Historik
Föregående · 5 · Nästa
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Jag tackar grabben min. Han är magisk i Skåneland ❤️🤍
+ 6
Timrå IK > Sv: Malmö Redhawks - Timrå IK 2025-10-11
Det enda som kan rädda oss är att grabben är på bortastå. Han brukar pricka in vinstmatcher i Skåneland..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: Vi ska ha en egen buss! Det har alla lag med självaktning…
+ 14
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Fantastiska HA… kollar Modo-SSK halva matchen spelad och 7-8 i skott och 0-0.
Gäääääsp….
Gäääääsp….
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: Just o precis! Det var det vi signade på när vi blev fast för den här föreningen.
+ 5
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2025-10-09
Djingiskahn: Inte länge till… vare sig med över halvan eller tålamod…
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Redax 2: Nån som slarvat bort träbiten så det blev en örntröja istället?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Heffners: Ta mig tusan om inte det där var det vackraste jag nånsin läst. Har nog ståpäls och tårar rinner längs kinderna…
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Jaaaa 3 pinnar
Men det är ju själva….. att man ska få en hjärtattack på kuppen! Hockey är en ski… underbar sport…. Eller nåt!
Men det är ju själva….. att man ska få en hjärtattack på kuppen! Hockey är en ski… underbar sport…. Eller nåt!
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Filmaren Bromé gnäller på domaren o tycker att han ska ha en straff. Patetiskt!
+ 10
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
Smörgåsen : Ward har ju den där kvällen han står på huvet. Mycket irriterande.
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2025-10-04
steveroper: Heiki, Lander, Wedin i första.
Dahlén, EP, Genborg i andra.
Liten rockad. Hoppas att det blir köNG!
Dahlén, EP, Genborg i andra.
Liten rockad. Hoppas att det blir köNG!
+ 8
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-10-02
Man får gratulera Brynäs till 3 poäng.
Allt skiter sig just nu. Hoppas att det inte är nåt allvarligt för Dahlén…
Allt skiter sig just nu. Hoppas att det inte är nåt allvarligt för Dahlén…
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-10-02
Tom Topp: Hoppas på en hedersam förlust??
Inte jag! Isf för Brynäs då.
Men om jag tror vi vinner? Nä där är jag lite negativ. Men jag hoppas att vi vinner.
Inte jag! Isf för Brynäs då.
Men om jag tror vi vinner? Nä där är jag lite negativ. Men jag hoppas att vi vinner.
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2025-10-02
Finns inget som talar för vinst ikväll. Det är kanske det enda som talar just för det.
Brynäs vänder sin trend på alla plan mot oss. Det är sen gammalt.
Brynäs vänder sin trend på alla plan mot oss. Det är sen gammalt.
+ 1
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Manderville: Biljardmål via kroppar, huvuden o rullatorer o allt möjligt… helt sjukt!
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Synct: Där ser man. Det hörde inte jag men så är jag inte musiker heller 😅
Timrå IK > Sv: HV71 - Timrå IK 2025-09-25
Hittade en ny release låt om Timrå IK.
Helt värdelös var den inte. Finns tydligen i 2 versioner.
open.spotify.com/album/0lHT8vAm1UZc7tM7yeetIe?si=ICkB98O8SXWuqhFhAcQJ3A
Helt värdelös var den inte. Finns tydligen i 2 versioner.
open.spotify.com/album/0lHT8vAm1UZc7tM7yeetIe?si=ICkB98O8SXWuqhFhAcQJ3A
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: Jag är alltid orolig för torsk mot HV. Gillar inte dom.
Hoppas att vi cementerar dom i botten ikväll men jag är tvek…
Hoppas att vi cementerar dom i botten ikväll men jag är tvek…
+ 2
Föregående · 5 · Nästa