i tidningarna och på internet är sant.
Det enda jag hoppas är att Peter mår bra och att han har roligt varje dag. Det tycker jag att han är värd!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan:
Beklagar... Alltid tungt med sådana förluster. Tar lång tid att lära sig hantera...
Beklagar... Alltid tungt med sådana förluster. Tar lång tid att lära sig hantera...
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16
MODOJohan:
Äntligen ett värdigt alternativ :-)
Varfan har vi snoddas då? Kurs i fjollträsk. Kan de va nå?
Äntligen ett värdigt alternativ :-)
Varfan har vi snoddas då? Kurs i fjollträsk. Kan de va nå?
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Luleå HF 2010-08-16
spud:
Vafan. Måste vi förlita oss på fienderapportering?
Vafan. Måste vi förlita oss på fienderapportering?
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Petey21:
Var det inte ett beslut om förtjänstflaggor kontra pensionering av nummer för ett tag sedan. Wernas var väl "bara" en förtjänstflagga?
Var det inte ett beslut om förtjänstflaggor kontra pensionering av nummer för ett tag sedan. Wernas var väl "bara" en förtjänstflagga?
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Lumber Jack:
Widing tyckte att ett 4-årskontrakt med Brynäs blev för långt så han skrev på för ett år i Djurgården istället. Det tycker jag var klokt.
Widing tyckte att ett 4-årskontrakt med Brynäs blev för långt så han skrev på för ett år i Djurgården istället. Det tycker jag var klokt.
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
bisterfinnen:
Några klassiker
Några klassiker
Länkar:
http://estetfan.blogg.se/images/2009/grafiskdesign1_26092297.jpghttp://estetfan.blogg.se/images/2009/grafiskdesign2_26092323.jpghttp://estetfan.blogg.se/images/2009/grafiskdesign3_26092349.jpghttp://estetfan.blogg.se/images/2009/grafiskdesign4_26092366.jpg
http://estetfan.blogg.se/images/2009/grafiskdesign1_26092297.jpghttp://estetfan.blogg.se/images/2009/grafiskdesign2_26092323.jpghttp://estetfan.blogg.se/images/2009/grafiskdesign3_26092349.jpghttp://estetfan.blogg.se/images/2009/grafiskdesign4_26092366.jpg
MoDo Hockey > Sv: RE-building the future 2010/2011
Poffa:
Blotoof. Ska de va nå? Som å tögge på en bläkkpenna.
Förresten, hur har dom tidigare, oprojicerade bilderna på isen kommit till?
Blotoof. Ska de va nå? Som å tögge på en bläkkpenna.
Förresten, hur har dom tidigare, oprojicerade bilderna på isen kommit till?
Redigerad kommentar
Föregående · 62 · Nästa
Vågat av Skröder att byta till Mackes nummer...
Ingenting är heligt längre.