Historik
Föregående · 10 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja alla vill slå Brynäs , de verkar ta i extra i dom matcherna
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Ja vi var bra i första matcherna , nu har HA lunken börjat.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas Brynäs har värsta formsvackan , annars lär det inte bli nå SHL
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trots seger Brynäs gör en av sina sämsta matcher hittills , Limpan räddar oss.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Jo tydligen , jämförde med de första matcherna då vi höll betydligt bättre tempo , känns som vi väntar på slutspel redan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Börjar bli pinsamt, ska vi inte upp i SHL nästa ? Kommit i HA lunk nu hua ?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men vafan Almtuna ska vi ta varje dag i veckan , nåt som inte stämmer ? Gissar på underskattning delux
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}: År inget hokus Bokus med AH ser det som SHL fast lägre tempo , Brynäs kommer var grymt taggade på returen i Umeå
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{5647}: Vad är speciellt med allsvensk hockey , snäppet sämre än SHL vad ska man förstå menar du ?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur ska det sluta ? Orkar Löven ? , tveksamt tror Brynäs nätar snart !
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas vi orkar i 3e. Avgöra detta , vore bra vi visar vem som regerar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ofokuserat och tydligen underskattat Kalmar, har väl fredagsmatchen mot Löven i huvudet redan.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huss888: Håller med, tror på en stabil 1a keeper istället för växla varje match.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Precis , vi borde satsa på framtiden , och målis som jobbar sig sakta upp. Lindbäck verkar ha nåt i kontraktet att han är typ första målis , dock är han på väg utför.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: En förlust till så blir han ifrågasatt 2 förluster så åker han
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bänka limpan nu, ge Clara förtroende , han är ju framtiden ändå.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Clara för gärna stå för mig. Lindbäck är på retur som man säger bland jägare . Dock är Nybro ett lag vi ska slå hela veckan
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pinsamt se Brynäs fornstort mästarlag spelar jämt mot Nybro. Hoppas man drömmer
+ 2
Föregående · 10 · Nästa