Historik
Föregående · 4 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
bar mofftak: Iskalla spelare…
Man blir ju less på hur usla vi är att kapitalisera.
Man blir ju less på hur usla vi är att kapitalisera.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-11-15
Inga jämna matcher ikväll. Hoppas att vår match blir ojämn också… till vår fördel!
Vem försöker jag lura nu? 😅
Vem försöker jag lura nu? 😅
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: 2-0 målet var totalt haveri.
Men det är ju inte nu Modo ska vara som bäst… kanske till det negativa kvalet? 😉
Men det är ju inte nu Modo ska vara som bäst… kanske till det negativa kvalet? 😉
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Per HApps: Kan bara instämma. Lycka till, Jonte.
Timrå IK finns kvar och du kommer tillbaka när du är färdig med äventyret. Jag är 💯 på det.
Nu fokuserar vi på att göra ett så bra slut som möjligt 💪
Timrå IK finns kvar och du kommer tillbaka när du är färdig med äventyret. Jag är 💯 på det.
Nu fokuserar vi på att göra ett så bra slut som möjligt 💪
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Han sitter nog och skrapar sig själv med lerskärvor… för på HS är han inte så ofta.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Jag trodde att det skulle bli A Walk in da park… men det är kanske jobbigt bara det för farbror Karlin och hans gäng. Byte av tränare kanske? Freddan får ta över hela ansvaret…
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Totalt haveri i MoDo. Är nog det sämsta jag sett på länge. Spelar dom så här så är det HA fortsättningsvis.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sanyet: Vill man se mål ikväll ska man se på Modo… sorry Troja. 0-2 nä 1-2
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Ingen av dom spelar ikväll. Hartmann är väl extrafw och Jacke på bänken.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Isbjörnen2: Kan inte höra den när jag klickar på länken med mobilen.
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Gathlopp: Men vad är det för piller du knaprar på… erbjud inte dom till någon. Straffbart.
+ 7
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
Finns bara en sak att säga… Jag är inte förvånad öht.
Over and out
Over and out
+ 1
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
steveroper: Eller så vill han inte vara med när HV tränaren får sparken…
+ 3
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
steveroper: Du o jag tänker lika… precis den matchen tänkte jag också på.
+ 1
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-30
steveroper: Finns inte på världskartan att Timrå gör så att Malmö har 9 raka förluster…
Månadens säkraste 1:a.
Månadens säkraste 1:a.
+ 6
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-10-28
Skönt att inga spelare mer än Jacke blivit uttagen till Karjala….
F.ö en medioker Tre Kronor uppsättning denna gång.
FEL Tråd… sorry 🫣🫣🫣
F.ö en medioker Tre Kronor uppsättning denna gång.
FEL Tråd… sorry 🫣🫣🫣
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Vackert 🤗
Hur svårt ska det vara att få till en buss i det stuket?
Byberg & Nordin och så en lite sketen skylt i framrutan med texten Timrå IK? Ser ut som U 10 grabbarna ska till Harmånger.
Icke värdigt denna klubb!
Skärpning Timrå IK när ni ändå ska glida omkring på vägarna…
Hur svårt ska det vara att få till en buss i det stuket?
Byberg & Nordin och så en lite sketen skylt i framrutan med texten Timrå IK? Ser ut som U 10 grabbarna ska till Harmånger.
Icke värdigt denna klubb!
Skärpning Timrå IK när ni ändå ska glida omkring på vägarna…
+ 11
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
Fruktansvärt hur dåligt det ser ut i den här matchen. Men… starkt att vända o vinna ändå. Sånt måste stärka lagmoralen.
Man får verkligen hoppas att det var fel på inställningen annars blir man väldigt orolig för då är det kvalspel som väntar.
Rån är roligt… om det är Timrå som rånar.
Man får verkligen hoppas att det var fel på inställningen annars blir man väldigt orolig för då är det kvalspel som väntar.
Rån är roligt… om det är Timrå som rånar.
+ 6
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
Får vi poäng i den här matchen får man vara glad. Bedrövligt spel…
Varför är man inte förvånad?
Varför är man inte förvånad?
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2025-10-23
Bragd-Birger: Klockrent 👍
Du kan hockey… the Timrå way. 😊
Du kan hockey… the Timrå way. 😊
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Det gäller ju att en viss person hajjar hajjen… 😏
Alternativt göra ett eget forum härinne för han/ henne 😂
Alternativt göra ett eget forum härinne för han/ henne 😂
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
JonteD: Modo håller på att råna Kalmar… minst en pinne tar dom.
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kalmar kör alltså med San Francisco 49ers alt. Calgary Flames färger…
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
3 Timrå spelare uttagna till JVM genrepet. Bara Djurgården är värre med 4 st.
Däremot envisas AB (dom soporna) att skriva att Genborg gjort succé i Linköping i höst…
Däremot envisas AB (dom soporna) att skriva att Genborg gjort succé i Linköping i höst…
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Vore intressant att se hur många huvudsändningar Brynäs, Leksand, Djurgården, VF, FBK o några till har varit i fram till omg.20.
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
Marginaler hit o marginaler dit… jag är frustrerad. Vi gör ändå en bra match och förlorar pga att vi inte kan göra mål och såsar på 2 mål. Nässén gliiiider i tron att komma före en skridskoåkande VF:are. Slött och värdelöst… faktiskt!
Mål förtjänar man inte. Mål gör man! Blir så förbaskad.
Vi gör en bra arbetsinsats men det räknas inte… bara om vi lärt oss av det här och vräker in skitpucken. En timmes skotträning på varje fw varje dag efter ordinarie träning… minst.
Mål förtjänar man inte. Mål gör man! Blir så förbaskad.
Vi gör en bra arbetsinsats men det räknas inte… bara om vi lärt oss av det här och vräker in skitpucken. En timmes skotträning på varje fw varje dag efter ordinarie träning… minst.
+ 1
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2025-10-18
Hoppas att vi kan stå upp idag…
Giv oss frid. Vinn!
Giv oss frid. Vinn!
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Det finns nåt att önska av domarna. Hur kan man kvitta detta?
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Ha ha ha… naturligtvis är det Lunneborg. Varför såg jag inte det? Exakt som du säger 😂
+ 9
Föregående · 4 · Nästa
Finns det nåt Viagra för målskytte?