Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Tord61: Hade problem så bytte till tv12 men var samma. Nu verkar det funka
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Undrar hur det sett ut om vi erbjudit Roy förlängning. Han var klart bättre än de flesta Brynäsare
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Många legoknektar i Brynäs , undrar vad dom ska göra nästa säsong. Ingen SHL klubb lär vara intresserade.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Vad Cmore kommer tappa intäkter nästa säsong , finns väldigt många Brynäsare i Sverige.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
{10215}: Finns ingen tränare som får med sig grabbarna , dom klarar inte SHL tempo , lämpar sig bättre i HA tyvärr.
Brynäs IF > Sv: Alla Helvetes Kval
Tyvärr tror jag allt sitter i skallarna på grabbarna. Finns inget självförtroende sen lång tid tillbaka, hoppas nån psykolog finns tillgänglig för laget. Extremt viktigt nu att alla är fokuserade på uppgiften. Nu kör vi över MIF.
Brynäs IF > Sv: Inte över riktigt än
Hoppas man ringt in BomBom och Ekman , vill inte se mumingänget i båset i ett kval.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Örebro har vassa kontringar rätt mot slottet, BIF åker så långt från målet som möjligt i sina försök , blir helt ofarligts
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så här blir det när man bevakar en ledning . Åker runt i anfallszon men händer inget, inga snabba avslut. Bli så ?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Danne66: Håller med , inga avslut
Fast man hade fina lägen så passar man ren igång för mycket
Fast man hade fina lägen så passar man ren igång för mycket
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alla motståndarmålvakter kan inte vara superbra, Brynäs kan helt inte göra mål , vi saknar en ?Sniper? .
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Taskigt mot TV4 tittarna låta Brynäs medverka i huvudmatchen på lördag?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
De behöver bytas ut många spelare i detta lag, merparten verkar inte bry sig bara lönen betalas ut. Fy fan. .
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Back: Håller med åker vi ut så kan det ta 10 år innan de är tillbaka , se på Modo
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Håller med , men kommer säkert stå i nästa också. Verkar ha nåt inskrivet i kontraktet?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Boka in Bom-Bom och Ekman till kvalet, mumin-gänget kan sitta på läktarn.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi har ett lag som består av endast utfyllnadsspelare , finns ingen matchvinnare , ledare på isen. Ingen som vill vinna matcher endast lyfta lönen.
+ 2
Föregående · 11 · Nästa